Bătaie între Mercedes şi Audi pentru locul secund la vânzările mărcilor premium
BMW rămâne cea mai vândută marcă premium a lumii în 2010. Mercedes a depăşit cu puţin Audi, dar ultimii promit că revin până în decembrie.
Mercedes a reuşit să treacă de Audi la vânzări la nivel mondial în duelul giganţilor premium, prima jumătate a anului realizând o rocadă între cei doi producători pe locurile 2 şi 3 ale clasamentului. Pe locul întâi stă, departe de cele două mărci, BMW.
Conform cifrelor de vânzări avansate de cei doi producători după primele şase luni ale anului în curs, Mercedes a crescut cu 13% în vânzări faşă de 2009 şi a reuşit o lună iunie excelentă, aceste lucruri permiţându-i gigantului din Stuttgart să treacă de Audi, marca din Ingolstadt aflându-se în faţa celor de la Mercedes din ianuarie până în mai inclusiv.
Datele Mercedes arată că succesul mărcii vine mai ales din China, acolo unde E-Klasse şi S-Klasse au crescut mai bine decât arătau prognozele. Astfel, vânzările Mercedes au crescut în China în luna iunie cu nu mai puţin de 177%, de la 4900 de maşini în 2009 la 13.700 în 2010.
Oficialii Audi privesc insă cu optimism în a doua jumătate a anului, atunci când vor fi lansate pe majoritatea pieţelor lumii noile A8 şi A1, ultimul fiind un model de volum care le va permite celor din Ingolstadt să revină pe locul al doilea.
VÂNZĂRILE BRANDURILOR PREMIUM (ianuarie-iunie 2010)
1. | BMW | 585.755 unităţi |
2. | Mercedes-Benz | 556.700 unităţi |
3. | Audi | 554.950 unităţi |
via | Automotive News (înreg.)
foto | germancarblog
-
ALEX, vineri, 09.07.2010 12:54HA HA HA
Lumea si-a dat seama ca AUDI = VW in alte haine. Si-a dat seama ca poti sa iti cumperi un A6 si sa te faca de ras unu cu un PASSA CC , sau iti cumperi un A 3 si te face de ras unu cu VW Sciroco care este mai frumos. Pacat de AUDI, noroc ca vinde VW mai mult passat , golf etc si au bani sa investeasca si in AUDI , cei drept putini bani , pentru ca tehnologia si motoarele , le gasesti de la AUDI pana la Golf - Seat - Skoda .
-
edi80, vineri, 09.07.2010 12:59mda
intoxicatii..panaa cum se zicea k vw e liderul acum bmw..cine ii mai stie..fiecare se paote lauda cu ce cifre vrea..nu le verifica nimeni!
-
@edi80, vineri, 09.07.2010 13:04sigur ca da:)
E vorba de vanzari la clasa premium, daca tu crezi ca vw e in clasa premium , atunci audi unde este?? daca era audi pe primul loc cred ca era foarte veridic, asa ca e bmw nu se poate verifica...:))))
-
Eu, vineri, 09.07.2010 13:08
@ALEX Ai o logica omule de lemn. pai daca Audi = Vw atunci Vw = Porsche=Bentley=Lamborghini. si atunci hai sa comparam Bugatti veyron cu BMW M sa vedem care are mai multi cai si mai mare viteza nu ? Nu conteaza care vinde mai mult oricare dintre cele 3 marci au avantajele lor. EX: Audi cu A4/ A6 All road nu au concurenta la Bmw si Mercedes.
-
edi80, vineri, 09.07.2010 13:09mda
vw e premium doar la pret..
