BMW a publicat primele imagini cu viitoarea limuzină i7. Mașina va concura cu Mercedes EQS
Constructorul german a publicat primele poze oficiale cu noua sa navă-amiral îmbrăcată în camuflaj. Noul BMW i7, desemnat a fi primul sedan de lux complet electric din lume, va fi dezvăluit în 2022.
BMW a publicat primele imagini cu viitorul său model electric de lux, numit i7. Mașina este camuflată și se află într-un proces de testare, locul fotografiilor fiind în orașul Arjepole din Suedia. Conform constructorului bavarez, noul BMW i7 va fi “primul sedan electric de lux din lume”, în ciuda faptului că mașina va concura cu alte modele electrice deja existente, precum: Mercedes-Benz EQS, Audi e-Tron GT și Lucid Air.
Din pozele oferite, poate fi observat că mașina are un ampatament lung și o capotă destul de mare pentru o mașină electrică. Aceste două caracteristici se vor regăsi și pe viitoarea generație a Seriei 7. În partea din față observăm poziția neobișnuit de joasă a farurilor, precum și grila mare cu care ne-a obișnuit BMW pe mai multe mașini în ultima perioadă. Fiind un model electric, este de așteptat ca grila să fie complet acoperită.
Din imagini se mai poate observa că în părțile laterale a barei din față sunt prezente guri de aerisire subțiri, iar capota și profilul mașinii sunt mult mai profilate decât pe actualul Seria 7.
Din punct de vedere tehnic, noul i7 va folosi a cincea generație a sistemului BMW iDrive, văzut pentru prima dată pe iX. BMW nu a oferit date despre performanța limuzinei electrice de lux, însă mașina va avea un consum de energie cuprins între 22.5 și 19.5 kWh/100 de kilometri în regimul WLTP. Prin comparație, rivalul său de la Mercedes-Benz, are un consum mai mic. Mai exact, modelul EQS 450+ consumă între 19.8 și 15.8 kWh/100 de kilometri. Consumul mai mic al lui EQS se datorează celui mai bun coeficient aerodinamic al unei mașini de serie.
BMW nu a precizat o dată de lansare pentru noul i7, însă este posibil ca noua navă-amiral a bavarezilor să debuteze în 2022.
via Carscoops
Gata nu mai scoate limuzina BMW bani de la clienti pentru galeria de admisie...La un 730 d am schimbat 2 pana la 130.000 km. Cei de la service spuneau nosalant ca atat e durata lor de viata 60.000 km, apoi arunca ulei.