Bentley se “grăbește” să lanseze un model electric: “Există cerere din partea clienților, dar tehnologia actuală nu are credibilitate”

Publicat luni, 08.07.2019 10:54 de Paul Cosma

Șeful Bentley a declarat că se “grăbește” să lanseze un model electric, însă susține că tehnologia actuală încă nu are credibilitate. Potrivit lui Adrian Hallmark, această “tehnologie credibilă” nu va exista până în 2025.

Electrificarea la Bentley a debutat odată cu apariția versiunii hibride cu încărcare la priză a SUV-ului Bentayga. Începând de anul trecut, modelul a devenit primul hibrid al companiei.

Tehnologia actuală a bateriilor îi descurajează pe oficialii Bentley să lanseze un model electric în perioada următoare, deși acest lucru nu a fost exclus definitiv.

CEO-ul Adrian Hallmark a transmis însă că Bentley se “grăbește” să lanseze un model electric, cu toate că, potrivit acestuia, tehnologia EV încă nu are credibilitate.

“Vreau să fie foarte clar. Mă grăbesc să lansez un Bentley electric. Există cerere din partea clienților, însă, cu tehnologia actuală, este ca și cum am cumpăra o baterie cu care să alimentăm un bec la jumătate din putere. O baterie care să corespundă cerințelor Bentley nu ar putea să ofere autonomia dorită, iar dacă am reuși să obținem autonomia, mașina ar fi mult prea grea din cauza bateriei,” a explicat Hallmark.

Șeful Bentley spune că, potrivit unor estimări corecte și informate, Bentley va putea să lanseze un model electric la înălțimea așteptărilor clienților în jurul anului 2025. Una dintre condiții ar fi ca autonomia să fie de cel puțin 650 de kilometri.

Via Autocar

  • ACE - Craiova, luni, 08.07.2019 12:38

    BENTLEY, stai relaxata inca multi ani, sunt altii care ISI DORESC sa mearga inainte, CU VITEZA chiar..... Bunaoara: 1) In Australia, de exemplu, Chargefox deschide cea mai puternică stație de încărcare pentru masini electrice din emisfera sudica: 4x350kW+2x50kW; https://insideevs.com/news/358504/chargefox-southern-hemisphere-powerful-charging/ 2) Producatorul TESLA vinde, cu succes, in toata lumea zeci de mii de autovehicule electrice Model X (cu baterie de 100 kWh), care costa aproape la jumatate cat cel mai ieftin BENTLEY si are o autonomie de aproximativ 570 km EPA.....) cca. 600 km WLTP)..... Sa vorbim si de TESLA Roadster 2, cu autonomie de 1.000 km EPA - care va costa cat cel mai ieftin BENTLEY - si va intra in productie de serie in anul 2020.... 3) MERCEDES BENZ, BMW, PORSCHE, LEXUS, HYUNDAI - KIA, s.a. pregatesc pentru lansare masini electrice cu autonomie marita (peste 500-600 km), in doar 2-3-4 ani..... CONCLUZIA: dormi linistit, in continuare, BENTLEY, lucrurile se intampla in ritmul lor, nu in 5-6-7 ani, cat gandesti Maria Ta.....

  • Vlad08, luni, 08.07.2019 22:55

    N-ai inteles ce vrea sa spuna domnul asta. Pentru CERINTELE Bentley bateriile din anul de gratie 2019 nu ofera standardul de calitate care se doreste a fi oferit clientilor. Da,poti sa faci o masina electrica rapida, si cu autonomie de 500 km, umpland-o toata de baterii ca Tesla, dar nu poti sa mai pui pe ea inca o tona si jumatate de dotari premium si cele mai fine materiale si sa stea pe drum ca un supersport. Clientii Bentley care platesc in medie 250.000 de euro pe o masina, nu poti sa ii satisfaci cu o tableta lipita pe mijlocul bordului si plastice ramase de la reciclare. In pachetul asta, aia cumpara un brand si o traditie cu o poveste a materialelor si a fabricarii lor si astea sunt grele si la propriu si la figurat. In ceea ce priveste ecologizarea asta aproape fortata prin baterii auto, au mai fost voci avizate care spun ca tehnologia si-a cam atins apogeul fiind dezvoltata de zeci de ani. Ramane sa vedem ce ne rezerva viitorul, dar in nici un caz nu este de condamnat Bentley cu o traditie de 100 de ani ca nu se transforma de maine in Tesla.

  • Adrian, luni, 08.07.2019 23:12

    @Vlad08 Bine punctat.

  • danielr1, marţi, 09.07.2019 00:59

    Cand o sa castige ID R la Le Mans, nu recorord la Goodwood si etc, abia atunci ...poate o sa fie vremea lor