-
Dan, vineri, 09.07.2010 13:12Audi vs BMW vs Mercedes
Diferentele intre cei trei producatori sunt minime ( la nivel global ), iar diferenta in viitor o vor face noutatile pe care le vor introduce cei mai mari producatori premiun din lume . La acest capitol al noutatilor, cel mai bine sta Audi care va introduce o avalansa de modele pana in 2012 ( A1 cu 5 usi, A2, noul A3, noul A6, A7, Q1, Q3, noul Q7 si R4 ) . In momentul de fata performanta lui Mercedes este remarcabila tinand cont ca nu mizeaza foarte mult pe clasele A si B ( se vand foarte slab ), daca noile generatii ce vor renunta la amplasarea motorului in pozitie sandwich vor avea succes, este posibil ca Mercedes sa fie numarul 1 la vanzari . Parerea analistilor auto este ca pe termen mediu si lung Audi si Mercedes vor depasi BMW la vanzari, profitand de marimea mult mai mare a companiilor mama, VW Group di Daimler AG ( http://noir.bloomberg.com/apps/news?pid=conewsstory&tkr=VOW3:GR&sid=asBKN8Cr9opM ) .
-
@eu, vineri, 09.07.2010 13:17mmm...
Exagerezi, vw si cu audi au majoritatea covarsitoare a componentelor comune, pe cand un vw cu un lamborghini nu au absolut nimic in comun, singurul lucru in comun este ca lamborghini apartine de grupul vag si atat, eventual un gallardo de ex are navigatia si niste butoane de pe a8
-
Eu, vineri, 09.07.2010 13:22
@edi80 Raport calitate -pret VW cam matura pe jos cu concurenta, ce concurenta are Golf ? Iar daca tot vb de premium exista PHAETON care la capitolul limuzina se bate cu seria7, a8,S klasse... si aici unde e concurenta de marci non-premium de la Toyota, Mazda, Renault, Citroen ?
-
edi80, vineri, 09.07.2010 13:29mda..
pot sa iti zic ca esti cam prost imformat! cultura auto tinde spre 0 in romania..nu ma mai mira nimic..
-
Eu, vineri, 09.07.2010 13:32
Volkswagen motor W12 este pe : -Bentley Continental GT - Audi A8 Spyker C12 LaTurbie Volkswagen Phaeton W12 Volkswagen Touareg W12 Spyker C12 Zagato Asta ce inseamna ca motoarele Vw sunt si pe Spiker, Audi , Bentley.... adica pe masini varza nu ?
-
AllanHeron, vineri, 09.07.2010 13:32
Bmw si Audi la un loc nu fac cat Jaguar sau Mercedes, restul sunt comentarii inutile.Audi practic a inceput sa faca masini cat de cat acceptabile incepand cu 1997 cand a scos Audi A6(prmul model), iar Bmw prin seria 7 penultimul model, restul au fost niste masini ca oarecare.O zi buna va doresc,Allan.
-
Dkw, vineri, 09.07.2010 13:48
@AllanHeron Te pricepi la masini la fel cum intelegi fizica cuantica. Incepand cu 1935 Audi incepe dominatia curselor auto si tu vorbesti ca faceau masini acceptabile din 1997. Ai auzit de Audi quattro 1980 ? ,,The first sports car with permanent all-wheel drive - 0 to 100 km/h in 7.1 seconds'' Auzi comparatie cu Jaguar..:)))))
-
edi80, vineri, 09.07.2010 14:15o daa
atat e de audi sistemul quattro! k in rest cand iti cumperi una la 40 de mii te intreaba dealearul daca vrei toata 4 geamurile electrice:)))))
-
@Eu, vineri, 09.07.2010 14:15mda
Ma refeream la modelele vw obisnuite, lasa motorul w12, asa si Pagani are motor de mercedes, Mclaren F1 are motor bmw, dar asta nu inseamna ca un mercedes obisnuit sau un bmw obisnuit are vreo treaba cu Pagani sau Mclaren, nu mai lua doar ce-ti convine, concluzia era ca un vw obisnuit nu are nici o treaba cu un lamborghini
-
edi80, vineri, 09.07.2010 14:15lol
ce ar fi la astea mai ieftine sa te intreba va dam si volan sau roti?:)))
-
@ Eu, vineri, 09.07.2010 14:26
trebuie sa te contrazic. Concurentul lui Allroad este R Klasse de la Mercedes ;) Iar BMW-ul nu stiu daca nu au scos Seria 5 GT ca rival..
