Audi vrea sa fie lider pe segmentul premium
Compania germana a anuntat ca pana in 2015 va realiza acest lucru, prin depasirea celor de la BMW si Lexus.
Ascensiunea si vanzarile excelente inregistrate de Audi in ultimii zece ani au facut reprezentantii companiei sa anunte ca obiectivul brandului german este sa ajunga lider pe segmentul premium in 2015.
Expertii de pe piata auto sugereaza ca acest lucru nu se va intampla, din mai multe motive. In primul rand, este invocata concurenta puternica venita din partea celor de la BMW si Lexus. Analistii auto arata ca Audi este in urma in ceea ce inseamna tehnologii ecologice, spunand ca pana in 2015 este imposibil sa ajunga la actuala tehnologie ecologica pe care cei de la Lexus o au deja lansata pe piata.
De asemenea, Audi nu este un producator raspandit pe piata americana, un alt minus fata de BMW si Lexus. Cei de la Audi au fost criticati si pentru faptul ca nu au acelasi grad de inovatie de care da dovada BMW pe noile modele.
In aparare fata de aceste critici, CEO-ul Audi, Rupert Stadler, spune ca marca germana va promova in viitor motoare diesel eficiente, imprumutate de la VW si ca va dezvolta modele hibride. Totusi, cei de la Audi recunosc ca le este greu sa se impuna pe piata americana, unde si-au propus ca abia la sfarsitul acestei decade sa se apropie de 200.000 de unitati, mai putin decat vand acum BMW si mult in spatele liderilor segmentului premium in SUA, Lexus.
Audi incearca sa-si indeplineasca telul, stabilit pentru anul 2015, printr-o implicare agresiva pe piata din China.
da de mercedes dc nu se zice nimik?