BMW anunță versuni noi pentru limuzina Seria 7: două PHEV și un diesel micro-hibrid
Constructorul bavarez de automobile anunță 3 versiuni noi pentru noul Seria 7. Este vorba despre două versiuni plug-in hybrid și un diesel micro-hibrid.
Actuala generație BMW Seria 7, a șaptea, a debutat oficial la jumătatea lunii aprilie. La acea vreme, în Europa, nava amiral a producătorului din Munchen putea fi comandată doar în versiunea electrică i7, dar, acum, oferta s-a îmbogățit cu 3 versiuni noi.
Este vorba despre 2 versiuni echipate cu sistem de propulsie plug-in hybrid și una care ascunde sub capotă un motor diesel cu sistem micro-hibrid la 48V.
Le vom lua pe rând, astfel că mai întâi de toate vom vorbi despre versiunea 750e xDrive și M760e xDrive. Ambele integrează un motor de 3.0 litri, pe benzină, o unitate electrică și o baterie de 18.7 kWh (încărcare AC la 7.4 kW).
Prima versiune oferă 490 CP, 700 Nm, autonomie electrică de maxim 87 km și este capabilă să atingă 100 de km/h în 4.8 secunde. Clienții care aleg versiunea M760e xDrive vor dispune de 571 CP, 800 Nm, o autonomie electrică de până la 85 de kilometri și o repriză 0-100 km/h în 4.3 secunde.
Versiunea diesel, 740d xDrive, combină un motor de 3.0 litri, cu șase cilindri în linie, și un sistem micro-hibrid la 48V. În această configurație, limuzina bavareză oferă 300 CP și 650 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.3 secunde.
Aceasta din urmă pornește în România de la 107.457 de euro, iar listele de comenzi au fost deja deschise. Versiunile plug-in hybrid costă, în Germania, cel puțin 123.500 de euro (750e xDrive), respectiv 144.000 de euro (M760e xDrive).
Livrările sunt programate să înceapă în primăvara anului viitor.
via BMW
Întrebarea este: La ce folosește un biet motor electric cu o autonomie de 80 km, când ai ditamai uzină de 3.0 litri cu 570 cp. Probabil de fason, că pentru economie în niciun caz. Bine, de micro-hibridul ăla de 48 de volți nici nu mai spun, că mă umflă râsul...