Audi si Porsche se extind pe pietele emergente
Audi si Porsche intentioneaza sa-si extinda reteaua de dealeri in tarile cu o piata auto aflata in dezvoltare.
Germanii de la Audi si Porsche vor sa-si extinda reteaua de dealeri in tarile emergente, pentru a profita de cresterile inregistrate de aceste piete, transmite Mediafax.
Directorul de vanzari al Audi, Ralph Weyler, a afirmat ca numarul de showroom-uri la nivel mondial va creste de la 2.700 de unitati in prezent, la 3.000 pana in 2011.
"Avem nevoie de aceasta densitate pentru a ne atinge obiectivul anual de vanzari de 1,5 milioane de vehicule", a declarat Weyler pentru o revista auto din Germania. Astfel, Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, va avea acelasi numar de showroom-uri ca si concurentul BMW, care nu vizeaza dezvoltarea unei retele de distributie peste nivelul de 3.000 de puncte de vanzare.
Totodata, Porsche vrea sa dezvolte reteaua de distributie si in zonele unde producatorul de automobile nu este prezent, prin deschiderea de noi showroom-uri.
"Vrem sa ne extindem reteaua de la 650 de dealeri in prezent, la peste 700 in urmatorii zece ani, in principal pe pietele cu un ritm rapid de dezvoltare, precum China, India si Rusia", a afirmat directorul de vanzari al Porsche, Klaus Berning. Berning estimeaza ca Porsche va vinde, in acest an, peste 3.500 de vehicule in China si ca, in maxim cinci ani, aceasta tara ar putea deveni cea mai mare piata pentru producatorul german de automobile.