Bateriile uzate ale mașinilor electrice Hyundai, refolosite în parcuri fotovoltaice
Hyundai a semnat un memorandun de înțelegere cu doi giganți din domeniul energiei verzi pentru a le oferi o nouă viață bateriilor după ce nu mai pot fi folosite de mașinile cu zero emisii. Cei trei vor să vadă dacă acestea pot fi utilizate în cadrul parcurilor fotovoltaice.
Bateriile sunt o componentă esențială a unei mașini electrice. Cum numărul acestora din urmă este într-o continuă creștere, producătorii trebuie să acorde o mai mare atenție reciclării bateriilor. În caz contrar, mașina cu zero emisii face mai mult rău decât bine.
Performanțele unui acumulator scad după aproximativ opt ani de utilizare. Asta nu înseamnă că nu mai are un rost în afara mașinii. Spre exemplu, Renault folosește bateriile scoase din uz pentru a stoca energie, care mai apoi este folosită pentru a alimenta spitale, clădiri de birouri, școli sau fabrici.
Acum, și Hyundai are o idee asemănătoare. Mai exact, asiaticii vor să folosească bateriile scoase din uz pentru a stoca energia solară dintr-un parc fotovoltaic.
Pentru asta, a semnat un memorandum de înțelegere cu doi giganți din industria verde de peste Ocean: OCI Solar Power și CPS Energy. Cei trei vor instala un sistem de stocare a energiei (ESS), dezvoltat de Hyundai, vor analiza datele și mai apoi le vor împărtăși în cadrul acestui parteneriat.
"Prin acest parteneriat, Hyundai Motor Group va verifica posibilitățile și eficacitatea afacerii cu sisteme de stocare a energiei în America de Nord," a declarat Jae Hyuk Oh, vicepreședinte al Grupului de dezvoltare a afacerilor în domeniul energiei din cadrul Hyundai Motor Group.
via Carscoops
8 ani la cei care sunt neserioşi în industrie La Tesla, lăsând deoparte versiunile plaid la care s-a făcut multe ludicrous mode, care se duc pe 8 ani, la restul duc 20 de ani bateria. Oricum, cererea de baterii pentru sistemele solare industriale şi rezidenţiale este efectiv IMENSĂ ! Cred că chiar dacă există deja unităţi de reciclare, acestea în timp, vor recicla doar fault battery, pentru că restul vor fi înghiţite de grid battery storage.