Bahrain, cursa: Button, noul print al desertului!

Publicat duminică, 26.04.2009 16:23 de Daniel Popescu

Jenson Button a castigat Marele Premiu al statului Bahrain la capatul unei curse in care a profitat la maxim de intrarile la boxe pentru a trece primul linia de sosire.

Dupa doua curse in care a parut in scadere de forma, Brawn GP a revenit in forta si a castigat Marele Premiu al statului Bahrain. Jenson Button a profitat la maxim de prima intrare la boxe, cand a trecut in frunte dupa ce a depasit trei alti rivali.

Sebastian Vettel a obtinut un excelent loc 2 in urma unei curse foarte bune, in timp ce Jarno Trulli a fost nevoit sa se multumeasca cu ultima pozitie pe podium, dupa ce plecase in cursa din pole position. Toyota a demonstrat ca nu este inca pregatita sa obtina prima sa victorie din istorie, insa japonezii pot privi cu incredere acest sezon competitional.

Marele Premiu al statului Bahrain a consemnat si pozitionarea lui Lewis Hamilton pe locul 4, McLaren avand parte la Sakhir de cea mai buna cursa din acest sezon.

Dupa o seceta de trei curse, Scuderia Ferrari a reusit in cele din urma sa-si treaca in cont primele puncte ale acestui sezon. Autorul performantei este Kimi Raikkonen, care a trecut linia de sosire pe locul 6, in timp ce coechipierul sau, Felipe Massa, a terminat doar pe locul 14 ca urmare a unei defectiuni la aripa fata in primele tururi.

Desi a fost lider in prima parte a cursei, Timo Glock a terminat doar pe locul 7, aratand ca nu este inca suficient de "copt" pentru a lupta pentru primele pozitii. Ultimul punct pus in joc i-a revenit lui Fernando Alonso, monopostul Renault nereusind inca sa ofere performante pe masura talentului dublului campion mondial.


START PLIN DE SUSPANS SI ADRENALINA

Startul Marelui Premiu al statului Bahrain a fost printre cele mai spectaculoase din acest debut de sezon. Timo Glock a plecat excelent si a reusit sa ii ia fata coechipierului sau, Jarno Trulli, urcand pe prima pozitie a clasamentului la capatul unui duel fratricid in primul viraj. Lewis Hamilton a fost celalalt mare castigator al startului, reusind sa urce pana pe locul 3 in primele viraje, depasindu-i pe Sebastian Vettel si Jenson Button.

Campionul mondial a incercat sa il depaseasca pe Trulli, insa tentativa englezului a esuat in cele din urma. Imediat dupa duelul cu pilotul Toyota, Hamilton a incetinit ritmul si a fost ajuns de Button, care l-a depasit in turul 2. Desi a reprezentat principala amenintare a celor de la Toyota inainte de start, Vettel a pierdut doua pozitii la start, coborand pe locul 5, in spatele lui Rubens Barrichello, care s-a mentinut pe locul 6.

RABUFNIREA UNUI CAMPION

Dueluri spectaculoase au avut loc si in mijlocul plutonului, Kimi Raikkonen urcand pe locul 7, pozitionandu-se in fata lui Nico Rosberg si Felipe Massa. Vicecampionul mondial a intrat insa la boxe in turul 4 in urma unor probleme la aripa fata, revenind pe circuit doar pe locul 17. Robert Kubica si Kazuki Nakajima au avut o coliziune in primele tururi, amandoi fiind nevoiti sa schimbe aripa fata, iar Nick Heidfeld a trecut si el pe la standurile BMW-Sauber.

Pilotii echipei germane au coborat pe ultimele pozitii in clasament in urma acestor probleme. Marele castigator al startului a fost insa Mark Webber, care a urcat 7 pozitii in clasament, de pe locul 18 pana pe locul 11, demonstrand ca Red Bull beneficiaza de un monopost extrem de rapid.

