BMW a prezentat noile M8 Coupe și M8 Cabrio: tracțiune integrală M xDrive și 625 CP pentru versiunile Competition
BMW a publicat primele imagini și detalii referitoare la M8 Coupe și M8 Cabrio. Cele două modele sunt echipate cu motorul V8 de 4.4 litri care oferă 600 CP. Versiunile Competition plusează cu încă 25 CP.
Campania de promovare a noilor BMW M8 Coupe și M8 Cabrio a început la finalul anului trecut. În tot acest timp, nemții au publicat imagini și clipuri din timpul sesiunilor de teste, astfel încât fanii mărcii bavareze să rămână conectați cu evoluția proiectelor.
Acum, BMW a publicat primele imagini și detalii referitoare la noile M8 Coupe și M8 Cabrio. Cele două modele pregătite de bavarezi au primit îmbunătățiri la nivel estetic, un interior orientat către sportivitate și o serie de modificări în ceea ce privește sistemul de propulsie. Conform oficialilor germani, cele două modele vor fi expuse în cadrul evenimentului #NextGen programat pentru 25 iunie.
BMW M8 Coupe și M8 Cabrio: date esențiale
● BMW M8 Coupe și M8 Cabrio vor fi disponibile alături de motorului V8 de 4.4 litri. La fel ca în cazul lui M5, unitatea dezvoltă 600 CP la 6.000 rpm și 750 Nm între 1.800 și 5.600 rpm. Cei care își doresc și mai multe resurse din partea lui M8 vor putea opta pentru varianta Competition. În acest caz, puterea motorului crește până la 625 CP.
● Indiferent de versiunea de caroserie aleasă, BMW propune o cutie de viteze automată M Steptronic cu opt rapoarte și Drivelogic, dar și un sistem de tracțiune integrală M xDrive, aceeași tehnologie introdusă în premieră tot pe M5.
● În aceste condiții, BMW M8 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.3 secunde, în timp ce versiunea Competition este mai rapidă cu 0.1 secunde. În cazul lui M8 Cabrio, sprintul de la 0 la 100 km/h are loc în 3.4 secunde (3.3 secunde pentru varianta Competition). Indiferent de alegerea făcută, viteza maximă este limitată la 250 km/h.
● Sistemul de tracțiune integrală M xDrive promite aceleași setări pe care deja le-am explorat la scurt timp după lansarea lui M5. Astfel, noul M8 oferă și un mod 2WD care ar urma să-i bucure din plin pe fanii înfocați ai brand-ului bavarez.
● Așa cum era de așteptat, BMW propune o structură ceva mai rigidă în cazul lui M8, lucru care se traduce printr-un comportament dinamic îmbunătățit. Tot pentru un plus de sportivitate, BMW propune un sistem de direcție modificat și standard, suspensia adaptivă M.
● Producătorul german a pregătit pentru M8 și un sistem de frânare mai performant, iar cei care își doresc să iasă mai des pe circuit pot opta pentru varianta echipată cu discuri din carbon cermic.
● Pachetul exterior lansat cu ocazia prezentării lui M8 include următoarele: o grilă frontală în nuanța Black Chrome, prize de aer mai mari, carcase noi pentru oglinzile laterale, un difuzor restilizat și jante de 20 de inch cu design specific. În plus, BMW propune și un pachet de exterior denumit M Carbon. În acest caz, anumite elemente de caroserie vor fi fabricate din fibră de carbon.
● La interior, noul M8 a primit un volan sport cu butoane dedicate pentru memorarea setărilor de rulare, scaune sport, butonul Setup (permite acces direct la setările pentru motor, amortizoare, direcție, M xDrive și sistemul de frânare) și butonul M Mode (ajustarea sistemelor de asistare).
Pot sa spun simplu, super! Daca stai sa cauti "defecte" as spune ca vei gasi, cum ar fi ca e prea lunga sau ca nu ne place grila frontala, insa prima impresie e aceea de WOW, interiorul e super, exteriorul la fel, pur si simplu parca nu poti sa spui ca are ceva ce nu imi place! BESTIE, nu masinute pe baterii cu telecomanda!