Audi zguduie lumea supercar-urilor: lansează un break de 605 CP cu timp 0-100 km/h de 3.7 secunde
Audi a lansat o nouă variantă a lui RS6 Avant și a lui RS7 Sportback. Se numește performance, are 605 CP și 750 Nm, iar accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.7 secunde.
Audi RS6 Avant și RS7 Sportback au primit o variantă mai sportivă, numită performance. Varianta este echipată cu o motorizare 4.0 TFSI de 605 CP și 750 Nm. Indiferent că vorbim despre break-ul de clasă mare sau despre coupe-ul cu patru uși al mărcii din Ingolstadt, accelerația 0-100 km/h necesită 3.7 secunde. Cele două variante performance ale lui RS6 Avant și RS7 Sportback împart și timpul 0-200 km/h, de 12.1 secunde. În ciuda performanțelor crescute, cele două variante performance ale lui RS6 Avant și RS7 Sportback păstrează consumul de carburant al versiunilor obișnuite, de 9.6, respectiv 9.5 litri la sută în regimul mixt al ciclului standard de testare NEDC. Emisiile de CO2 ale celor două variante sunt de 223 grame/kilometru, respectiv 221 grame pe kilometru.
Motor și transmisie
Creșterea performanțelor celor două modele Audi a fost posibilă prin optimizarea motorizării 4.0 TFSI, care a primit o resoftare a unității de control a motorului, iar inginerii au decis creșterea turației maxime și a presiunii de supraalimentare. Singura transmisie alături de care sunt oferite cele două variante performance ale lui Audi RS6 Avant și RS7 Sportback este o cutie automată cu opt trepte, cuplată sistemului de tracțiune integrală quattro. În standard, 60% din resursele motorizării sunt livrate roților din spate și restul de 40% merge la puntea față, dar proporțiile se schimbă în funcție de aderența înregistrată. Opțional, puntea spate poate primi un diferențial sport cu distribuție activă a cuplului motor, pentru un plus de aderență și control.
Suspensie și direcție
Variantele performance ale lui RS6 Avant și RS7 Sportback au o suspensie pneumatică adaptivă cu o gardă la sol redusă cu 20 de milimetri față de cea a versiunilor de la care s-a pornit. Amortizoarele sunt controlate electronic și pot fi reglate prin sistemul Audi drive select. Opțional, este oferită o suspensie sport RS cu alternativa sistemului Dynamic Ride Control. La nivelul sistemului de direcție, este oferit opțional un sistem dinamic cu raport variabil continuu.
Exterior și habitaclu
Indiferent că vorbim despre RS6 Avant performance sau despre RS7 Sportback performance, Audi le-a echipat cu fante de aerisire de dimensiuni mari la nivelul barelor de protecție, un difuzor spate profilat puternic, o grilă frontală cu model fagure și finisaj negru lucios, ornamente cu finisaj lucios care imită titaniul și o culoare exclusivă: Ascari blue metallic. În standard, interiorul celor două modele este îmbrăcat într-o combinație de Alcantara și piele și are cusături cu model fagure. Ceasurile de bord au cadrane nege, ace roșii și cifrele sunt scrise cu alb. Habitaclul este burdușit cu ornamente din fibră de carbon și tapițeria este cusută cu fir albastru sau roșu, în funcție dacă este ales sau nu pachetul RS performance design.
Pe piața din Germania, Audi RS6 Avant performance costă 117.000 de euro, iar noul RS7 Sportback performance costă 121.700 de euro. Dealerii Audi vor primi noile model începând cu luna noiembrie.
Via Audi
teribil! si cei de nissan au pus un propulsor de GTR pe juke siiiiiiiiii.....mamaaaaaaaaaaaa! cam asta-i si cu audi de fapt cea mai cea masina azi tre neaparat sa se inscrie in reteta: 1)sute de cai ( de preferinta peste 500 daca nu...nu merita) 2) sa se fi vandut in milioane de exemplare (daca nu....n-o cumpar) 3)sa coste exorbitant cam cat un bloc(daca nu ...nu se ridica la valoarea mea).