BMW a lansat oficial in Romania noul Seria 5
BMW a lansat oficial in Romania noua generatie a modelului Seria 5 in prezenta lui Oliver Heimler, omul care a desenat interiorul proaspatului model.
BMW a lansat ieri, oficial, pe piata din Romania, noua generatie a sedanului Seria 5. Modelul bavarez, aflat deja la a sasea generatie, a fost prezentat presei in cadrul unui eveniment organizat de BMW Romania, la care invitat de onoare a fost Oliver Heilmer, un tanar designer in curs de afirmare. Heilmer are deja meritul de a fi coordonat echipa care a creat interiorul noului BMW Seria 5.
Noul bavarez porneste in Romania de la 42.661 de euro cu TVA, pret valabil pentru versiunea entry-level 523i, echipata cu un motor de 3.0 litri si 204 cai putere. Pentru cei care isi doresc ceva mai multa putere, BMW pune la dispozitie derivatiile 528i de 258 de cai putere, 535i de 306 cai putere si varful de gama 550i de 407 cai putere. Acesta din urma va scoate din buzunarul romanilor incepand cu 60.000 de euro fara TVA, adica 71.400 de euro cu toate taxele incluse.
Fanii motoarelor diesel nu vor fi uitati, Seria 5 urmand sa ascunda sub capota o unitate de 3.0 litri si 204 cai putere, corespondentul indicativului 525d, si deja celebrul propulsor de 245 de cai putere, regasit pe versiunea 530d. Unitatile vin cu sase cilindri in linie, cu un bloc motor din aluminiu, cu injectie common-rail si cu o turbina cu geometrie variabila.
Din vara, gama modelului german se va imbogati cu inca o versiune, cea mai ieftina si mai economica. Este vorba despre 520d, care promite 184 de cai putere si un cuplu motor de 380 Nm.
In Romania, noua generatie BMW Seria 5 este disponibila cu un program de 5 ani garantie sau 100.000 de kilometri, botezat Service Inclusive, care in celelalte tari europene vine contra-cost.
Vezi aici toate versiunile noului Seria 5 si pretul acestora, alaturi de lista de optionale.
-
@ Ion, vineri, 09.04.2010 13:44
Citeste urmatoareke link-uri si te vei convinge ca marca BMW nu a folosit motoare diesel PSA ci PSA spera sa primeasca motoare diesel BMW . La fel acordul PSA-Ford este total diferit de ceea ce crezi tu sau iti place sa crezi . http://europe.autonews.com/article/20100408/BLOG12/304089969/1317 si http://www.answers.com/topic/psa-hdi-engine
-
reddog, vineri, 09.04.2010 13:45BMW FOR LIFE
Mult succes BMW.
-
Cor, vineri, 09.04.2010 13:51La banii pe care ii cer ,
iti cumperi 7! Nu cred ca exista cumparator de seria 5, care sa nu isi permita 7! Asa ca...nu ii vand rostul seriei 5 actuale! Cel vechi avea un pret mai mic! Acum ei le vor toate la pret de 7....
-
unckle, vineri, 09.04.2010 14:05
Cor , modelele BMW ( ideea este aceiasi pentru orice producator ) acopera o anumita "zona" de venituri. In cazul marcilor premium, cum este si BMW, pita pe care ei o acopera este cea a masinilor cu preturi intre 25000E si 150000E ( desi exista si mai scumpe, dar sunt mult mai rare ) . Similar , daca vrei poti sa ai ca exemplu Renault , care are masini plecand de la 6000E si terminand pe la 40000 ( deja celebrul "fail" cu velsatis :P ). Nici un model nu este "inutil" , toate sunt acolo pentru a acoperi o gama cat mai larga de preturi si de cerinte ale clientilor - pentru ca asta inseamna biznisul auto :)
-
Ion, vineri, 09.04.2010 14:14
Glumeam bre nu ai citit ce am scris ultimul cuvant!!!!!!!!!!!!!!!!!!Normal ca nu sunt in stare psa sa faca ceva de nivelul BMW in veci
-
M1, vineri, 09.04.2010 14:30FRumos
Acum 1 saptamana l-am vazut deja pe strada , arata mult mai bine pe strada decat in poze , super frumoasa si masiva , exact ca si BMW X1 , arata mult mai bine in realitate .