BUTTON, MARELE CASTIGATOR AL PRIMEI INTRARI LA BOXE. GLOCK, MARELE INVINS

Cei doi piloti Toyota au reusit sa se distanteze la peste 5 secunde de rivali, beneficiind de monoposturi mai usoare decat ceilalalti piloti. Asa cum se anticipa, Glock si Trulli au fost primii piloti care au intrat la boxe pentru prima realimentare, evenimentul petrecandu-se in tururile 12 si, respectiv, 13. Trulli a reusit sa iasa pe circuitul in fata lui Glock, recuperandu-si astfel pozitia cucerita in calificari. Italianul a fost ajuns din urma de Alonso si, la capatul unui duel roata la roata, pilotul Renault a trecut in fata si datorita surplusului de performanta oferit de sistemul KERS.

Button si Hamilton au oprit simultan la boxe, iar pilotul echipei Brawn GP a iesit pe circuit in fata celor doi piloti de la Toyota, la peste 4 secunde in fata lui Trulli. La randul sau, Hamilton a iesit in fata lui Glock, pozitionandu-se intre cei doi piloti de la Toyota. Vettel a profitat de stintul lung oferit de cantitatea mare de combustibil si a revenit pe circuit in spatele lui Trulli, reusind astfel sa-i depaseasca pe Hamilton si Glock.

La finalul primei serii de intrari la boxe, Jenson Button a devenit liderul cursei, britanicul conducand plutonul in fata lui Trulli, Vettel si Hamilton. Marele invins a fost Timo Glock, care a coborat de pe prima pozitia pana pe locul 6, in spatele lui Barrichello. Raikkonen s-a mentinut pe 7, in timp ce Alonso a revenit temporar doar pe locul 8.

BUTTON, STINT SPRE VICTORIE

Cea de-a doua parte a cursei a fost lipsita de evenimente majore, Button distantandu-se la peste 15 secunde in fata. In acelsi timp, Trulli, Vettel si Hamilton au format un pluton compact, fiind despartiti de mai putin de 2 secunde, astfel ca a doua intrare la boxe devenea cruciala pentru configuratia clasamentului.

Un alt duel interesant a fost oferit de Glock si Raikkonen, insa dupa cateva tururi in care pilotul Scuderiei Ferrari a incercat sa il atace pe german, acesta din urma a intrat la boxe pentru cea de-a doua realimentare si schimbul de pneuri. Trulli, Button si Hamilton au intrat simultan la boxe, pilotul Brawn GP ramand in fata rivalilor sai, in timp ce campionul mondial a iesit in spatele lui Barrichello, care insa urma sa mai efectueze o intrare la boxe.

In turul 40 a venit randul lui Vettel sa efectueze ultima realimentare, iar pilotul Red Bull a iesit pe circuit pe locul 3, in spatele lui Raikkonen. Intrucat finlandezul nu efectuase ultima oprire, Vettel a devenit favorit pentru locul 2 in cursa, in dauna lui Trulli. Turul 45 a consemnat si intrarea la boxe a lui Raikkonen, acesta luptandu-se ulterior roata la roata cu Glock pentru locul 7. Finlandezul a trecut frumos de german, si a urcat apoi pe locul 6, dupa ce Nico Rosberg a efectuat ultima intrare la boxe. Cu 10 tururi inainte de final, Barrichello a intrat pentru a treia oara la boxe, ocupand ulterior locul 5. Pilotul Brawn GP a fost de altfel singurul care a mizat pe o strategie cu trei opriri, toti ceilalati optand pentru doua.

BUTTON, TRIUM PE DEPLIN MERITAT

Ultimele 10 tururi au fost relativ linistite, Button trecand fara emotii linia de sosire, urmat de Vettel si Trulli. Dupa ce anul trecut se luptau pentru victorii, Hamilton si Raikkonen au ocupat doar locurile 4 si 6, intre cei doi intercalandu-se Barrichello. Ultimele puncte puse in joc au fost castigate de Glock si Alonso.

UNDE ESTE BMW-SAUBER?

