BMW introduce motorizări noi în gamele Seria 2 Coupe, Seria 4 Coupe şi Seria 3 GT

Publicat vineri, 24.01.2014 12:59 de Sebastian Toma

BMW a anunţat o serie de actualizări în gamele Seria 2 Coupe, Seria 4 Coupe, Seria 4 Cabriolet şi Seria 3 Gran Turismo. Vorbim despre motorizări noi şi de versiuni xDrive pentru unele modele.

BMW va introduce noi motorizări şi noi versiuni xDrive în anumite game începând cu primăvara anului curent. Vorbim despre Seria 2 Coupe, Seria 4 Coupe, Seria 4 Cabriolet şi Seria 3 GT, acestea urmând să primească motoare noi şi, în unele cazuri, versiuni xDrive. Mai mult decât atât, Seria 4 va fi oferit în compania unei game de accesorii Individual, incluzând vopsele speciale şi jante din aliaj cu modele nedisponibile până acum pentru comandă.

Cu excepţia lui X6, toate modelele BMW vor avea în standard un indicator de presiune în pneuri, care va monitoriza fiecare anvelopă. Sistemele audio Radio Professional şi sistemul de navigaţie Business vor primi facilităţi noi, incluzând streaming audio şi funcţii BMW Connected Drive. Gamele Seria 1, Seria 2 şi Seria 5 vor primi şi ele aceste facilităţi, pe lângă grafica îmbunătăţită a afişajului multimedia. A treia generaţie a lui X5 se va bucura de sistemul Driving Assistant, care monitorizează unghiul mort, menţinerea benzii de rulare şi integrează funcţia de tempomat activ cu funcţie stop&go. În gama Seria 6, indiferent de versiunea de caroserie, dar numai în compania motorizării 650i, sistemul de evacuare sport dezvoltat de divizia M va fi standard.

Acesta este afişajul îmbunătăţit al sistemului de navigaţie Business de la BMW, care va fi introdus începând cu primăvara anului 2014.

Seria 2 Coupe primeşte două motoare noi

Încă de la lansare, Seria 2 Coupe va fi oferit alături de două motoare diesel noi. Vorbim despre 218d şi 225d. Primul oferă 143 CP şi 320 Nm, anunţând un consum mixt cuprins între 4.3 şi 4.5 litri la sută în ciclul NEDC, în timp ce al doilea dezvoltă 218 CP şi 450 Nm şi prezintă un consum mediu de 4.7 litri la sută.

Noul BMW Seria 2 Coupe are un preţ de pornire este de 31.000 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România, valabil pentru versiunea 220i, de 184 CP. Vârful gamei, M235i, pleacă de la 46.800 euro cu toate taxele. Versiunea M Performance a lui Seria 2 este echipată cu un motor de 326 CP şi beneficiază, printre altele, de optimizări la nivelul şasiului, suspensiei şi direcţiei din partea inginerilor BMW M. Practic, este cel mai apropiat lucru de un M2 şi sucesorul lui Seria 1 M Coupe.

Seria 3 GT primeşte un nou diesel şi xDrive pentru două versiuni suplimentare

Seria 3 Gran Turismo va fi oferit şi în compania unui motor diesel de 3.0 litri cu şase cilindri în linie. Opţional, va fi oferit şi sistemul de tracţiune integrală xDrive. Astfel, vom avea BMW 330d GT xDrive cu 258 CP şi 560 Nm, cu un consum mediu de numai 5.4 litri la sută. Versiunea 335d a lui Seria 3 GT, de 313 CP, va fi şi ea oferită cu sistemul xDrive, aceasta având un consum mediu de 5.6-5.7 litri la sută în ciclul NEDC. Motorizarea lui 330d Gran Turismo oferă 258 CP şi are un consum mediu de 5.1-5.2 litri la sută.

BMW Seria 3 GT are un preţ de pornire de 36.642 de euro cu TVA inclus, valabil pentru versiunea 318d, echipată cu un motor diesel de 2.0 litri şi 143 de cai putere. Lista completă de preţuri pentru noul BMW Seria 3 GT în România este aici.

Seria 4 Coupe va fi oferit cu un diesel nou şi cu versiuni xDrive

Versiunea Coupe a lui Seria 4 va primi diesel-ul numit 425d, care livrează 218 CP şi are un consum mediu de 5.0-5.1 litri la sută în regim mixt. Sistemul de tracţiune integrală xDrive va fi oferit în compania motorizării 430d pentru Coupe, respectiv 428i pentru Seria 4 Cabriolet. Astfel, BMW 430d xDrive Coupe va livra 258 CP şi anunţă un consum de 5.2-5.4 litri la sută, în timp ce noul BMW 428i xDrive Convertible se mândreşte cu 245 CP şi cu un consum de 7.0-7.2 litri la sută în regim mixt.

