BMW ar fi renunțat la ideea să construiască o fabrică în Rusia: nemulțumiri legate de nivelul subvențiilor
BMW ar fi renunțat la ideea construirii unei fabrici în Rusia, grupul german fiind nemulțumit de subvențiile oferite de guvernul de la Moscova, potrivit informațiilor din presa internațională, care citează declarații făcute de șeful BMW Rusia.
Piața din Rusia nu asigură vânzări spectaculoase pentru producătorii premium, însă, cu toate acestea, este considerată una importantă de către aceștia.
Anul trecut, Mercedes a fost liderul vânzărilor premium din Rusia, cu circa 42.000 de unități, urmat la mică distanță de BMW, cu 41.500 de exemplare.
Deși plănuia să construiască o fabrică în Rusia, BMW ar fi renunțat la idee din cauza nemulțumirilor legate de subvențiile oferite de guvern, susține publicația Automotive Logistics, care îl citează pe șeful BMW Rusia, Stefan Teuchert.
“Rusia este o piață importantă pentru grupul BMW și avem un contact permanent cu partenerul nostru local Avtotor,” a spus un oficial BMW, care a refuzat să comenteze informația privind fabrica din Rusia.
Via Automotive News
-
Green_Alex, joi, 13.02.2020 09:21
@Adrian e business, e despre facut bani in primul rand. Nu conteaza ca este vestica sau estica firma, daca miroase posibilitatea de a face bani, o sa se asocieze si cu dracu. Problemele apar cand asocierile astea produc probleme in alte parti, Germania este foarte prietena/partenera cu Rusia, a fost si cand au impartit polonia si sunt si acum cand fac North-Stream. Noua trebuie sa ne fie frica de rusi pentru ca este o diferenta de putere in favoarea lor si nu se aseaza la masa cu noi.
-
AHa, joi, 13.02.2020 11:20
Sa mearga in Ungaria sau Slovacia, numai aia stiu face masini...
-
fan skoda, joi, 13.02.2020 12:00
@AHa Ungaria nu are o marca a tarii lor ci doar au fabrici de la diferite marci. Iar Slovacia care este defapt Cehia adica Skoda produce masini foarte bune. In Slovacia si Cehia este foarte frumos. Ei au tramvaie Skoda, au infrastructura si piste de biciclete si aproape toti locuitorii de acolo au Skode.
-
fan skoda, joi, 13.02.2020 16:58
Da si am uitat sa zic ca si sinele de la tramvaie sunt Skoda si benerul de pe un bloc pe care lam vazut pe you tube era tot cu Skoda, si tara oare de ce se cheama Cehia cand ar trebui sa se cheme Skodia?
-
fan skoda, joi, 13.02.2020 18:47
@Cel care tot comenteaza pe numele meu Te rog sa termini cu glumele pe seama mea.
-
inexorabil, vineri, 14.02.2020 10:19
Uau, verzuiule, tu eşti?! Pur şi simplu nu te recunosc, bre! Carevasăzică, “lumea liberă, democrată, avansată şi civilizată” nu se sfieşte să facă “business” (în manieră vizibilă pentru prostimea plentară!) cu “diavolul comunist”…Şi afirmi aşa, fără niciun stres. Oricum, se confirmă că gura păcătosului…Nţ-nţ-nţ! Citiţi “Caţavencii”, săptămânal de moravuri grele (echidistant politice). Mi s-a dus mâna inconştient la butonul “verde”. M-am trezit chiar apostrofând-o: “Ce faci, tati, mă trădezi?!”. Ca să aflu ulterior că a acţionat în conspiraţie cu tăticul ei, creierul. Nemernicii! Totuşi, nu te poţi lepăda nici picat cu smoală clocotită de totemismul endemic “pro-capitalist” / “pro-occidental”. Păi cum, dacă gustul “rafinat”, “fascinant” şi “incomparabil” pe Terra cea (încă) pestriţă d.p.d.v. politico-economic (dar şi cultural) al “trufelor” consumeriste nu slăbeşte defel intensitatea vrăjii asupra domniei tale (şi nu numai; practic exercitată asupra oricui predispus la transformare în zombi) ?... Eh, ştiu: politica (sau ideologia) este una, capitalul alta. “Numai cretinii le confundă, domn’e”. Păi, da, căci, teoretic, prima o “reglementează” pe ultima, invers nu, nici vorbăăăăă…Iar dacă, în arealul lui Global Village, cineva va avea impresia că nu se pot deosebi (conform sloganului-vector “Jos corupţia, sus cinstea, trăiască prosperitatea!”…non-emolară, clar), acela/aceea va fi un/o candidat/ă sigur/ă la “reeducare” (indiscutabil, efectuată prin mijloace paşnice, generatoare de mucenici…adică de ceea ce mâncăm noi în fiecare 9 martie) – Poliţia Gândirii va lucra “24 de ore pe zi, uneori şi noaptea” (vorba nemuritorului în viaţă Mitică Dragomir). Mai întâi Dan Grecu, acum Verzuiul…Nu vor recunoaşte nici torturaţi, dar un firicel de decepţie s-a strecurat în sufletele lor…”Raiul” vestic este bogat, luxuriant, magnetizant, dar nu încape îndoială că nu se întemeiază pe etica pe care şi-o închipuie (şi o venerează) dânşii. Eu, unul, încă de când eram contaminat cu “ciuma roşie” şi am citit despre jaful cumplit (asociat cu crima în masă şi