Audi va avea un nou serviciu de încărcare pentru clienții cu mașini electrice și PHEV

Publicat joi, 22.12.2022 16:56 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile anunță un nou serviciu de încărcare pentru clienții cu mașini electrice și plug-in hybrid. Acesta va înlocui actualul serviciu e-tron Charging Service.

Audi e-tron, primul model cu zero emisii al mărcii germane, a debutat în urmă cu 4 ani, în cadrul Salonului Auto de la Paris. La scurt timp, nemții au lansat serviciul de încărcare e-tron Charging Service, destinat clienților cu mașini electrice și plug-in hybrid.

Acum, reprezentanții companiei anunță că actualul e-tron Charging Service va fi înlocuit de un nou serviciu de încărcare, începând din 1 ianuarie 2023. Pentru asta, Audi cooperează cu Volkswagen Group Charging GmbH și cu brand-ul Elli.

Noul serviciu de încărcare al celor de la Audi, disponibil în 27 de țări europene, va oferi acces la o rețea cu 800 de furnizori și circa 400.000 de puncte de încărcare, inclusiv 1.900 de stații Ionity.

Noii proprietari de modele Audi electrice și PHEV, cât și cei "vechi", vor avea la dispoziție trei tarife: basic, plus sau pro. Primul este gândit pentru clienții care încărcă, cu preponderență, acasă, iar cel de-al doilea pentru cei care încarcă ocazional, în timpul călătoriei.

Tariful pro este destinat celor care încarcă frecvent, în timpul călătoriei. Spre exemplu, în Marea Britanie, acest tarif are un abonament lunar de 12.95 lire sterline, dar prețul unui kWh costă 0.35 lire la stații AC și 0.43 lire la stații DC.

Locația punctelor de încărcare compatibile va fi integrată în interfața sistemului multimedia al mașinii și în aplicația myAudi.

via Audi

  • Dutz, joi, 22.12.2022 17:39

    Interesant… se “sare” de 40 RON la suta de km și mai plătești și abonament, indiferent ca folosești sau nu

  • Ady, joi, 22.12.2022 20:36

    Cate Marii, atatea palarii. Si scump.

  • Mike, vineri, 23.12.2022 00:08

    Este vorba de încărcătoare de putere foarte mare. Totuşi încarci 80-100 kwh în 20-30 de minute. Asta cu energia electrică acasă e pentru copii, poţi avea cel de 11 kw. Apoi, Tesla sunt mai ieftini şi va fi şi concurenţă.

    Dutz, vineri, 23.12.2022 01:39

    Tesla cade in cap… mai repede decât am crezut, le-am dat in vara 2 ani… se pare ca am greșit, reduc la unu. In China nu mai vând de vreo 3-4 luni iar in SUA a bubuit… tocmai am citit “oficial” ca vin cu reduceri de 7.000…. helllloooo 7.000 este enorm!!! Tesla au fost depășiți de Volkswagen, Toyota Motor, Hyundai Motor, General Motors, Ford Motor și BMW…. Nu ți-am spus noi??? Da tu Nu și Nu… deci cum te scoți acuma?

    Dutz, vineri, 23.12.2022 01:56

    Hai ca am mai văzut una și nu mă pot abține (pardon nu vreau)… și de ce? ca ți-am văzut aberațiile de mai bine de un an, poate așa mai iei o pauza… deșii nu cred. Oricum, încerc…. Analiză Politico. Obiectivul Germaniei de a pune în circulaţie pe şoselele sale 15 milioane de vehicule electrice până la sfârșitul deceniului este considerat de cercetători drept o iluzie. Gătești tu restul ca la asta ești bun… dar nu sa-ți și asumi când ești pe arătură… iar tu ești pe alta planetă…

  • Mike, vineri, 23.12.2022 00:38

    Apropos "Peste un milion de mașini noi s-au vândut luna trecută în Europa, față de 860.000 în noiembrie 2021. 53% dintre mașini au fost pe benzină, 15% au fost diesel și 17% full-electrice. Cea mai vândută mașină a fost Tesla Model Y, cu peste 19.000 de unități" QED