-
@ Eu, vineri, 09.07.2010 14:31
* a scos (scuzati exprimarea)
-
Hadouken, vineri, 09.07.2010 14:36
tu citesti ce scrii edi? sau doar din inertie bagi comentarii?
-
Radu, vineri, 09.07.2010 14:42Nu conteaza
Comenturi peste comenturi, dar adevarul e unul singur, cu noul serie 5 BMW a dat lovitura, a vandut tot ce a produs pana acum si astea sunt fapte, nu doar vorbe!!! Deci nu mai va luati dupa stiri gen '' in viitor mercedes si audi VOR....bla bla bla.......'' Faptele, realitatea momentului vorbeste fie ca va place fie ca nu, asta e, BMW e lider incontestabil in clasa premium !!!!
-
edi80, vineri, 09.07.2010 14:50da Hadouken
mi s-a inatamplat asta acum ceva timp cand am vrut sa-mi iau un A6 si cand am vazut ca m-a intrebat asta m-a bufnit rasul si am zis bine dar e vb de 40 de mii..si ei au inceput cu explicatii puerile si am zis bine ma mai gandesc si revin!! si adio mama:)))
-
@ Radu, vineri, 09.07.2010 15:06BMW este prea mic sa concureze pe termen lung cu Audi ( VW Group ) si Mercedes ( Daimler AG )
2009 a fost un an foarte dificil pentru industria auto, fapt ce a facut ca toti producatorii auto ( in special cei premium ) sa-si reduca cifrele de productie pentru 2010 . Cresterea tot mai mare din China pentru masinile germane cat si revenirea din criza mult mai repede a pietei americane a facut posibil ca BMW Seria 5 sa nu faca fata cererii . Noul A8 a depasit la vanzari noul Seria 7 ce risca pe plan mondial sa fie depasit si de noul XJ . Si sa nu uitam ca in martie 2011 va fi lansat noul A6, ce are sanse mari sa devina cea mai vanduta masina de clasa mare din lume . Remarcabila insa este performanta lui S-Klasse, prezent pe piata din 2005 si de atunci a ramas in continuare cea mai vanduta limuzina din clasa de lux . Nivelul foarte ridicat al calitatii regasit pe actuala generatie de S-Klasse se datoreaza indirect lui VW Phaeton care a impins foarte mult limitele in clasa de lux surclasand la toate capitolele fostul S-Klasse W 220 ( http://www.leftlanenews.com/89500-miles-in-the-worlds-best-car-op-ed.html ) .
-
ignis, vineri, 09.07.2010 15:11va bate matematica
Faceti un calcul nu mai vorbiti aiurea. Diferenta intre locul 1 si 3 este de cca 30900 de bucati. Adică BMW a vândut cu 5,55% mai mult decât Audi. Deci din 206 persoane 100 au cumparat Audi si 106 au cumparat BMW. Numai Dan a apreciat corect situaţia. Cei 3 sunt aproape la egalitate. Diferenţele dintre ei nu depăşesc 6%. Aşa trebuie citit topul ăla al vânzărilor, iar voi daţi aici cu bâta-n balta ca întotdeauna. Ce poţi cere într-o ţară în care aproape jumătate de absolvenţii de liceu pică Bacul. Asta să nu mai zic că dacă era Bacul ca cel de pe vremea lui Ceauşescu picau 90%.