Nico Rosberg a dat din nou semne de slabiciune in ritm de cursa si a terminat doar pe locul 9, in fata lui Nelson Piquet Jr si a lui Mark Webber. Heikki Kovalainen nu s-a ridicat nici de aceasta data la inaltimea coechipierului sau si a terminat cursa pe un modest loc 12, in fata lui Sebastien Bourdais. Tradat de o problema la aripa fata, Massa a ratat complet orice sanse de a castiga puncte si a finalizat cursa pe locul 14, in fata celor doi piloti de la Force India, Giancarlo Fisichella si Adrian Sutil.

Debutantul Sebastien Buemi a incheiat pe locul 17, in timp ce BMW-Sauber a facut o cursa anonima, departe de pretentiile unei echipe care spera sa lupte pentru titlul mondial. Astfel, Robert Kubica si Nick Heidfeld au terminat pe ultimele doua pozitii, in timp ce singurul abandon al cursei a fost trecut in dreptul lui Kazuki Nakajima.

Cel mai rapid tur de pista a fost reusit de Jarno Trulli, pilotul echipei Toyota fiind cronometrat cu 1:34.556 in turul 10.

BUTTON SI BRAWN GP, REGII CLASAMENTELOR

In urma acestor rezultate, Button isi consolideaza prima pozitie in clasament, britanicul acumuland 31 de puncte si devansandu-l pe Rubens Barrichello, care totalizeaza 19 puncte. Sebastian Vettel a devenit insa principalul sau adversar, pilotul echipei Red Bull fiind la un singur punct in spatele brazilianului.

De asemenea, Brawn GP si-a sporit avansul in clasamentul constructorilor, avand un total de 50 de puncte. Red Bull si Toyota au facut o noua rocada, echipa lui Vettel revenind pe locul 2 cu un singur punct avans in fata japonezilor. Urmatoarea cursa va avea loc pe 10 mai pe circuitul de la Catalunya si va conta pentru Marele Premiu al Spaniei.

Rezultatele complete ale cursei sunt disponibile aici.

  • McLaren, duminică, 26.04.2009 16:43
    Linistita

    Linistita cursa. Vettel se anunta ca adversar al lui Button. Bravo Hamilton si in sfarsit primele puncte pentru Ferrari si sunt fericit ca sunt aduse de Kimi.

  • andyyy4ever, duminică, 26.04.2009 16:46
    uraaaaaaaaaaaa am luat hamilton puncteeeeee:)

    clar button confirma !!!au mai progresat si mclaren super cursa ! noroc dorule peste 2 saptamani la Barcelona

  • NeoGalaxy, duminică, 26.04.2009 16:52
    Superba cursa!

    Bmw si Renault, zero barat. Ferrari au mers extraordinar pacat ca Kimi + Button i-au spart eleronul fata lui Felipe, se mai intampla. Lewis, nu prea a fost vazut in cursa, dar sincere felicitari lui Kimi. A condus bestial, a dat tot ce a putut si cu rezultate foarte evidente! Bravo Kimi! Kova a reusit "performanta" de a iesi in fata lui Felipe, care saracul a stat mai mult pe la boxe decat pe circuit. Lewis a reusit cele mai multe depasiri de pe pista, cam ca un Australia si Malaezia cum ar spune fanii lui. Pacat ca strategia celor de la McLaren a fost un zero barat. Trulli si Lewis au schimbat in exact acelasi tur si nu au fost 2 ture cum au spus... in aceea discutie :))))

  • b09wml, duminică, 26.04.2009 16:53
    felicitari

    buton !bravo trulii !!!!!!

  • npacurar, duminică, 26.04.2009 17:00
    Vettel

    Puneti-l pe Vettel intr-un Brawn GP si apoi am vedea ce si cum! ;))

  • hakkinen, duminică, 26.04.2009 17:03
    Diferente

    o cursa care a scos in evidenta diferenta de valoare intre pilotii aceleiasi echipe: Button-Barrichelo,Vettel-Webber,Lewis-Kovalainen si cea mai mare Kimi-massa....