-
zoli, vineri, 09.04.2010 14:49esential
esential este ca este un model NOU de BMW si NU 71400 euro. Oricum cine vrea niveluri de echipare aparte plateste pentru acest lucru.
-
Cor, vineri, 09.04.2010 14:52@soryn89psy!
Prietene,........aberezi! Ce scrii tu acolo, este ca BMW si alte marci, au masini pe clase cu preturi diferite! Eu am scris mai sus cu totul altceva! Ca o clasa inferioara lui 7 (in acest caz 5) costa aproape cat 7! Nu mai e o diferenta mare de pret intre 7 si 5! Nu ti se pare normal ca un posesor de 5 sa vrea 7? Nu de alta...dar cine cumpara 5, vrea o limuzina! Si in acest caz o sa cumpere 7...pt. cateva mii de euro in plus, eu zic ca merita! Inainte intre 5 si 7 era o diferenta de pret si dotari...acum nu mai e! Deci.. INUTIL 5-ul!
-
Cor, vineri, 09.04.2010 14:54SCz, mesajul era pt..>>>>
@unckle! Prietene,........aberezi! Ce scrii tu acolo, este ca BMW si alte marci, au masini pe clase cu preturi diferite! Eu am scris mai sus cu totul altceva! Ca o clasa inferioara lui 7 (in acest caz 5) costa aproape cat 7! Nu mai e o diferenta mare de pret intre 7 si 5! Nu ti se pare normal ca un posesor de 5 sa vrea 7? Nu de alta...dar cine cumpara 5, vrea o limuzina! Si in acest caz o sa cumpere 7...pt. cateva mii de euro in plus, eu zic ca merita! Inainte intre 5 si 7 era o diferenta de pret si dotari...acum nu mai e! Deci.. INUTIL 5-ul!
-
VALI, vineri, 09.04.2010 15:24HMM
BAH VORBESC UNII DE BMW SI EI SARACII NU AU NICI BICI...EU AM AVUT SI SERIA 3 SI 5 SI 7 ULTIMUL MODEL SI CRED CA DACA CINEVA VREA SA STIE MAI MULTE DE BMW SA MA ABORDEZE CA VOI CONVERSA GRATIS CU EL.....SI INCA CEVA !!! NU UITATI PE STRADA SUNT MASINI SI BMW-URI. BAFTA BMW
-
valy_budascu, vineri, 09.04.2010 16:34@Cor
Ai o mentalitate tipic romaneasca. Insa in Europa, alegerea unui model al gamei tine de nevoile cumparatorului si de optiunea lui. Sunt sigur ca si noul x3 va costa cu cateva mii de euro mai mult decat x1 insa pe adevaratii posesori de bmw nu ii intereseaza neaparat sa aiba cea mai mare si mai impunatoare masina a constructorului. Cei care stiu cu adevarat ce inseamna BMW apreciaza calitatea, nu dimensiunile.
-
unckle, vineri, 09.04.2010 16:55
Dl. Cor ... de cand intre 45000E si 80000E sunt doar cateva mii de euro distanta ... sau mi se pare ca tu compari o versiune de top a unei clase cu un entry-level al altei clase ? .... ca sa facem aceiasi comparatie... de ce ai cumpara megane full cand poti lua laguna cheala ( revenirea la chestii similare din grupul renault este pur aleatorie .. puteam sa zic C4 vs. C5 , etc ) in ceea ce privveste aberatiile... poate ar trebui sa te gandesti ca , poate, nu toti cei care nu gandesc la fel ca tine abereaza :)
-
andr3i, vineri, 09.04.2010 18:02
cea mai tare varianta e 523i motor de 3.0 si 204 cp...:)):)). e un seria 3 mai mare, nu mai zic k spatele e urat cu spume. la bani astia mai bine iti ei un seria 7 care e alt nivel.
