BMW i8 Roadster și i8 facelift au intrat în producție: modelele constructorului german sunt asamblate la uzina din Leipzig
BMW i8 Roadster și i8 facelift au intrat pe linia de asamblare din cadrul fabricii din Leipzig. Cele două modele folosesc un sistem hibrid de propulsie care oferă 374 de cai putere. Autonomia în modul electric este de maximum 55 de kilometri.
Noul BMW i8 Roadster, dar și versiunea revizuită a lui i8 Coupe au intrat în producție. Cele două modele care dispun de un sistem hibrid de propulsie sunt asamblate în cadrul fabricii din Leipzig.
Atât i8 Roadster, cât și i8 facelift au fost prezentate în premieră în luna noiembrie 2017 în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Noul BMW i8 Roadster este produs pe arhitectura LifeDrive și poate găzdui doar două persoane. Plafonul soft-top poate fi ridicat sau coborât în 15 secunde până la viteze de maximum 50 km/h.
Ambele modele din gama i au acum un acumulator cu o capacitate de 34 Ah (11.6 kWh), iar motorul electric produce 143 de cai putere. În total, sistemul hibrid oferă 374 CP, iar bateria oferă suficientă energie pentru a parcurge 53 de kilometri în modul 100% electric (55 de kilometri în cazul Coupe-ului).
Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.6 secunde (4.4 secunde pentru i8 facelift), iar repriza 80-120 km/h are loc în doar 2.6 secunde. Indiferent de versiunea de caroserie, viteza maximă este limitată la 250 km/h.
Consmul mediu anunțat de producător este de 2.1 litri/100 de kilometri (Roadster), respectiv 1.9 litri/100 de kilometri (Coupe).