  • ally_great, duminică, 26.04.2009 17:06
    Strategia

    Toyota nu a dat roade. Vettel va lupta pt titlu anul asta! Cel putin , pana acum a aratat ca are potential, masina e rapida chiar fara difuzoare duble si KERS. Ma bucur enorm pt KIMSTER :X In rest, cursa a fost chiar prea linistita in a doua jumatate.

  • sebabaur, duminică, 26.04.2009 17:07
    frumoasa cursa

    nu inteleg de ce s-a oprit barri de 3 ori ca sa nu iasa in primii trei dar strategia pentru button a fost buna, vettel l-a depasit pe trulli tot la boxe, iar glock a disparut din frunte foarte misterios, hamilton a facut tot ce a putut si si-a pastrat pozitia cu masina sa, kimi s-a tinut si el cu dintii in puncte cu o masina la fel de buna ca si pana acum, restul e istorie, bravo brawn&button

  • painkiller, duminică, 26.04.2009 17:07
    oare?

    daca te opreai cu asemanarile la Lewis-Kovalainen era o remarca interesanta .... GO Vettel!!!

  • Alexandra1710, duminică, 26.04.2009 17:09
    @ KIMI

    BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOO !!! :X:X:X

  • Cyrus, duminică, 26.04.2009 17:11
    Buna cursa

    Bravo Button, Hamilton, Vettel, Kimi, poate si Trulli oleaca... Se contureaza doi pretendenti pt titlul la piloti. In sfarsit ceva puncte si pt Ferrari, cei drept doar prin Kimi, pacat de Felipe... Kova - ce cauta la McLaren? BMW - cea mai jalnica echipa. Kubica - campionul accidentelor

  • Cyrus, duminică, 26.04.2009 17:13
    @hakkinen

    Massa a avut probleme, 3 opriri la boxe, prima prematura. Diferenta intre piloti nu se masoara intr-o cursa. Sau unde ai fost anul trecut?

  • Alexandra1710, duminică, 26.04.2009 17:15
    @cyrus

    hakkinen are dreptate.cu masini la fel de jalnice,pilotul face diferenta.anul trecut massa a avut o masina,kimi a avut un rablament.asta e tristul adevar.poate acum vor deschide si cei de la ferrari ochii sa vada ce pilot e KIMI RAIKKONEN.

  • hakkinen, duminică, 26.04.2009 17:18
    @cyrus

    nu stiu unde ai fost tu anul trecut daca nu ai observat ca ferrari a incercat cu orice pret sa-l faca pe massa campion..cu pretul de a-l sacrifica pe Kimi...

  • dandany, duminică, 26.04.2009 17:18
    ayrton sena

    o cursa frumoasa brava celor de la brawn....button are clar sanse la titlu...dar cum sa mai spus McLaren si Ferrari isi vor revenii....exceptional Vettel.

  • scuderia, duminică, 26.04.2009 17:21
    ...

    ma bucur pentru kimi...merita punctele...stiam ca ham va tzasnii la start deoarece a avut kers..bv vettel....doru sechelariu a spus inainte de cursa :vettel, truli, button...nu a fost chiar asa dar a fost aproape..ma bucuram dak era asa:)

  • roxy_goldy, duminică, 26.04.2009 17:25
    :)

    cam plictiseala asa nitel, da a meritat. exact cum am spus si ieri toyota aveau nevoie de o cursa perfecta ca sa termine pe podium. sa zicem ca trulli a avut ceva in comun cu acea cursa perfecta, da' sper ca Timo are niste argumente bune prin care sa-si explice extra anti-performanta. Mai degraba Button si Vettel au concurat in acea cursa perfecta. Pfff, iar nu ma pot abtine sa nu spun in ce discursuri s-au aventurat Miki si Viki...deci cum se pronunta corect "Bahrain" si restul replicilor, m-au dat gata

  • Cyrus, duminică, 26.04.2009 17:34
    @hakkinen

    Kimi a avut aceeasi masina ca si Massa, idiot trebuie sa fii ca echipa sa-si saboteze un pilot, care era campion mondial, echipa care se afla in lupta pt tiltul la constructori. Kimi a avut una din cele mai rapide masini si totusi a avut 4 curse consecutive fara puncte, din diferite motive, printre care si greseli personale.