-
kubica, vineri, 09.04.2010 18:20pret
eu zic ca e invers...cum de fapt a fost dintotdeauna....un 7 il cumperi in detrimentul unui 5 doar cand ai exagerat de multi bani...de ordinul a zeci de mii de eur incasari pe luna..diferenta intre ele e mica..ca si confort,motorizari,sportivitate...e doar diferenta de imagine a individului.cu seria 7 esti cu o clasa sociala deasupra unuia care detine seria 5...si cam atat. evident vorbesc de modele din aceeasi generatie.concluzia...vrei sa ai clasa...mai dai cateva zeci de mii diferenta.si celor care spun ca iei mai bine un seria 7...trebuie sa ai vreo 30 de mii sa pui peste,nu e deloc acelasi pret
-
andr3i, vineri, 09.04.2010 19:25bmw
ma refeream k la bani astia adica in jur de 55-60 mii poti sa iti ei un seria 7 de max 1 an vechime.
-
mowgli, vineri, 09.04.2010 19:42@andr3i
Daca o luam asa atunci la banii aia iti iei si un Ferrari Dino.Noi vb de masini noi noute, fara gainat pe ele.Oricum, multi aberati pe aici, indiferent de diferenta de pret, eu tot seria 5 aleg.Plus ca mai trebuie luata in calcul intretinerea la un 7 , la care multe piese costa dublu.
-
Cor, vineri, 09.04.2010 20:20@unckle
Eu vb de 5 vf de gama....cel de 70 de mii....! Cat de redus trebuie sa fi sa dai atat pe 5...! Iar cel la 50 maxim merge...normal!
-
mowgli, vineri, 09.04.2010 22:32@Cor
Nu vreau sa para o jignire, dar cred ca staff-ul bmw, pe langa faptul ca sunt sute care "creieresc" o masina, mai si sunt cu cateva clase peste tine.Stai linistit ca preturile alea nu sunt "create" la o masinarie de lotto 6 din 49.In fine, uite, eu recunosc, sunt redus mintal pentru ca vreau un seria 5 full in loc de un seria 7 entry. Daca ar fi cum zici tu, Dacia ar fi dat faliment nu? Mai pui 1-2 mii de euro si iti iei renault sau mai stiu eu ce.Si totusi... e plina Europa si nu numai de ele.
-
cecilia, sâmbătă, 10.04.2010 02:47@VALI
ai vrut tu sa zici ceva da nu ti-a iesit, exista 2 tipuri de masini MERCEDES si restul
-
costi, sâmbătă, 10.04.2010 20:44pt toti(mai mult pt cecilia)
Eu zic ca exista doua tipuri de masini,aceea pe care o detii si restul!
-
andr3i, duminică, 11.04.2010 01:21anti carutasi
2 tipuri de masini si doua tipuri de soferi... COCALARII si oameni cu capul pe umeri. Cocalarii ii recunosteti singuri, nu trebuie decat sa iesiti un pic in trafic.
-
mowgli, duminică, 11.04.2010 03:20@and3i
oamenii cu capul pe umeri nu fac parte din trafic?presupun ca unul din ei esti tu.Ok, cum te deplasezi?Intreb pentru ca eu sunt cocalar si vreu si eu sa ma deplasez ca elita societatii.Multumesc.
-
bai, duminică, 11.04.2010 12:20
nu puneti si voi poze cu m5 ca deja a aparut!! vai de capu vost !!!!
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
Frumoasa masina si motorul de origine ...... isi face treaba cu brio! :) Glumeam!