-
Dan, vineri, 09.07.2010 15:12Ya right
Da, adevarul e ca daca nu era vw Phaeton ...S-class ar fi fost mult mai in urma acum, nici nu-l mai dezvoltau pt competitia cu marele rival BMW si sa zici ca pe termen lung bmw nu are nici o sansa....pai bmw are cel mult colaborari cu cativa constructori, dar nu face parte din nici o alianta, pai se compara grupul vag cu bmw ca cifra de afaceri??? daca audi era in afara grupului vag era de mult dusa la vale
-
@ @ Radu, vineri, 09.07.2010 15:26HA HA HA
Audi nici nu a inceput sa comercializeze A8 . De ce minti ma ??!!
-
@ @ Radu, vineri, 09.07.2010 15:26HA HA HA
Audi nici nu a inceput sa comercializeze A8 . De ce minti ma ??!!
-
@@ RADU, vineri, 09.07.2010 15:32Nebunule
Ce vorbesti ma de termen lung , in 2009 tot BMW a fost lider. Lasa vrajeala . AUDI = VW in alte haine.
-
@@ RADU, vineri, 09.07.2010 15:32Nebunule
Ce vorbesti ma de termen lung , in 2009 tot BMW a fost lider. Lasa vrajeala . AUDI = VW in alte haine.
-
@ ALEX, vineri, 09.07.2010 15:41
Poate la tine la Cucuietii din Deal nu se comercializeaza noul Audi A8, dar in Europa ( inclusiv Romania ), cat si in majoritatea pietelor importante din lume comercializarea Audi A8 a inceput cu foarte mare succes . P.S. Schimba placa AUDI = VW in alte haine ca a expirat de mult .
-
Eu, vineri, 09.07.2010 16:40
cat Citez cocalarul de mai sus : P.S. Schimba placa AUDI = VW in alte haine ca a expirat de mult . Ai ajuns mare dai sfaturi la Audi vad, mai studiaza poate ajungi sa dai cu mopu in showroom la Renault si sa mai afli si tu ceva despre masini.
-
Flaviu C, vineri, 09.07.2010 17:08mda...
se pare ca toate se vand cam la fel de bine..
-
benzinaru', vineri, 09.07.2010 18:18
Ce pretentie sa ai de la merc atata timp cat construieste camioane utilitare o gramada de rahaturi si dupa vin baietii le brabus si pun 5000000000 cai putere pe o coshmelie. Bmw pt cei care nu shtiu prima data a construit motoare de avioane, dupa care motociclete si de abia prin 1914 parca prima masina, plus de asta motorul celei mai puternice masini de strada pana acum ceva timp (meclaren F1) construit normal de BMW, dupa care Rolls Roys, Ascari si cate mai cate considerate supercar-uri. Audi jos palaria face treaba dar nu se poate ridica la nivelul BMW.
-
@ benzinaru', vineri, 09.07.2010 18:43BMW a construit prima masina in 1928, Mercedes in 1886 iar Audi in 1910
BMW a fost infiintat in 1916, dar prima masina a fost construita in 1928 ( Dixi ), fiind o licenta dupa un model produs de constructorul britanic Austin .
-
tzenu_bmw, vineri, 09.07.2010 19:31@benzinaru'
prima motocicleta de la bmw a fost scoasa prin ani 20' si prima lor masina(3/15PS)era de fapt un AUSTIN 7........insa gata cu istoria.. ce mi se pare mie interesant este ca bmw a fost de la inceput o marca sport(sa nu uitam ca la 7-8 ani de la prima masina bmw a sosot legendaru 328......doar atat.......
-
@ BMW, vineri, 09.07.2010 21:53Audi si Mercedes sunt mult mai profitabili decat BMW
In Germania si in Europa, Audi este la vanzari peste BMW si Mercedes . Foarte curand aceieasi situatie va fi si la nivel mondial . Daca momentan la vanzari BMW este in fata, la profit este mult in spatele Audi si Mercedes, Audi profitand de sinergiile create in VW Group iar Mercedes de marja de profit mai mare, ce in industria auto este depasita doar de catre marja de profit a celor de la Porsche .