  • diesel08, duminică, 26.04.2009 17:35
    bravo Button!:)

    Brawn arata ca o echipa robusta si matura,un fel de "Ferrari" de pe vremea lui Shumi,cu strategii bune si masini impecabile.Campionatul inca e lung:).Hamilton,asa cum anticipam,a tasnit la start cu un cel mai fiabil KERS...in fine,o cursa interesanta,cu mult accent pe strategie.

  • mobius, duminică, 26.04.2009 17:49
    Bahrain

    Pe langa faptul ca are o masina aproape perfecta, in patru curse nu l-am vazut facand greseli. Este un tip modest, plin de sportivitate si abea acum, calitatile despre care lumea vorbea la inceputul carierei sale, au gasit conditii potrivite pentru afirmare. Are cele mai mari sanse la titlul mondial. Bravo Ross Braun. Nu imi explic de ce Barrichello nu a beneficiat de aceeasi strategie. De remarcat prestatia lui Kimi. Imi pare rau de Alonso care cu greu a castigat un punct, dar e bun si acesta. Sper insa ca in Europa ierarhiile se vor schimba un pic.

  • mad79, duminică, 26.04.2009 18:19
    salutare

    excelenta cursa ,cel pution in prima parte!pilotii Toyota,au facut o cursa modesta datorita alegerii proaste a gumelor l,la prima oprire la boxe,au incaltat pneuri dure,crezand ca cele moi se vor deteiora mai repede,insa trulli,mai putea ramane in pista inca cel putin 2 tururi cu primul set de gume!am vazut un scurt reportaj de la standurile Bridgstone,cum gumele fata erau mai putin deteriorate decat cele de pe spate,iar concluzia asta a fost!Greseala celor de la Toyot(in legatura cu pneurile),a fost recunoscuta si de Trulli,dupa cursa!in rest superba cursa....brawn gp,mai au suprematia cel mult o cursa,cea de la Barxelona..asta daca nu cumva noile updateu-ri de la masina o vor face si mai rapida!

  • Claus-Claudel, duminică, 26.04.2009 20:03
    Claus

    Ferarri,Mercedes,BMW cele mai tari

  • Ruxanda, duminică, 26.04.2009 20:16
    KIMI

    Ma bucur ca KIMI a venit in puncte. Incaodata a dat dovada ca e mai bun ca Massa. Si daca nu se loveau tot KIMI venea in fata lui. Iara s-a vazut ca Massa nu se descurca in pluton. Mai am putin si-l vad pe KIMI live. Yupiiiii ma duc la Hungaroring. Mai merge careva?

  • starchser, duminică, 26.04.2009 20:31
    petitia impotriva comentariilor stupide in transmisiile F1 pe TVR

    Salutari! luati de aci si semnati: http://www.topgear.ro/petitie.php sa speram ca va merge de data asta.

  • Alexandra1710, duminică, 26.04.2009 21:35
    @ruxandra

    s-ar putea sa merg si eu daca nu voi merge in alta parte anu' asta.am fost la hungaro in 2007 si 2008.pot sa spun ca fanii lui Kimi fac legea acolo.sunt enorm de multi finlandezi.si sunt foarte de gasca =)) ti-o spun eu care am stat si la calificari si la cursa cu un grup de finlandezi.am strigat cu totii incontinuu=)) apoi,2 zile abia mai puteam vorbi :)) da' am eu o multumire deosebita :-$ mi-a facut Kimi cu mana :)) :X

  • Ruxanda, duminică, 26.04.2009 23:39
    alexandra1710

    Si eu am fost anul trecut. Am stat la Silver 3, deja nu stiu unde sa iau bilete anul acesta. Unde ti-a facut KIMI cu mana, cred ca muream daca eram in locul tau. Sincer. Stiu ca fanii lui KIMI si a lui Kubica fac legea, eu am nimerit intr-un grup de fani ai lui KIMI austrieci. Super atmosfera ce au facut. Anul viitor merg in Turcia. Sigur. M-am trezit cam traziu anul acesta, dar ca sa-l vad pe KIMI mai merg odata la Hungaroring.

