BMW: “Dezvoltarea mașinilor electrice va duce la simplificarea gamei de modele”
Investițiile masive în dezvoltarea mașinilor electrice trebuie însoțite de o “simplificare” a gamei de modele, spune directorul financiar de la BMW. Nemții urmăresc creșterea marjelor de profit la nivelurile pre-pandemie.
Conducerea BMW are o listă de obiective prin care compania să-și revină din punct de vedere financiar și să atingă din nou performanțele obținute înaintea izbucnirii pandemiei.
Concret, BMW vrea să-și majoreze marja de profit de la 8% la 10%, potrivit declarațiilor făcute de directorul său financiar. Nicolas Peter afirmă, însă, că producătorul german trebuie să recurgă și la anumite compromisuri.
Potrivit lui Peter, investițiile masive în dezvoltarea de mașini electrice trebuie să fie puse în balanță cu optimizarea portofoliului sau “simplificarea” gamei de modele. Întrucât electricele necesită eforturi mari de dezvoltare și producție și încă nu reprezintă o cotă importantă din vânzările totale, BMW vrea să găsească soluții privind reducerea costurilor, în special pe cele legate de pachetele de baterii.
Printre altele, BMW va renunța la unele motorizări și versiuni pentru anumite modele. Totodată, nemții vor elimina dotările pe care clienții nu le folosesc sau nu le doresc.
BMW Group a vândut anul trecut, la nivel mondial, un total de 192.646 de automobile BMW şi MINI electrificate (electrice şi plug-in hybrid) - o creştere cu 31,8% faţă de 2019.
BMW vrea să-și dubleze vânzările de mașini electrice în 2021, la nivel de grup. Nemții se bazează pe modele precum iX și i4, care vor intra în producție în cursul acestui an.
Via Reuters
Cine i-o fi întorcând şi pe ăştia la spate cu cheiţa emolară? “Simplificare”…ca să nu spună direct minimalism arhitectonic pe fondul unui ocean high-tech. Iată ce sugerează “compromisul forţat de împrejurări”. Din nefericire, S-Klasse deja a adoptat “etalonul Tesla”. Acesta este “începutul sfârşitului” pentru universul auto.