Avancronica Marelui Premiu de Formula 1 al Australiei - start într-o nouă eră
Marele Premiu al Australiei marchează debutul unei noi ere în Formula 1 prin introducerea celor mai mari schimbări în regulamentul tehnic din ultimii ani, care au potenţialul de a modifica raportul de forţe şi de a creşte nivelul spectacolului.
După 12 zile de teste care s-au dovedit a fi insuficiente pentru numeroasele provocări generate de noul regulament tehnic, cele 11 echipe participante în Formula 1 au lăsat deoparte frigul din sudul Spaniei şi deşertul din Orientul Mijlociu şi s-au regrupat în însoritul Melbourne, gazda uneia dintre cele mai apreciate curse din calendarul Marelui Circ.
Piloţii, inginerii, managerii şi fanii aşteaptă cu sufletul la gură să afle dacă ipotezele apărute în teste în privinţa performanţelor sunt reale. Adevărul este însă că Melbourne nu este nici pe departe locul potrivit pentru a trage concluzii definitive cu privire la potenţialul echipelor.
Caracterul semi-permanent al circuitului şi configuraţia acestuia sunt relativ atipice pentru celelalte 18 piste din calendarul competiţional. Aceasta va fi însă prima ocazie de a vedea la lucru în ritm de cursă noile motoare turbo V6 de 1.6 litri şi, mai ales, de a afla caracteristicile sunetului acestora. Noile unităţi de propulsie sunt integrate în noile monoposturi care, în cea mai mare parte, sunt inestetice, dar acest aspect este prea puţin relevant pentru performanţa.
▶ Avancronica F1 2014 - ghidul schimbărilor de regulament
În plus, Australia marchează debutul numeroaselor schimbări din cadrul echipelor, cea mai importantă noutate fiind revenirea lui Kimi Raikkonen la Ferrari, dar şi transferul lui Felipe Massa la Williams.
uite ca si Mercedes tot rFactor Pro are