-
BMW, sâmbătă, 10.07.2010 01:40@Anti BMW
BMW inseamna prea mult pentru a pierde pozitia in fata audi. Familia Quandt care detine actiunile majoritare de la BMW AG nu o sa permita niciodata cedarea pozitiei. Familia Quandt are principii supreme , si BMW va ramane o marca suprema. BMW a luat masuri de anti criza , spre exemplu acum colaboreaza cu Mercedes-Benz asa ca aceasta colaborare si schimbul intre piese va duce la reducerea costurilor de productie ceea ce va da un surplus de putere Bavarezilor spre asi mentine pozitia de lider mondial in automobile PREMIUM. Sunt multe de discutat , sa tineti minte , in Munchen inginerii nu dorm .
-
@ BMW, sâmbătă, 10.07.2010 01:56VW Group vs BMW
Familia Quandt a gresit ca nu a facut acel schimb 7% - 7% cu cei de la Daimler AG . S-au temut ca vor fi cumparati la fel cum a fost cumparat Chrysler in 1998 . De ce ti-e frica nu scapi ! Si cel mai probabil nu o sa fie Daimler ( pe termen mediu se preconizeaza o fuziune cu Renault-Nissan asemanatoare cu cea ce a dat nastere EADS ) ci altcineva, posibil VW . Pe termen mediu si lung, BMW nu poate supravietui singur ! Este prea mic si nici nu are forta financiara sa cumpere pe altcineva ( ex. PSA ) sau sa detina pozitia dominanta intr-o fuziune cu alt constructor ( ex. Honda ) . Singurul grup auto care a dovedit ca poate manageria mai multe branduri auto este VW Group asa ca BMW ar fi in cea mai buna companie si in cel mai puernic grup auto din lume in care nu ar avea grija zilei de maine si ar produce masini sport asa cum vor fanii ei . VW Group este ca un hypermarket iar BMW ca o alimentara de cartier . Crezi ca va avea o sansa sa concureze un astfel de gigant ?
-
Rio, sâmbătă, 10.07.2010 13:14
Nici o sansa sa pice BMW. sunt mult prea bine consolidati pe piata auto ca sa aiba nevoie de o fuziune. Se poate vedea asta in cifra de afaceri si in volumul vanzarilor. Sunt sigur ca BMW se va mentine pe pozitii multi ani de-acum inainte. Toate cele bune
-
pentru toti, sâmbătă, 10.07.2010 13:59HA HA HA
Frate BMW este singur si scoate modele noi mereu , in schimb AUDI este cu VW si MERCEDES cu daimler. Este mai usor pt AUDI pt ca VW face motoare si pt golf si pentru A3 de exemplu, dezvolta o data si pune pe doua masini.
-
mowgli, sâmbătă, 10.07.2010 14:35@anonim
Tu chiar crezi ca BMW va fi cumparat de VW? Asa "slabi" financiar cum ii vezi si asa de mici, totusi detin si au detinut multe alte brand-uri, scot modele noi cu aceasi regularitate si isi permit sa investeasca miliarde in tehnologii noi. Iti mai spun ceva, fii ferm convins ca VAG va pica si va pica rau de tot.Cu cat esti mai mare, cu atat cazatura e mai puternica.Fiind asa mari sunt si foarte vulnerabili. Nu cred ca cineva din conducerea BMW ar accepta sa scrie pe capacul motor "powered by TDi" si daca VAG cumpara BMW ce face cu el? il pune in concurenta cu Audi? Cand un hypermarket ajunge sa vanda cat un magazin de cartier , acesta moare in cateva luni , pe cand magazinul ramane bine merci.
