BMW Group nu vrea a patra marca
BMW nu vrea inca o marca in Grup, cele trei existente pana acum fiind considerate suficiente. In plus, ideea unui nou model mini cade.
Seful BMW, Norbert Reithofer, a negat zvonurile conform carora producatorul german se pregateste sa adauge inca un brand un Grup si cele care spuneau ca in scurt timp BMW va lansa un model supermini situat in gama imediat sub Mini One.
In privinta celei de-a patra marci din portofoliul Grupului, zvonurile dadeau ca aproape sigura revenirea in forta a brandului Triumph. In schimb, mini-modelul prevazut de zvonuri urma sa se bata cu Audi A1 si sa aiba un rol foarte bine determinat in gama bavarezilor: acela de a participa activ la scaderea mediei emisiilor poluante, care din 2012 urmeaza sa ajunga, prin lege europeana, la 120 g CO2/km in cadrul unui grup auto. Si totusi, acesta nu va aparea deloc in serie. Explicatia BMW: "Nu credem ca un astfel de model ar fi profitabil".