  • NeoGalaxy, luni, 27.04.2009 08:04
    @starchser

    Ne chinuim degeaba. Am discutat si eu cu niste cunoscuti de prin TVR si nu exista nimic pe care noi, fanii sa-l facem. Singurul lucru posibil este... sa rugam parlamentarii sa-l dea afara pe Miki "Abramburescu". Cel putin TVR este poate cea mai nedemucratica institutie din Romania.

  • NeoGalaxy, luni, 27.04.2009 08:06
    @Ruxanda

    In cursa trecuta nici Kimi nu a facut nimic in pluton. Iar daca nu se loveau de Felipe, probabil ca acesta nu mai facea a 3-a oprire la boxe. Deci... in loc sa spui atatea prostii gandeste-te ca Kova, 2nd pilot al echipei McLaren a plecat de pe locul 11, si paradoxal a terminat tot in fata lui Felipe desi acesta, a stat mai mult pe la boxe. Oricum observ ca putini incearca sa posteze ceva interesant si mult.. se amagesc postand prostii cat carul. Cred ca te tradeaza varsta.

  • diesel08, luni, 27.04.2009 08:10
    NeoGalaxy-apropo de postari

    tu esti ala care stie cum functioneaza KERS-ul la start,mda:)

  • NeoGalaxy, luni, 27.04.2009 08:20
    @diesel08

    Mda ma lasi, nu a folosit prea multa lume Kers-ul daca nu ai vazut. Faza ca Lewis a plecat mai bine la start nu avea legatura cu Kers-ul ci cu faptul ca Barri a ratat start-ul. Oricum interesante problemele avute de Felipe cu Kers-ul. Nu mergea activat 100%. Citeste pe www.formula1.com niste chestii interesante despre Kers :))

  • diesel08, luni, 27.04.2009 08:35
    @NeoGalaxy-nu te las;)

    si crezi ca ajuns de la P5 la P2 imediat dupa start din cauza ca lui Bari?Pai Bari era pe 6!Sa fim seriosi.In fine.

  • diesel08, luni, 27.04.2009 08:37
    ...

    poate vroiai sa spui ca Vettel, Button au ratat startul..:)

  • NeoGalaxy, luni, 27.04.2009 08:39
    @diesel08

    Button nu a ratat startul si nici Vettel. Poate doar au fost mai precauti. Lewis is permitea sa riste ca si Kimi + Felipe, pentru ca nu aveau nimic de pierdut :))) Plus ca cei mai avantajati erau cei de pe pozitiile impare. Uita-te la grila sa vezi de ce!

  • diesel08, luni, 27.04.2009 08:53
    cine pierde startul

    hai ca speculam prea mult:)...la start toti sunt precauti,mai ales ca cei de la Ferrari sunt cu "streangul" la gat si vroiau neaparat niste puncte.In pofida rationamentului tau,Alonso a pierdut un loc fiind depasit pe interior!Cand spun ca cineva rateaza startul inseamna ca,isi cedeaza pozitia la start.O pierde.Exact asta s-a intamplat cu Vettel si Button.Toate masinile cu Kers,exceptandu-l pe Alonso au pornit foarte bine.

  • mobius, luni, 27.04.2009 10:00
    Kers

    S-ar putea sa ma insel, dar dupa cate stiu Alonso nu a concurat cu Kers.

