Audi raspunde atacurilor BMW
Razboiul declaratiilor dintre BMW si Audi continua. Acesta are loc intre oficialii celor doua marci din Australia.
Saptamana trecuta Guenther Seemann, directorul BMW Group Australia, declara ca Audi nu este o amenintare sau un competitor pentru marca pe care o reprezinta.
Declaratia oficialului BMW din Australia a facut valva in intreaga lume, iar dreptul la replica n-a intarziat sa apara. Joerg Hofmann, boss-ul Audi Australia, a raspuns atacurilor aduse de oficialul BMW si a numit brandul bavarez ca fiind „arogant” .
Cei de la BMW sugerau ca Audi nu este o marca premium deoarece nu are modele doar cu tractiune pe spate. Oficialul Audi a replicat ca pentru el o marca premium nu are nicio legatura cu trenul de rulare si in plus a spus ca poate deveni plictisitor pentru clienti sa le oferi modele doar cu tractiune pe spate.
De asemenea, Hofmann a raspuns criticilor aduse de cei de la BMW, in privinta reducerilor preturilor la modele, ca si brandul bavarez face exact acelasi lucru, iar toate criticile aduse marcii Audi au fost gratuite. „Noi nu suntem niciodata aroganti. Asta e diferenta dintre Audi si alte branduri premium”, a declarat Hofmann.
-
Circotasul Auto, miercuri, 20.06.2007 13:24
Ha ha ha , Nu sunt aroganiti - poate afara . In Romania se comporta de parca ei au inventat masinile. Si Audi si BMW sunt aroganti in ROMANIA. Mai ales AUDI. Cred ca au un program de spalat creiere pentru vinzatori la grupul PORSCHE AUDI si restul gastii
-
SuperstarDriver, miercuri, 20.06.2007 16:08Razboi vor, razboi le dam...
Atunci cand CEO BMW o sa recunoasca cu mana pe inima ca nu fac NICI MACAR UN EXEMPLAR CEL MAI RAPID DIN CLASA LOR fie ca scrie M PAPA POWER SAU M STYLE ...Iar in al doilea rand Audi vinde muuult mai mult ca BMW inclusiv in Romania si luna de luna cresc cu 20-30% in vanzari fata de anul precedent pt ca AU CU CE, SUNT MAI BUNI CA CONCURENTA, SUNT MASINI MUUUULT MAI STABILE, MAI MANEVRABILE, AU O LIMITA DINAMICA MUUULT MAI SPUS FATA DE MASINILE CU TRACTIUNE SPATE SI TE SCOT DIN CAND ESTI PE PRAGUL DE A PUPA COPACUL (FARA ESP)!Voi chiar credeti ca lumea nu s-a saturat sa vada cum le mor toti membrii familiei imediat ce si-au luat BMW?Pai logic ca se gandesc la viata lor, pt ca BMW fara suparare are cea mai tampita tractiune spate din lume, parca e facuta sa derapeze non stop pt drifting pt ce naiba nu stiu, ideea e ca are un diferential spate atat de prost incat nici macar ESP nu te mai scoate din cacat cand nu mai ai controlul masinii SI AICI NU VORBIM CA TREBUIE SA FII SOFER, MULTA LUME E, DAR MASINA NU DA PE CAT POATE SOFERUL IAR INVERS E LA AUDI, AUDI DA MAI MULT DECAT POATE SOFERUL!RS4 a demonstrat ca UMILIT M5 SI M6 pe Nurbugring, vine RS6 de 580CP si RS6 Plus de 630CP, TT-RS, RS5 de 450-480 ca sa il faca varza pe M3 Coupe si multe altele...M5 CSL?M3 CSL?SWEET DREAMS...Deja M3 Coupe e mai greu ca SEDANUL RS4 si mai slab pe Nurbugring si in DRAG RACE asa ca...poate sa scoata BMW oricate CSL sau M3-uri, M5-uri sau M6-uri toata viata lor ca nu vor mai ajunge din urma AUDI NICIODATA!Deja S3 umileste 130i, S5 Coupe umileste 335i, RS4 umileste M3 Coupe si Sedan, RS5 vine sa ii dea cea mai mare bataie lui M3 Coupe dupa RS4, RS6 va umilii fara nici macar un drept de apel M5-ul iar M6 deja ia bataie rau de tot de la R8 si inca nu e V10...R8 defapt a batut Gallardo, 911 Turbo, 911GT3 RS, Pagani Zonda, si multe alte supercaruri pe Nurbugring si multe alte circuite, iar supercar-urile aveau muuult mai multi cai ca R8, dar deh un AUDI E AUDI... ATAT MAI AM DE SPUS:RS3,RS4,RS5,RS6,RS6 Plus, RS8,TT-RS,Q7 V12 TDI...dak nu e de ajuns inseamna ca pe cineva nu il duce capu...
