BMW i4 în România: o nouă versiune de bază, cu preț de 50.200 de euro
Clienții din România pot comanda acum sedanul electric BMW i4 într-o nouă versiune entry level. Este vorba despre i4 eDrive35, cu 286 CP și preț de pornire de 50.200 de euro.
Modelul cu zero emisii BMW i4 a debutat pe piața din România în vara anului trecut. La acea vreme, clienții aveau de ales între versiunea i4 eDrive40 și i4 M50.
Între timp, BMW i4 a mai primit o versiune, iar aici ne referim la eDrive35. Aceasta poate fi comandată acum și la noi în țară, iar prețul pornește de la 50.200 de euro. Vorbim, așadar, despre o nouă versiune entry level a modelului din Munchen.
Chiar și așa, echiparea standard include ecranul central curbat, BMW Live Cockpit Plus, sistem de navigație BMW Maps, pompă de căldură, cameră pentru mersul cu spatele, tempomat cu funcție de frânare, Speed Limit Info și asistent pentru parcare.
Echipat cu un singur motor electric, care antrenează puntea spate, i4 eDrive35 oferă 286 de cai putere și 400 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6 secunde. Viteza maximă este limitată la 190 de km/h.
Bateria, cu o capacitate netă de 66 kWh, promite o autonomie de până la 483 de kilometri. La o priză DC, cu o putere de 180 kW, repriza 10% - 80% durează 32 de minute.
BMW i4 eDrive35 va intra pe linia de asamblare, a uzinei din Munchen, în al patrulea trimetru din 2022. Primele exemplare sunt așteptate să ajungă în showroom-uri în primul trimestru al anului viitor.
via BMW
-
Mihai, vineri, 04.11.2022 18:52
Sa vezi cum isi pierde BMW toti clientii. Mai ales romanii care mergeau zilnic pe autobahn fara limita si acum nu vor mai putea, ca e limitata trotineta lor la 190km/h. Ce a fost si ce a ajuns si marca asta. Sa isi dezamageasca clientela limitata cu limite de viteza sub 200 km/h. Daca ma uit la ce comentarii puneau cand Volvo a decis sa limiteze toate modelele la 180 km/h, toti erau super revoltati, ca vezi domnule cum limiteaza ei libertatea omului de miscare. https://www.automarket.ro/stiri/siguranta-pe-primul-loc-volvo-va-limita-viteza-maxima-la-180-kmh-pentru-90141.html
-
^^^^, vineri, 04.11.2022 20:41
Chiar si cu limita la 190 tot va fi peste volvo.
-
dan_grc, vineri, 04.11.2022 21:06
Volvo a limitat toate motorizările, Bmw doar o electrică, lumea este ipocrita, de abia așteaptă viitorul client de Volvo, intelectual de seamă, să cumpere XC90 limitat la 180, de fapt va merge cu maxim 130 .
-
@dan_grc, sâmbătă, 05.11.2022 08:13
Hai ca e bine. Incepi sa iti revii si tu, care mergi prin Tecuci cu 50 km/h. Nici cu 130 km/h nu cred ca va merge cel cu Volvo. Va adapta viteza la conditiile de drum, ca de aia e intelectual. Astia cu BMW-URI imediat de vor face praf, ca au acceleratie mai buna. Daca pana acum parlitii isi permiteau un 520d care facea suta in 8 secunde si se credeau soferi de formula 1, acum va fi mai bine. Singurul avantaj e ca la impact nu mai sare motorul. https://observatornews.ro/eveniment/a-rupt-si-gardu-tot-ia-sarit-motorul-sofer-mort-la-intrare-in-constanta-dupa-ce-a-zburat-cu-bmwul-peste-sensul-giratoriu-481213.html https://www.libertatea.ro/stiri/bmw-ul-taiat-in-doua-de-un-stalp-la-cluj-filmat-in-momentul-impactului-motorul-a-sarit-de-pe-sasiu-si-s-a-aprins-video-4289924 Si nu e din cauza vitezei, soferii sunt prosti.
