BMW a început producția de serie pentru SUV-ul electric iX la uzina din Dingolfing

Publicat vineri, 02.07.2021 16:42 de Paul Cosma

BMW iX a intrat oficial pe liniile de producție de la Dingolfing. Uzina germană produce acum mașini cu toate variantele de sisteme de propulsie.

Cea mai mare uzină de producţie a BMW Group din Europa găzduiește acum încă un model al producătorului bavarez. 

SUV-ul iX a intrat în producție la uzina din Bavaria Inferioară, care produce în prezent vehicule cu motoare termice, cu sisteme plug-in hybrid sau complet electrice, toate pe o singură linie. 

Zona de asamblare a automobilelor la Dingolfing a fost extinsă şi reconstruită. BMW a investit în total peste 400 de milioane de euro în producţia BMW iX la uzina menționată.

Cu BMW iX şi alte modele plug-in hybrid doar de la uzina din Dingolfing, BMW Group intenţionează ca anul acesta să dubleze procentul de automobile electrificate produse faţă de 2020.

Până la mijlocul deceniului, jumătate din automobilele produse la Dingolfing vor fi electrificate, potrivit BMW.

  • 中国制造, vineri, 02.07.2021 17:40

    E de-o frumusete rapitoare!

  • nume, vineri, 02.07.2021 17:59

    iX, BMW-ul care te face sa intorci capul*. *Dupa alte masini.

  • Nsrei, vineri, 02.07.2021 20:28

    Grila aia seamănă cu doi rinichi, doua boabe de fasole sau doi coi de

  • Edikkk, vineri, 02.07.2021 22:10

    Maşina este mult mai frumoasă în realitate. Bravo BMW şi Europa!

  • @edikk, vineri, 02.07.2021 22:15

    Unde ai vazut-o tu live?

  • Mihai, sâmbătă, 03.07.2021 08:26

    Cand au cerere asa mare pentru dieselurile de 2.0, mai ales de la romani, nu stiu ce au in cap oficialii BMW de produc electrice. Si cum cred ei ca vor vinde ceea ce produc la acea uzina, adica masini electrificare, cand romanii nu le vor cumpara? Vor ramane cu stocuri si le vor arunca, pentru ca masinile electrice nu prezinta interes si nu le cumpara nimeni. Mai ales in Germania unde calatoresc mult si pe autostrazi fara limita. Vor vedea si germanii ce differenta e intre un Diesel adevarat care nu te lasa in drum si o masina electrica cu care trebuie sa pierzi mult timp sa o incarci acasa noaptea cand dormi.

  • @Mihai, sâmbătă, 03.07.2021 17:43

    In Germania un Diesel produce cam tot atat CO2 ca si un bev, asa ca nu e nicio sfaraiala bevul asta care cand ti-e lumea mai draga trebuie sa-l parchezi vreo 2 ore la incarcat. Masini de prostit fraierii care au impresia ca salveaza planeta de la apocalipsa. https://ecomento.de/wp-content/uploads/2019/10/ADAC-Auto-Treibhausgas-Bilanz.jpg

  • dCi, duminică, 04.07.2021 07:40

    Grila semăna cu dresul ieftin al unei centuriste

  • Mihai, duminică, 04.07.2021 09:35

    Analiza aia din Germania e facuta cu date reale sau cu ce declara producatorii pe hartie? Intreb pentru un amic cu pasat 2.0 Bluemotion 2014 cu softurile mincinoase :)) Treziti-va si voi odata. Germanii timp de 10 ani v-au prostit cu softurile alea si voi tot nu pricepeti de ce le-au folosit? De ce au ascuns emisii de 40 de ori mai mari daca nu erau probleme? Stati linistiti, ca parerea voastra nu conteaza la electrice si sa puteti bucura in continuare de BMW-uri diesel cu doar 88000 km facuti in 10 ani sau Golfuri diesel conduse de cate o batranica. Astea sunt chestiile standard cu care sunteti iarasi fraieriti de ani de zile si tot nu va treziti. Ca sa nu mai zic de fiabilitatea slaba a masinilor germane din ultimii ani, pe care voi le luati de bune si tot reparati la ele. Spor la pus ulei si schimbat distributii.

  • mm, duminică, 04.07.2021 09:59

    ce mai conteaza, in 10 ani electricele vor fi oricum mandatorii, macar sa le faca autonome ca sa poti bea vre-o 5 beri pana se incarca bateria, parca vad cluburile din mamaia mutate pe a2 la omv perisoru

  • mm, duminică, 04.07.2021 10:10

    cat despre frumusetea acestei masini, nu-i altceva decat o reflexie a esteticii expuse pe tik tok...

  • cu țurloaie-n iX, luni, 05.07.2021 18:05

    La ce hidos cu flăcări e, mai bine începeau oprirea producției.