-
@ mowgli, sâmbătă, 10.07.2010 16:48VW Group
Analizeaza retrospectiv locurile unde in prezent sunt hypermarketuri . In trecut in zona unde in prezent sunt hypermarketuri erau foarte multe magazine alimentare ( si nu numai ) de mici dimensiuni care au disparut dupa aparitia hypermarketurilor . Orice piesa, subansamblu pe care il cumpara BMW, VW Group il cumpara la cel putin jumatate din pret . Deja au infiintat o societate comuna VW Group-Suzuki ce cumpara componente pentru masini si vorbim aici de o alianta ce vinde impreuna peste 9 milioane de masini anual . BMW vinde 1.3 milioane de masini anual . Alt exemplu, pielea pe care o cumpara BMW, VW Group o cumpara la un pret mult mai mic ( datorita cantitatii mai mari comandate ), in concluzie VW Group isi permite sa ofere aceeasi calitate BMW la un pret mult mai mic . VW Group este cea mai mare corporatie germana ( la general ) si sunt mici sanse ( spre zero ) sa clacheze numai ca vrei tu acest lucru .
-
Abcd, sâmbătă, 10.07.2010 17:40
Mowli ai dreptate.VW se extinde prea mult si o s-o pateasca cum au patit-o GM sau Ford de si-au vandut unele branduri sau mai rau, cele pe care le-au bagat in faliment.Audi este un brand bun dar nu la fel cum sunt BMW sau Mercedes si o spune istoria marcii.Ca au scos ei in anii 80' quattro ala de a castigat nu stiu cate premii bv lor, dar uitati-va can s-a ridicat firma mai bine zis.Audi s-a ridicat dupa anii 95 cu A4 si in 96 cu A6.Pai Bmw-ul si Mercedesul ce masini faceau in anii aia? Cumva SL, CL de la Mercedes care are o istorie bogata si Bmw cu asa renumitul ursulet, dupa care cu E36 care la vremea lui a fost cea mai bine vanduta masina premium in lume.Audi o s-o cam ia in barba pt ca lanseaza prea multe modele, se extind prea mult, ii inteleg vor profit maxim dar nu prin cantitate ci prin calitate. In rest numai de bine....
-
PT VW GROUP, sâmbătă, 10.07.2010 18:42HA HA HA
Frate lasa-ma cu Vw , dupa cativa Km scoate fum pe teava , mama mama . Arde uleiu ca benzina. Sunt masini bune dar mai scuteste-ma. A facut alianta cu SUZUKI , iti dai seama de la motociclete au ajuns la masini. Naspa. Tu esti si prost, adica VW face masini de aceeasi calitate ca BMW , adica ca si AUDI. Din ce spui tu VW ne minte vinde AUDI la un pret mare dar are aceeasi calitate ca VW. Esti prost
-
mowgli, duminică, 11.07.2010 00:19@anonim
amice... eu nu am spus nicarieri ca imi doresc sa pice VW, e la mintea cocosului ca va pica.Orice piere pe lumea asta, noi, tu, Soarele, Comunismul, Democratia, imperiul Egiptean , Roman , ce vrei tu, orice pica si cu cat esti mai mare cu atat esti mai vulnerabil. Nu ai inteles asta, ok, dar macar nu presupune ca eu imi doresc sa se prabuseasca.
-
@ mowgli, duminică, 11.07.2010 01:13VW Group are lichiditati in banci mai mari decat valoarea de piata BMW
Intr-un an foarte bun profitul BMW este de 1.5 miliarde euro, cel al VW Group de 7 miliarde euro . Tinand cont ca in acest an se vor integra in VW Group, Porsche AG ( constructorul de masini sport, cel mai profitabil constructor auto din lume ) si Porsche Holding GmbH ( cel mai mare dealer de masini din Europa, detine si Porsche Romania ), profitul VW Group din 2011 va depasi 10 miliarde euro anual ! Foate curand vor fi integrati complet si MAN SE ( VW Group este deja cel mai mare actionar ) si Suzuki Motor Corporation . Concluzionand, foarte curand VW Group va avea urmatoarea componenta : VW, Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Suzuki, Skoda, Seat, VW vehicule comerciale, Scania si MAN . Si sa nu uitam si de divizia moto ce va fi infiintata anul acesta . Exista mai multe variante, ori se vor resuscita cu ajutorul Suzuki una din cele doua marci legendare din patrimoniul VW Group si anume DKW sau NSU, ori VW Group va achizitiona unul sau mai multi constructori existenti de motociclete . In momentul de fata exista la vanzare MV Agusta ( detine si marca Cagiva si a fost pus la vanzare de Harley Davidson ) si cea mai celebra marca moto italiana, Ducati .