  • NeoGalaxy, luni, 27.04.2009 10:13
    @Cursa

    Ce mi-a placut foarte mult a fost Piquet care l-a sicanat pe Barri :))))) A fost super tare, mai ales ca Barri era mult mult mai rapid ca Piquet :)))))

  • Ruxanda, luni, 27.04.2009 10:46
    NeoGalaxy

    Probabil ca singura diferenta dintre noi este diferenta de sex. Eu una ma mai atrage si latura masculina a pilotului, probabil de aicea divergentele. O zi buna

  • starchser, luni, 27.04.2009 10:56
    @NeoGalaxy and petitie

    Neo, poate doar daca il impuscam, cu parlamentarii nu cred ca rezolvam nimic. Eu nu stau in RO asa ca urmaresc pe net, imagini TVR sau chinezi si sunet BBC, e umpic de delay dar merita. Am gasit si cursele pe net (FP, Q, R) preluate de la BBC, urmaresc cu precadere prima parte unde abunda de informatii. Nu putem sa le cerem celor de la TVR sa se ridice la standardele BBC, dar totusi... un calculator cu internet ar putea sa le dea in timpul transmisiilor.

  • diesel08, luni, 27.04.2009 13:26
    @mobius

    stii sigur?o sa-ncerc si eu sa caut informatia...startul lui a fost complet ratat..:(

  • Alexandra1710, luni, 27.04.2009 14:11
    @ruxandra

    in 2007 am stat la gold 1.se vedea marte parte a circuitului,loc bun nimic de zis.insa,sincer,eu la curse nu prea pot sta linistita.si a fost un chin sa stau mai mult de 2 ore doar pe scaun :)) si in plus,m-am enervat ca nu am putut iesi din tribuna in momentul in care s-au deschis portile si lumea a intrat pe pista.probabil ca stii despre care poarta vorbesc,aia de langa silver 2.asa ca in 2008 am luat frumos bilete la general admission si a fost super tare.la parada pilotilor am nimerit langa o tribuna in care erau DOAR fani kubica.si tipau aia ca nebunii,moment in care eu m-am enervat si am tipat dupa kimi foarte foarte tare:)) el vorbea cu kova si bea red bull :)) nu m-a auzit de prima data,dar ma auzit a doua oara:))s-a si uitat chiar :>:)) si evident ca dupa cursa am intrat pe pista si am fugit repede sa ajung in fata podiumului :)) ( nu ma intreba cati oameni am calcat pe picioare =)) )

  • Ruxanda, luni, 27.04.2009 14:25
    alexandra1710

    Frumos, eu am apucat sa vad parada trcand prin fata mea. O sa merg si anul acesta.

  • mikahakkinen, luni, 27.04.2009 14:26
    @NeoGalaxy

    Exista vreo stire pe site-ul automarket la care sa nu ai cel putin un comentariu? Stim ca esti fan Ferrari mai mare decat Luca di Montezemolo, stim ca ai boala pe McLaren mai mare decat au arabii pe americani....dar chiar asa...sa comentezi fiecare post, fiecare virgula...daca o tii in ritmul asta o sa ajungi la fel de destept ca Michi Alexandrescu :))) Lasa lumea sa-si spuna parerea si nu mai fii tu cel mai inteligent, ca stim ca esti doctor in dinamica fluidelor si probabil tu ai desenat si eleronul celor de la Brawn GP. Vrei nu vrei Massa a fost praf cursa asta, Kova are o problema de cand a inceput sezonul dar pana una alta Heikki are mai multe puncte decat a facut in 4 curse toata mareata echipa Ferrari. Asa ca lasa-ne sa ne bucuram de spectacolul oferit de F1 fara sa ne spui tu cat de bestiali au fost aia care se lupta pentru locul 17!

