BMW este lider pe segmentul premium românesc după nouă luni
După nouă luni, constructorul bavarez se menţine în topul pieţei premium din România, cu 1056 de unităţi livrate, dintre care 106 numai în septembrie. Pe locul doi vine Mercedes, iar pe trei Audi.
Supremaţia pe segmentul premium, disputată între cei trei mari constructori germani ai momentului, Audi, BMW şi Mercedes, se dă, la o scară mult mai mică, şi pe piaţa autohtonă. Afinitatea românilor pentru maşinile premium este deja un lucru ştiut, cei trei producători acordând o importanţă tot mai mare pieţei autohtone.
Luna septembrie a adus rezultate pozitive pentru toţi cei trei mari jucători, însă situaţia a fost tranşată favorabil în dreptul unui singur nume. BMW reuşeşte să-şi menţină poziţia de lider pe piaţa autohtonă, după nouă luni de lupte grele. Constructorul bavarez a livrat 146 exemplare luna trecută, reuşind să totalizeze 1033 de unităţi vândute pe parcursul anului.
Treapta a doua a podiumului din septembrie a fost ocupată de rivalii din Stuttgart, Mercedes reuşind să livreze 96 maşini luna trecută şi 733 de la începutul anului. Nemţii stau totuşi mai bine mulţumită diviziei de vehicule comerciale.
Pe ultima treaptă a podiumului se află brandul aspirant al segmentului, Audi, care a livrat în septembrie 134 de maşini. De-a lungul anului, constructorul din Ingolstadt se poate lăuda doar cu 890 de maşini vândute.
Topul ar putea fi completat de cele două branduri japoneze, Lexus şi Infiniti. Divizia Nissan a vândut 5 maşini luna trecută şi 37 de la începutul anului, în timp ce divizia Toyota se mulţumeşte cu doar o unitate livrată luna trecută şi 24 de la începutul anului.
Suedezii de la Volvo au reuşit să expedieze 16 maşini în septembrie şi 224 de la începutul anului, în timp ce conaţionalii de la Saab s-au mulţumit cu doar 4 exemplare livrate în luna a noua şi 24 de la începutul anului.
mi se pare firesc doar e romania!! frumoasa tara pacat ca e locuita!!!