fără ezitare) la care s-a dedat, timp de secole, vastul sistem colonial, am decretat chiar cu mintea mea necoaptă: “Nu-mi eşti şi nu-mi vei fi niciodată la inimă, dragă Europă vestică!” (în afară de City West, nu cred că m-ar tenta altceva, prin prismă turistică, nici măcar Londra aceea ex-conservatoare). Mă rog, americanii n-au încercat fix aceeaşi reţetă a “succesului”, dar militarismul lor incurabil (de la antinazist la…nazist nu trebuie să parcurgi o cale lungă, inclusiv pe plan raţional) cam tot pe aceleaşi coordonate reprobabile se înscrie, oricâte scuze am vrea (mie chiar mi-ar plăcea!) să le găsim. Sentimentul de aversiune a sporit atunci când m-am convins că Europa momentului, a conjuncturii (deci nu Europa iudeocreştină), a introdus PREMEDITAT (şi nu cetăţenii europeni de rând, ci Illuminati) în Cetatea Adevărului calul troian extrem de pervers numit “comunism” – ororile îngrozitoare (pentru orice minte normală) săvârşite în Rusia interbelică (abătute mai ales asupra Bisericii), Experimentul Piteşti, psihoza prelungă (până în zilele noastre) a Securităţii (pentru creştinii adevăraţi însă…aceste evenimente au reprezentat exact ce aveau nevoie în ideea epopeii Crucii!) doar prevesteau ceea ce va însemna (cu certitudine şi mai lugubru) Minunata Lume Nouă…Aşadar, să nu confundăm antrenamentul cu meciul în sine. PS. Măi, dar nătâng mai sunt! Tot am lăsat impresia – în postarea curentă – că preţuiesc echivalenţa celestă Germania = Occident (sau invers). Însă, de fapt, nu este adevărată (nu numai d.p.d.v. geografic). Aşa că despre nemţi putem lansa oricâte “nasoale” (rechizitorii) dorim/simţim (o justificare perfectă, verzuiule!); noi iubim Occidentul (identificat prin aceea că, precum am constatat pe AM, “putoarea fosilă” n-are ce să caute acolo, adică în Benelux şi Norvegia…”Cum aşa? Păi Norvegia…”…mucles! – dacă spun eu că aparţine Vestului, atunci cuvântul meu este etalon inatacabil! – ei, fir-ar să fie, îndrăzniţi să vă contraziceţi cu moi).
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului GermanieiVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului Germaniei, potrivit lui Robert Habeck, vicecancelarul Germaniei și ministrul economiei din această țară. Conform unor informații din presă, Volkswagen ar putea concedia 30.000 de angajați la uzinele sale din Germania. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieDacia Sandero, vedetă în Europa. Cel mai vândut model în primele 8 luni ale anuluiPotrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cel mai vândut model, de pe Bătrânul Continent, în primele 8 luni ale anului 2024. Podiumul este completat de Volkswagen Golf și T-Roc. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen oprește producția lui ID.4 în SUA din cauza problemelor cu ușileVolkswagen a fost nevoit să oprească producția modelului electric ID.4 în Statele Unite din cauza problemelor cu ușile care se pot deschide în mers. Producția crossover-ului german va fi oprită până când va fi găsită o soluție la această problemă. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieMercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premiumMercedes-Benz a anunțat că se retrage din parteneriatul său cu BYD și renunță totodată la marca Denza. Aceasta este o marcă chineză de mașini electrice premium fondată de Mercedes-Benz și BYD, iar acum aceasta va fi deținută în totalitate de BYD. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieȘeful Stellantis: „industria auto se află acum în modul de supraviețuire”Carlos Tavares, șeful Stellantis, și-a exprimat părerea despre situația în care se află în prezent industria auto. El a declarat că trebuie să se ajungă la o paritate de costuri între mașinile electrice și cele termice pentru ca Stellantis să supraviețuiască. Citeste tot
Subventii ? Adica un fel de asistenta sociala ? Adica stati cu mana intinsa la stat ? La statul ala pe care il critica toata lumea atunci cand face pomeni la populatie ? Voi capitalistii care criticati statul pentru proasta gestiune, care spuneti ca statul e o piedica in dezvoltarea societatii ? Dar uite ca proverbul e adevarat, si bogatul e tare strans la buzunar. Pe deasupra, o corporatie mare precum BMW are si un rol din umbra, reprezentand o parghie a statului german pentru controlul sau parteneriatul strategic cu unele ... guverne. Sa nu uitam cine a venit prima data in Romania dupa revolutie: McDonalds, Coca Cola ... Oare s-au certat nemtii cu rusii ? Ei totusi isi permiteau sa faca afaceri impreuna, Romania se sperie de rusi ca de iad.