  • NeoGalaxy, luni, 27.04.2009 15:31
    @mikahakkinen

    Daca te deraneaja ca postez asta este. Nu am cu ce te ajuta. Imi pare rau sa te dezamagesc dar nu urasc echipa McLaren. Acum catva timp chiar imi placeau chiar daca sunt fan Ferrari pana la moarte. Deh nu-mi schimb gusturile dupa cum bate vantul ca alti fani. Scuze ca-ti spun dar Kova la McLaren nu face dacat ca ii duce trena lui Lewis. Pentru asta a fost angajat si asta face. Cum incearca sa-l bata pe Lewis cum masina lui nu mai merge. Asa a fost si anul trecut asa este si anul acesta si probabil si asa va fi si pe viitor. Echipa al carui fan esti tu, nu a facut decat sa minta, sa fure si mai ales sa-si dezavantajeze pilotii. Macar Kova a fost adus ca un egal al lui Lewis si nu se credea ca o sa fie sclav. Daca totusi un fan al acestei echipe nu poate admite ca echipa lor nu stie altceva decat sa fure si sa minta, atunci isi merita fanii. Scuze ca-ti spun dar nu intelegi nici macar cum sta treaba cu McLaren. Nu intelegi nici motivatia lor nici strategia lor. Poate iti place culoarea masinii, poate iti place pilotul lor principal, dar mai multe nu stii. Referitor la Felipe, dar in cursa trecuta s-a luptat pentru nimic, dar nu uita ca i-a fost spart eleronul fata de 2 alti piloti. Probabil ca te-ai uitat la alta cursa si nu ai observat acest fapt. In contradictie, pilotul luminii, Lewis, a plecat de pe 5 si cu noroc, a terminat pe 4 desi paradoxal avea si Kers si un minunat deflector si cateva upgrade-uri. Kimi care a terminat pe 6 nu avea nici Kers, nici deflector ci numai pasiune si probabil speranta ca motorul sa nu aiba probleme. Acelasi lucru pe care l-a avut si Felipe desi Kers-ul lui... era in paradis. Asa ca scuze dar tine-ti parerile pentru tine. Posteaza ceva inteligent si fii obiectiv si poate, lumea iti va citi cu placere acele postari. Poate, dar este un inceput bun. O zi excelenta in continuare!

  • NeoGalaxy, luni, 27.04.2009 15:32
    @Ungaria 2009

    Ceva fani din Bucuresti care merg in Ungaria? Intreb pentru ca merg si eu si sunt curios cine mai merge. Eu merg cu masina si sper sa ma intalnesc cu cativa fani de pe aici. Stiu ei :)

  • Ruxanda, luni, 27.04.2009 15:57
    neogALAXY

    Eu merg anul acesta.

  • Alexandra1710, luni, 27.04.2009 17:06
    @neogalaxy

    tin sa te anunt ca Kimi avea kers ;)

  • NeoGalaxy, luni, 27.04.2009 20:03
    @Alexandra1710

    Si presupun ca stii faza cand Felipe a spus ca nu-i merge Kers-ul nu? Iti dai seama ca nici Kimi nu l-a mai folosit, probabil pentru ca si in cursa precedenta dupa ce i-a picat motorul lui Felipe nici Kimi nu a mai tras de masina ca la inceput. Deci daca l-a avut si l-a folosit, l-a folosit pana la inceput. Personal consider Kers-ul asta o mare prostie :)

  • mikahakkinen, miercuri, 29.04.2009 12:19
    @NeoGalaxy

    Uau...ce frumos le-ai spus. Nu are rost sa ne apucam acum sa spunem cate curse am vazut (nu doar din fata televizorului ca altii, si nu doar Ungaria, Turcia, Germania sau Italia..unde majoritatea fanilor F1 de la noi au ajuns). Din fericire am un serviciu ce implica multe calatorii, iar oportunitatea de a fi anul trecut in Singapore in perioada MP a fost extraordinara. Deci sa trecem peste partea cu uitatul la F1 ca-mi place culoarea masinii sau cu pilotul luminii. Pana una alta rezultatele conteaza si McLaren este peste Ferrari...chiar daca departe de locul 1. Iar legat de echipa care minte si care aduce piloti sclavi nu cred ca tu...ca fan Ferrari...esti cel mai in masura sa faci pe lupul moralist. Nu am 5 ani si imi aduc aminte cum Jean Todt statea cu mana pe butoanele de la transmisia radio unde erau initialele MS si RB, sau de "sclavii" Salo, Irvine, Barrichello...ordinea e pur si simplu aleatoare.O zi excelenta si tie! :)