BMW ar putea revitaliza brandul englez Triumph
Norbert Reithofer, CEO-ul BMW, a anuntat ca nu exclude dezvoltarea unui al patrulea brand in cadrul grupului.
Speculatiile asupra strategiei BMW de a cumpara un al patrulea brand revin in atentia publicului. Intr-o intalnire recenta cu actionarii, Norbert Reithofer, CEO-ul BMW, a dezvaluit acestora intentiile grupului german de a ingloba inca un brand capabil sa contribuie la succesul companiei.
Potrivit unor speculatii recente, Grupul BMW este interesat de renasterea brandului britanic Triumph, ale carui drepturi le-a achizitionat in 1994 cand a cumparat MG Rover. Daca va primi unda verde din partea actionarilor, BMW va fi nevoit sa rezolve problema numelui cu brandul de motociclete Triumph care nu s-a aratat prea incantat de idee de a imparti titulatura cu o subsidiara auto.
Triumph a luat nastere in 1885 cand si-a inceput activitatea prin asamblarea de biciclete, devenind la inceputul secolului XX un brand auto foarte iubit de publicul englez. Triumph TR4 a starnit un val de simpatie in anul 1965 cand a fost lansat pentru prima oara in Anglia, legendarul model servind acum ca inspiratie pentru jurnalistii britanici, care s-au grabit sa creeze o schita digitala a unui posibil succesor. Cu un astfel de model BMW ar putea sa creeze un competitor veritabil pentru Mazda Mx5.
arata ca un mic camaro 2008