-
@dan_grc, sâmbătă, 05.11.2022 10:06
Volvo putea sa limiteze si la 130km/h, nu cred ca ar fi deranjat vreun client. La BMW treaba sta total diferit: este marca obligata sa scoata reclamele care indemnau la condus agresiv. BMW e considerata marca celor mai prosti soferi, international vorbind. In orice tara faci un studiu cu cei mai prosti soferi, vei gasi: BMW, Audi si Mercedes in top. Acum daca ne gandim bine si judecam, este o afacere excelenta si prospers: cu cat faci praf mai multe masini, uzezi excesiv motoarele si anvelopele, cu atat ai posibilitate sa repari si sa vinzi mai mult. Orice accident inseamna reparatii, piese schimbate, etc. Orice dauna totala la masini noi inseamna inlocuire masina cu aceeasi marca. Deci germanii se pricep la afaceri, la reclame si la minciuni (de asta si amenzile pentru diverse carteluri). Daca gernanii erau buni, nu ar fi facut aliante ilegale si instalat softuri ilegale. Asta fac mizerabilii. Asa cum un intelectual nu ar alege BMW-uri. Marca e preponderent pentru manelisti cocalari, pesti, hoti si marlani pe care nu-i duce prea mult capul. Asta arata si studiile: cei mai prosti soferi din lume. Deci Volvo se orienteaza catre siguranta si se adreseaza celor ce vor siguranta. Multi chiar iau Volvo pentru a se proteja de retarzii cu BMW-uri. De multe ori am auzit ca iau Volvo pentu ca sunt destui tampiti cu BMW care fac accidente si omoara oameni nevinovati. De partea cealalta avem BMW care desi are mult mai multe accidente la activ datorita vitezei cu care circula retarzii, nu prea ia masuri sa faca masini sigure si nici nu le pasa de oameni, le pasa de profit. Pentru ei cu cat mai multe accidente si anvelope roase la drift, cu atat cifra de afaceri mai mare. Ideea e simpla, retarzi sunteti multi si firma BMW prospera pe seama voastra. Prostii sunt usor de manipulat. Cu cat mai multi, cu atat mai bine.
Dutz, luni, 07.11.2022 06:31Deșii sunt multe cazuri de nebuni care fac drame cu BMW-uri (si nu doar), cred ca generalizezi cam prea ușor. Cunosc mulți posesori de BMW care sunt oameni responsabili, conduc decent si care-si iau BMW pentru ca apreciază masina (este treaba lor ce aleg). BMW vinde peste 2,5 milioane de masini pe an si dacă nu ar fi masini sigure ar fi si mai nasol. Sunt prea mulți care forțează si întrec limitele cu BMW-uri, pentru simplu fapt ca mașinile pot, ceea ce nu este cazul pentru un Volvo… nu fac nici o reclama negativă, din contra îmi plac Volvo (mai ales variantele cross country), dar pe parte de dinamica n-au nici o treaba. Atâta timp cât o folosești adecvat totul ok, dar nu este nici o plăcere, feedback scăzut etc. Ca sa nu-ți mai irosești inutil energia, sălbaticii de care vorbeai nu citesc ce scrie pe aici, de fapt ei nu citesc nimic pentru ca deja știu tot… noi restul trebuie sa învățam de la ei ;) Cum am mai spus-o pentru mulți șofatul este doar o sarcina… hai sa o facem bine si cu grija pentru noi si ceilalți.
-
Snow, sâmbătă, 05.11.2022 15:04
Performante decente si pret foarte bun in Romania (pentru un BMW din acesta clasa). Cu vreo 6000 de Euro mai ieftin decat modelul similar vandut in Germania … Masa proprie de 2065 kg - exagerata ca la multe alte electrice - e usor descurajanta.
-
Mike, sâmbătă, 05.11.2022 21:33
Autobahn este singurul drum din lume fără limită de viteză şi nici acolo peste tot. Că există descreieraţi în România care merg cu 150-170 kmph în oraş şi omoară oameni, distrug maşini parcate .... cred că ar trebui automat limitate la 70 în oraş în România şi 150 înafara localităţii !!! Deja 190 e prea mult pentru România
-
@^^^^, duminică, 06.11.2022 10:59
Cum adica cand Volvo va intra in categoria premium? Tu nici atat nu stii, ca Volvo e premium demult? Daca te uiti putin prin Germania, Volvo a facut ceva valuri prinre clienti inca de acum 10 ani cand iesea cea mai apreciata marca la ei. https://www.findthebestcarprice.com/volvo-vs-bmw-reliability/ https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Cars Volvo va fi mereu premium, mai sigur decat germanii, mai fiabil. Doar limitatii de uitam la reclame mincinoase ale germanilor si ii auzi ca preiau de la BMW: bucuria de a conduce. Si aceasta bucurie se termina brusc in pomi, stalpi, santuri. Dar cand esti limitat si nu stii altceva decat bemveu, nu prea am pretentii.
-
@gigi, duminică, 06.11.2022 18:42
cel mai bine ar fi sa scoata din lege toate limitele pentru electrice!
-
@dutzu, luni, 07.11.2022 10:33
majoritatea cu benve nici in nfs nu se pricep macar..
Citeste si
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembriePrețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euroNoua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. Citeste tot
Cum sa limitezi dom'le BMW la 190km/h? A, stai ca la BMW e ok, doar la Volvo limita e o problema:)) Hai baieti, mai ziceti ceva.