BMW Seria 4 Coupe, modelul care înlocuieşte deja celebrul Seria 3 Coupe, este deja disponibil pe piaţa din România, la fel ca şi fratele său decapotabil. Seria 4 Coupe are un preţ de pornire de 40.796 euro cu TVA inclus, aplicabil versiunii 420d, entry-level-ul în gama de coupe-uri de clasă medie de la BMW.

Via BMW

  • mbz, vineri, 24.01.2014 15:41

    de 8 ani 335i(435i) are 306 cp.ar trebui un upgrade de putere pentru ca a ramas in urma competitiei de cativa ani. audi a4 ofera mai multi cp din 3.0 benzina si mai nou mercedes ofera un motor asemanator.

  • Inexo-cuantic, vineri, 24.01.2014 16:58

    Cu tot respectul, dar cred ca le-ar prinde bine o noua gama de motoare, fiindca astea de la BMW, si-au cam trait ''traiul si-au mancat malaiul''. In rest modelul da dovada se multa agresivitate, poate prea multa, cu toate ca nu are nici o personalitate si originalitate a marcii , zic asta fiindca dupa parerea mea cine se decide asupra unui coupe, stie sa aprecieze concentrarea asupra placerii de a conduce, iar forma noului Seria 4 coupe nu indeplineste intr-o oarecare masura aceasta promisiune. Sa auzim numai de bine !

  • dumbravaandrei, vineri, 24.01.2014 17:04

    @mbz Puterea e suficienta... sa mai reduca din consum ;) Cam asta e targetul in industrie (eventual downsizing)

  • dan_grc, vineri, 24.01.2014 17:51

    Motorul de 3 litri si 306 cai este depasit dar nu prea, sa vedem mai precis...E coupe E400, motor de 3 litri si 333 de cai, 4x2, acceleratie 0-100 in 5.3 secunde, Audi A5 3.0 TFSI Quattro de 272 de cai, acceleratie in 5.8 secunde, Bmw 435i 3.0 306 cai 4x2, acceleratie 5.4 secunde, in varianta xdrive in 4.9 secunde. Este un motor foarte performant, chiar daca are 8 ani, o crestere de putere ar fi doar de dragul schimbarii, nici acum nu are nevoie de asta, plus ca un 435 i mai performant ar intra prea mult in zona lui M4.

  • Inexo-cuantic, sâmbătă, 25.01.2014 00:57

    Un motor care sufera de asa-numitul sindrom ''TURBO'LAG'' nu mi se pare chiar atat de performant. Norocul lui este ca ''performanta'' nu se refera numai la acest nivel, in rest trebuie sa dea dovada de o performanta marita chiar si din punct de vedere al fiabilitatii. Insa un sindromul si mai mare este sindromul ''stocol'' cel al unui ''public'' mai rar . Mai pe romaneste '' cat prinde de repede suta'' ( atat sunt de disperati unii ) astea sunt lucruri de copii. Cel putin Jaguar are motoare mult mai potente ca si performanta decat BMW, si au personalitate proprie masinile lor. Sa auzim numai de bine !

  • Inexo-cuantic, sâmbătă, 25.01.2014 14:13

    Nu stiu care-i treaba cu acest site automarket, dar cred ca ar fi cazul sa fie impuse niste restrictii drastice. Fiindca asa nu vad o indreptare catre o directie cat mai civilizata din punct de vedere comunicativ. Ghertoii care stau la coltul strazii poate foarte usor sa se anime si sa injure ca la usa cortului ca si tipul cu aere penibile de sus, cu toate ca nu stiu despre ce sufera si cu cine se cearta. Sa auzim numai de bine, si succes redactiei. Sper sa faca curat de ciori.

  • Lache, duminică, 26.01.2014 09:21

    Sunt inca unii producatori de automobile care construiesc propriile motoare.In schimb multi au motoare produse de altii.Motoarele de pe Mondeo le mai gasesti si pe ":pisicutele" englezesti." Sanatate maxima!

  • Lache, luni, 27.01.2014 07:10

    Nu erai tu ala care tot foloseai "mucles"? Asa este. Cam aiurea cu ghertoii care poate foarte usor....Sunt de accord cu tine.100%.La fel si cu tipul cu aere penibile care nu stiu despre ce sufera... SUCCESURI!