Bentley Mulssane nu va avea versiune hibridă şi nici tracţiune integrală
Oficialii Bentley au susţinut recent că nu se gândesc la o versiune hibridă pentru modelul Mulsanne si nici la tracţiune integrală. Varianta unui diesel de performanţă a fost de asemenea exclusă.
Chiar dacă mulţi constructori din segmentul de lux explorează tehnologia hibridă si se gândesc la implementarea ei in viitor, Bentley se încăpăţânează să creadă in motoarele sale pe benzină, cel puţin în cazul noului Mulsanne. Limuzina, care îşi propune sa concureze cu Rolls Royce Phantom, nu va beneficia in viitorul apropiat de nici o variantă hibridă, pentru a nu altera tradiţia modelului construit la Crewe.
Ashley Wickham, omul din spatele proiectului Mulsanne, a declarat că în prezent Mulsanne se va baza doar pe unitatea V8 de 6.75 litri, proaspăt dezvoltată de inginerii englezi, capabilă să livreze un total de 505 cai putere. Oficialul a lăsat să se înţeleagă ca Mulsanne nu va primi nici măcar motorizarea de top, regăsită in acest moment pe Continental, mai exact propulsorul W12 de aceeaşi capacitate cilindrică.
În scurt timp însă, am putea vedea în gama britanicilor şi o versiune pe bioetanol, Wickham sugerând că această variantă este luată in considerare pentru a reduce media emisiilor. Zvonurile privind un motor diesel au fost de asemenea puse sub semnul întrebării, oficialul susţinând ca o asemenea alternativă de reducere a consumului şi emisiilor ar fi contrară cu tradiţia mărcii din Crewe, obişnuită să funcţioneze doar pe benzină.
Cei care se gândeau că pe viitor Mulsanne va adopta şi o tracţiune integrală, pentru a gestiona mai bine resursele oferite de motorul V8, vor fi oarecum dezamăgiţi să afle că cei din conducerea Bentley nu iau în calcul o asemenea solutie din acelaşi considerent afirmat mai sus: păstrarea tradiţiei, adică a propulsiei spate.
via - autoblog
am o intrebare....asta nam inteleso cu pastrarea traditiei adica tractiune spate!!..bentley continental nu are tractiune integrala??