-
Razvan, miercuri, 20.06.2007 17:13Oaa
M-ai lamurit,cumpar Mercedes
-
Alex, miercuri, 20.06.2007 18:05
Zi ceva si de Renault te rog ca imi vine sa plang.....
-
moro, miercuri, 20.06.2007 18:06xDrive
asta va spune ceva?....World Car of the Year 2006. BMW Seria 3........xDrive=cel mai performant sistem 4*4...
-
rasvan, miercuri, 20.06.2007 18:47catre SuperstarDriver
Rareori mi-a fost dat a citi atat de multe inexactitati concentrate pe un atat de mic perimetru virtual precum cele afisate aici de catre tine.Le numesc condescendent astfel pt.a pastra un limbaj decent,neavand in nici un fel intentia de a intra intr-o polemica degenerativa.Un singur exemplu R8 v.s. 911 TURBO.Cu asta cred ca am spus totul.(911 TURBO a surclasat de departe F430 si GALLARDO,nepunandu-se in discutie lupta cu R8,ce a fost creeat ca o obtiune la CARRERA S).Ca sfat sincer,incercati inainte de a posta o anumita opinie sa va documentati ceva mai temeinic,chiar daca este destul de greu daca nu chiar imposibil a si incerca la modul real,pe sosea vreuna dintre bijuteriile mecanice la care ne referim cu totii.P.S.Ca fapt divers si fara nici cea mai mica intentie autolaudativa,am avut printre altele Audi A4 1.8T si S4 iar in momentul de fata posed personal BMW 335i(e92) si PORSCHE CARRERA S(997).Am sofat(nu pilotat) 911(997)TURBO timp de cateva minute.Ca atare nu vorbesc chiar din carti sau vise,si incerc a avea o opinie cat mai obiectiva.P.P.S.Respect AUDI in mod deosebit,cu precadere RS4,dar de aici si pana la a face niste asertiuni strict pasionale si lipsite de orice fel de fundament real,este cale lunga.Cu stima,in speranta de a nu fi suparat pe nimeni cu cele cateva mici observatii personale.
-
weiß-blau, miercuri, 20.06.2007 18:56pareri si pareri
Legat de aroganta reprezentantilor celor 2 marci bavareze (si nu numai) poate fi cazul unei combinatii de "tehnologie germana si suflet romanesc" cum era candva motto-ul berii Bürger si dupa ce am gustat-o meditam ca ceva e in neregula ori cu tehnologia germana ori sufletul romanesc. Va las pe voi sa decideti. Iar domnul specialist in Audi...hai sa nu ne comportam ca si copiii. Cine e mai tare Rambo sau Schwarzeneger? Ce apartine celor de la Audi e a lor iar ce poate "alb-albastru" e alta poveste. Daca insa tot vorbim de varfuri de marca ca RS si M, modele care pe multi ii intereseaza dar pe si mai multi ii face sa planga de ciuda privindu-le doar din exterior, ele nu reprezinta neaparat tendinta generala a modelelor respectivelor branduri. RS4 are ceva mai multi cai (77 in plus) si 4x4 insa cuplul BMW e deja cunoscut in intreaga lume. Iar in curbe datorita proportiei 60:40 a tractiunii Quattro lasa totusi putin spatele sa fuga. Pe scurt CP nu inseamna totul la o masina, viteza maxima e oricum blocata electronic la ~250km/h iar manevrabilitatea depinde si de componenta dintre scaun si volan. Mai vine si diferenta de pret care totusi nu e de neglijat. Vezi mai bine http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=8950&artikel_seite=0 ca sa nu ma lungesc cu vorba. In Romania o fi cum o fi insa in exterior BMW este firma cu cei mai multumiti si fideli clienti!!! Topul prezentat nu se referea insa numai la bransa auto. Din pacate nu mai gasesc informatiile pe net asa ca aici ramane o supozitie. Ideea era doar ca daca cineva de ex. si-a cumparat acum 20 de ani BMW, azi tot BMW conduce, de regula cu acelasi "prefix" la numar doar alta "data a fabricatiei". Cat despre "razboiul" dintre cei doi se pare ca toata lumea e interesata in afara de presa germana. Am dat un google dar...nimic! La sfarsit o remarca pt domnul Robert Gherghe: ambele branduri sunt bavareze (München respectiv Ingolstadt) deci ar fi minunat daca nu ati mai folosi expresii stereotipe auzite pe la ProMotor sau stiu eu unde si chiar daca, recititi macar odata articolele publicate ca au destul de multe greseli de ortografie sau exprimare si e pacat sa se blocheze lumea printre ele pt ca e un site interesant (parerea mea).
