BMW a demarat producția noii generații Seria 3: 5 clipuri filmate pe linia de asamblare a fabricii din Munchen
Noua generație BMW Seria 3 a intrat în producție. Pentru moment, sedanul de clasă medie este asamblat doar în cadrul fabricii din Munchen. Ulterior, noul Seria 3 va fi produs și în uzinele din Tiexi (China) și San Luis Potosi (Mexic).
Noua generație BMW Seria 3 a fost prezentată în urmă cu câteva zile în cadrul Salonului Auto de la Paris. Modelul constructorului german are un design nou, integrează cele mai noi tehnologii pe care producătorul din Munchen le are în "curte" și promite o gamă consistentă de motorizări.
Noul Seria 3 va fi asamblat în trei uzine: Munchen (Germania), Tiexi (China) și San Luis Potosi (Mexic). Acum, producătorul german a publicat o serie de clipuri filmate pe linia de producție a fabricii din Munchen. Fanii pot urmări traseul pe care Seria 3 îl are în cadrul secțiilor de Caroserie, Vopsitorie și Montaj.
Noua generație Seria 3 este mai lung cu 76 de mm comparativ cu versiunea pe care o înlocuiește și are un amptament mai generos cu 41 de mm. Spațiul pentru pasageri a crescut, iar interiorul este acum garnisit cu o mulțime de tehnologii moderne. Instrumentarul digital de bord măsoară 12.3 inch în varianta de top, iar sistemul de infotainment comunică cu pasagerii prin intermediul unui ecran tactil cu o diagonală de 10.25 de inch.
Pentru început, BMW oferă pe noul Seria 3 două motorizări pe benzină și trei unități diesel. Clienții pot alege următoarele versiuni: 318d (2.0 litri diesel, 150 CP), 320d (2.0 litri diesel, 190 CP), 330d (3.0 litri diesel, 265 CP), 320i (2.0 litri benzină, 184 CP) sau 330i (2.0 litri, 258 CP). Ulterior, nemții vor introduce o variantă plug-in hybrid (330e) și un nou vârf de gamă (M340i xDrive).
@automarket La Tiexi se va respecta *traditia* si pentru noua generatie cu privire la *pasul dintre axe* sau in sfarsit chinezoii o sa *rupa lesa* spre o abordare liberala privind ampatamentul ?