-
Monsieur, duminică, 11.07.2010 12:11
Buna ziua! Cred ca pe acest site, daca nu ma insel, am citit, cum ca Daimler vrea sa cumpere Ducati si au inceput tratativele deja.
-
@ Monsieur, duminică, 11.07.2010 12:21Ducati
Nu numai Daimler este interesat de Ducati, ci si fratele lui Silvio Berlusconi, FIAT si VW Group .
-
@ @ mowgli, duminică, 11.07.2010 13:09HA HA HA
Ba nebunule , tu VW de cifra de afaceri group VW ma ??!! FA frate comparatie intre BMW si AUDI nu ntot grupul VW. Faci niste comparatii de te doare capul . Adica golf, seat , skoda , porsche, lamborghini, audi passat si tot neamul , compari cu BMW. Nu ma mir de ce merge tara asa , sunteti prea multi dastia. Parca esti Basescu . Domne o sa fie inundatie sau nu ??!! Zeus a raspuns , aduni nivelul dunarii cu nivelul Prutului si cu nivelul Siretului , rezulta ca nu se inunda. Va dati seama cum gandeste.
-
@ @@ mowgli, duminică, 11.07.2010 13:37VW Group vs BMW
Cand se fac achizitii de componente auto si materiale diverse ( ex. pielea din interior ), acestea sunt facute de VW Group si nu de fiecare divizie in parte . De aici avantajul major al VW Group vs BMW . De ce crezi ca Mercedes si BMW au semnat acea intelegere de a cumpara diverse componente auto impreuna ? Raspuns : pentru a le cumpara mai ieftin, pentru ca impreuna beneficiaza de un pret de achizitie mult mai mic . Un pret obtii cand comanzi de ex 10 milioane alternatoare si alt pret cand comanzi 1 milion . Din pacate pentru BMW, intelegerea cu Mercedes va cadea foarte curand pentru ca Mercedes va incheia o intelegere similara cu Infiniti .
-
Rio, luni, 12.07.2010 15:06
@ @mowgli Tu pierzi ceva din vedere cand faci comparatiile astea. Cat de mare este VW Group si cat de mare este concernul BMW. Prin faptul ca esti nevoit sa compari un grup intreg cu un singur producator arata puterea BMW pe piata. Cum am zis si mai sus si ma repet: BMW are prea mult prestigiu si valoare pe piata pentru a pica. VW Group se transforma intr-un mastodont si stiti cum e vorba aia "The bigger they are the harder they fall". Sa fim noi sanatosi ca de masini nu ducem lipsa. Toate cele bune
-
kuga, marţi, 13.07.2010 13:15varza
au dreptate peroanele care au zis audi = wv=skoda=seat=cacat. Daca nu ar fi tolomaci in lumea asta ar muri smekerii de foame.Toate produsele isi gasesc cumparatorii, nu e de mirare si multitudinea de pareri.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Cel mai bun producator dintre cei 3 , este lider si la vanzari. A vandut cu 30.805 mai mult ca AUDI si cu 29.055 fata de Mercedes . Am vazut ca cei de la AUDI pun multa baza in A8 si A1 , dar si BMW cu noul Seria 5 am vazut ca nu face fata cererilor prea mari si mai este si X1 care se vinde destul de bine.