AutoItalia Group a lansat AutoItalia Assistance - propriul serviciu de asistenţă rutieră
Grupul AutoItalia a anunţat astăzi lansarea propriului serviciu de asistenţă rutieră numit AutoItalia Assistance. Serviciul este oferit gratuit timp de un an pentru modelele noi achiziţionate din reţeaua AutoItalia.
Grupul AutoItalia a anunţat că lansează propriul serviciu de asistenţă rutieră în parteneriat cu Europ Assistance. Numit AutoItalia Assistance, serviciul oferă asistenţă rutieră atât în România cât şi în întraga Europă pentru clienţii AutoItalia care au suferit accidente rutiere, erori neprevăzute de funcţionare sau incidente autoprovocate (chei încuiate în maşină, combustibil greşit, baterie descărcată, pană dublă).
Serviciul oferit de AutoItalia este împărţit în două pachete. Pachetul standard costă 24 euro (fără TVA) pe an şi oferă asistenţă în caz de avarie, tractare, recuperare de pe teren accidentat, asistenţă prin telefon şi depozitare sau parcare. Pentru un set mai complet de servicii se poate opta pentru pachetul adiţional de 38 euro (fără TVA) pe an ce cuprinde în plus posibilitatea continuării călătoriei, cazare la hotel de trei stele, înlocuirea temporară a vehiculului, procurarea pieselor de schimb şi monitorizarea reparaţiilor şi livrarea pieselor (dacă reparaţia se face la un service în afara graniţelor României).
Pachetul adiţional este oferit gratuit timp de un an de zile tuturor automobilelor noi cumpărate din reţeaua AutoItalia marca Fiat, Fiat Professional, Lancia, Alfa Romeo, Abarth şi Jeep. Serviciul poate fi apoi extins pentru o perioadă de maxim 10 ani contra cost. Pentru automobilele achiziţionate începând cu data de 1 mai 2012, acest serviciu este oferit gratuit retroactiv.
Pentru a marca lansarea pe piaţă, AutoItalia propune o ofertă specială de 50% reducere pentru Pachetul Standard acesta putând fi achiziţionat la preţul de 12 euro (fără TVA) pe an.
Via AutoItalia