-
sfera96, joi, 21.06.2007 01:22ma pun sa dorm
ca maine e o zi mare , imi cumpar masina , ia ghiciti , trabant tunat (de 2 fulgere) , merge cu viteza luminii , mai bine va puneti si voi sa dormiti si nu va mai tot uitati voi la cursele de pe nurburgring ca nu se compara un m3 condus de vasile si acelasi m3 condus de stig , asa ca , marsh la somn ,
-
LilShaq, joi, 21.06.2007 18:43catre SuperstarDriver
eu am condus si RS4 si M3 si crede-ma ca nu se compara. daca tu crezi ca tractiunea spate la BMW e cea mai de rahat, inseamna ca nu ai condus in viata ta tractiune spate. si cifrele nu inseamna totul. premiile insa da. si BMW cam ia premiile in ultimul timp. nu am vazut nici un motor AUDI sa ia premii in ultima vreme. asa ca... gura mica si treci inapoi in Dacia ta.
-
lucci, vineri, 22.06.2007 01:17audibmw
bai comisara las' sa ia bmw-ul premii pt motoare ca tot audi vinde mai multe. apropo,vezi ca audi e vw grup deci poate ai auzit de premiile luate de motoarele tfsi.ex:1.4litri=170cp e ceva ,nu
-
ioRadu, vineri, 22.06.2007 04:50si io catre "superstaru"
nu pot sa nu ma iau si io d tine cum si tu te ai luat d bmw: la modu general iti voi spune sa nu mai faci comparatie intre un model deja existent p piata (rs4) si un model d generatie veche, urmatoare generatie urmand a fi lansata in curand (M3) si la fel cu toate celelalte modele audi(rs6, rs6 plus s.a.m.d), kre vor fi lansate in viitor si p kre tu l compari la fel, cu modelele actuale ale bmw, kre deasemenea vor fi innoite... imi este lene sa ti distrug aproape toate argumentele tale pur fanatice pt marca audi (pt kre io am un deosebit respect) si pt a l intoarce in favoarea bmw ului.. asa k data viitoare, t rog sa ti tii pasiunea pt audi p forumurile dedicate acestei marci. sper k nu am deranjat prea mult. o zi buna
-
matrixu, vineri, 22.06.2007 17:23Nu tin nici cu unii nici cu altii
...dar sunt fan al motorsportului. ursa de anduranta LeMans 24 de ore. Audi castiga din nou, al doilea an consecutiv cu un motor diesel. BMW castigator anul trecut al WTCC. Deci..pentru mine tot aia. Conduc o masina a grupului. VAG deci si Audi. Am condus un BMW si mi-a placut senzatia dar recunosc ca nu mi-am luat din cauza banilor (nu neaparat foarte mare motiv) si din cauza posesorilor de BMW din Romania. La fel si cei de Audi. Asa ca am luat altceva.
-
Un cetatean, luni, 25.06.2007 16:24Audi ptr un BMW
Trebuie trait o perioada cu fiecare marca. Audi A4 1.8T sa il dau ptr un 325i? NU este vorba de performanta aici, merg mai mult prin oras, o fol ca si masina de firma (plus in timp liber personal). Ideea este ca nu au sens aceste batalii, totul este doar o lupta de imagine, iar cei care (pe lb romana) pun botu' sunt cei care fac polemici, prin aceasta modalitate le faceti marketing gratuit si nu va dati seama. Sincer cu ce va ajuta pe voi ca laudati o marca sau alta? Primiti chip tuning gratuit? Interior de piele? :) Experientele mele din domeniul publicitatii m-au facut sa inteleg cum functioneaza acest razboi mediatic, cei din presa germana isi dau seama si nu se lasa angrenati intrucat totul se va termina odata si odata, dar pe alte piete (cum este Romania) se pot face acest mici shicane intrucat e o modalitate legala de a-ti face reclama. Nu mai laudati premiile obtinute, intrucat daca anul acesta Audi obtine un premiu, anul viitor BMW va obtine conform legii compensatiei alt premiu similar. S-au inventat atatea premii care la o analiza atenta se bat cap in cap in plus exista coeficienti aleatorii ptr fiecare test nu? Mai ganditi inainte de a afirma unele lucruri cu aceasi inversunare ;) P.S.: De acord cu comentul lui weiß-blau, uitati-va la articolul din presa germana.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
mie chiar nu imi place tractiune spate. cel mai misto e 4x4. iar aici stim cam toti de quatro.