    Dutz, vineri, 23.12.2022 01:19

    Iară te emoționezi inutil si greșești la exprimare… “au fost livrate”, de vândut s-au vândut cu multe luni in urmă când nu se produceau că nu erau piese. Pana in iunie s-a lucrat la 50-70% din capacitate, iar din August s-a revenit la normal si chiar suplimentar in multe cazuri. Una din fabricile in care pot sa văd exact ce se întâmplă au “băgat” 20% over time timp de 2 luni si asta este enorm (financiar vorbind), ca sa nu mai spun de transporturi speciale si alte cheltuieli suplimentare: bonusuri, calitate etc. Compara cu 2018, 2019… s-au nu ți-a dat bine si “ai uitat” sa menționezi. La Diesel lucrurile se vor redresa intr-o oarecare măsură… știu cazuri concrete in care cei care sunt acum pe benzina plâng la propriu după diesel… deci cel puțin unii vor reveni (pararea mea). Un cunoscut care în vara a fost in Grecia cu Tesla (și s-a “distrat” maxim)… acuma si-a luat împrumut un Diesel sa meargă la ski in Austria. Înainte de episodul Grecia era cam ca tine (tot o ecologie… in realitate si-a luat Gadget dar nu vroia sa recunoască)… acuma cam “plătește” pariuri pierdute… simbolic bine’nțeles ;)

  • CoDoi, vineri, 23.12.2022 05:03

    Dați-mi voie să vă prezint un articol cel puțin interesant legat de situația în care am ajuns. https://adevarul.ro/ economie/cum-sa-depasim -criza-si-sa-obtinem -independenta-2229154.html

  • Mike, vineri, 23.12.2022 06:25

    @Dutz câţi ani ai ? La fiecare 10 de ani sunt din ce în ce mai puţine ploi / zăpadă şi este din ce în ce mai cald. Până acum 30 de ani erau ploi foarte abundente şi zăpadă mare toata iarna, acum zăpadă aproape deloc şi verile foarte fierbinţi. Pe ce lume trăiești ?

    Dutz, vineri, 23.12.2022 10:41

    Suficient sa-mi dau seama ca toate aberațiile cu măsurile lui peste prăjit nu fac nimic din ce spun… clar ca sunt schimbări climatice, acuma întrebarea este de ce credem ca nu ar trebui sa fie? Cum știm ca ce se spune ca și cauza-consecință este corect? Cum am spus, încerc sa trăiesc cât “mai curat” posibil și nu mai intru in toate poveștile (am făcut-o) de nenumărate ori… faptul ca-a vegan de 10 ani înseamnă ceva… la tine care-i faza? Electrică n-ai, ești poluator prin tot ce faci, dar ne dai lecții de ce și cum… sper ca ai înțeles ca ipocrizia nu este apreciata in general.

    Dutz, vineri, 23.12.2022 11:04

    Între timp in SUA se anunța cel mai rece Crăciun din ultimii 40 de ani… dar sunt sigur ca tot din cauza încălzirii globale, nu-i așa?

  • Seriff, vineri, 23.12.2022 10:56

    @mike si ce legatura au masinile cu schimbarile climatice? Pamantul are ciclul lui, cum a fost si inainte cu era glaciara si tot asa, ce daca de maine nu mai merge nimeni cu masina incepe sa ninga? Viata moderna polueaza, cand iti cumperi un telefon nou poluezi, cand te duci la supermarket poluezi, cand iti cumperi un apartament poluezi, cand te plimbi poluezi, etc, nu are treaba una cu alta.

  • joe, vineri, 23.12.2022 18:41

    Fiecare brand isi fac statiile propii? Parca la telefoane e directiva sa se faca un singur tip de cablu pt toate telefoanele lansate,asa din economie si ecologie,poluare!Legat de pretul kw,,,sutem inca la inceput cu lansarea a noi tarife ”atragatoare” pt ati lua masina electrica.

  • Mike, sâmbătă, 24.12.2022 08:23

    @Co2 tu prezinţi un individ care a lucrat la companii ... fosile ?? Care este pro cărbune??? :))) Ştii că milioane de tone de cenuşă de la carbunele ars emite pe an RADIAŢII în mediu, atmosferă, sol ??? Şi de milioane de ori mai mult decât un singur barrel de deşeuri nucleare echivalent ca energie produsă ? Ha ha ha, independenţa recomandată de OMV Vrei independenţă adevărată, vezi recordul de energie eoliană produsă în UK şi cum vor fi 98% verzi în câţiva ani.

  • Mike, sâmbătă, 24.12.2022 08:26

    Tesla deja oferă adaptor, poţi veni cu maşina ta, ai adaptor şi poţi încarca liniştit. Da, un singur standard era mai bun, dar vezi standardul japonez care este cel mai prost... Şi sincer cel Tesla e mai bun decât ce au europenii... dar mă rog

  • r, marţi, 27.12.2022 15:05

    Ce am înțeles eu din articol este că dacă ai abonament și ajungi la o stație de încărcare care este plină de mașini îl scoate pe ultimul din priză și te pune pe tine. Că altfel de ce să plătești abonament ? Sau și aici este curent standard și premium (cu electroni aditivați)