Audi R8 va primi şi un motor supraalimentat odată cu noua generaţie
Noua generaţie a lui Audi R8 va fi oferită şi în compania unei motorizări supraalimentate. Propulsorul va fi introdus ulterior în gamă, spune Ulrich Hackenberg, şeful departamentului tehnic al mărcii.
Audi R8 este programat să primească o nouă generaţie în 2015, iar aceasta va fi oferită şi cu motorizări supraalimentate, titrează englezii de la Autocar. Aceştia au vorbit cu Ulrich Hackenberg, şeful departamentului tehnic al mărcii, care a anunţat un motor supraalimentat cu mai puţin de opt cilindri în gama R8. Propulsorul va veni în completarea unităţilor aspirate cu 8 şi cu 10 cilindri în V, care vor primi o serie de modificări pentru a livra mai mulţi cai putere şi să fie mai eficiente, subliniază Hackenberg.
Noul R8 va avea în continuare o transmisie cu două ambreiaje şi sapte trepte, cuplată sistemului de tracţiune integrală quattro. În mare parte, platforma tehnică este apropriată de cea a lui Lamborghini Huracan, existând diferenţe la suspensie şi la alte caracteristici ce pot fi modificate uşor pentru a obţine un comportament diferit.
Şeful diviziei sportive Audi Quattro a fost înlăturat pentru că a întârziat lansarea lui R8
În trecut, reprezentanţii Audi au confirmat prezenta motorizărilor V8 şi V10 aspirate sub capota viitorului R8. Noile motoare turbo vor fi implementate pentru a răspunde cererilor de pe anumite pieţe, pentru a răspunde unor cerinţe legate de încadrarea lui R8 în anumite clase de taxare în funcţie de cilindree. Versiunea electrică a lui R8, care poartă sufixul e-Tron, a fost reconfirmată de Hackenberg, inginerul companiei germane confirmând faptul că aceasta fusese eliminată iniţial din planurile de viitor ale Audi, dar a fost reintrodusă deoarece inginerii au găsit soluţii tehnice care să-i asigure o autonomie de peste 450 kilometri.
REPORTAJ: Salt în viitor cu Audi R8 electric
Inginerii germani promit un viitor R8 mai uşor cu până la 60 de kilograme, comparativ cu actualul model. Până la implementarea unei platforme din fibră de carbon, nemţii merg pe o soluţie de compromis, botezată strategia materialelor multiple. Aceasta presupune înlocuirea unor elemente ale structurii din aluminiu cu elemente din fibră de carbon. Germanii vor folosi materialul uşor, dar destul de costisitor, la nivelul podelei şi al tunelului central.
Via Autocar
Era de asteptat. Deoarece noul S8 din cate am vazut intr-un film la o emisiune foarte populara, il face pe R8 4.2 la o liniuta.