Audi R8 facelift, primele imagini şi informaţii
Audi R8 a primit un facelift, care include o transmisie revizuită pentru versiunea V10, blocuri optice cu LED-uri oferite standard şi alte modificări subtile.
Audi R8 şi R8 Spyder au primit un facelift care le conferă un aspect mai modern şi mai dinamic. Supercarul din Ingolstadt are acum faruri cu LED în standard, care integrează o nouă identitate vizuală, în timp ce fantele de aer de sub blocurile optice au o altă formă. Versiunea V10 a lui R8 are o nouă transmisie S-Tronic cu şapte trepte, lansată alături de o nouă ediţie numită V10 Plus şi se diferenţiază de versiunea standard printr-o serie de elemente estetice, cum ar fi grilele faţă înconjurate de elemente cromate, dar şi prin lamele din fibră de carbon care adăpostesc admisiile laterale de aer, diferite de cele prezente pe versiunea V8.
Gama de culori a lui R8 include două nuanţe nemetalizate, Ibis White şi Brilliant Red, patru nuanţe metalizate şi cinci nuanţe cu efect perlat sau efect cristalizat. În plus, versiunea V10 a lui R8 este oferită alături de o nuanţă cu finisaj mat, disponibilă doar pentru această motorizare. În cazul versiunii coupe, lamele laterale care acoperă fantele de aerisire sunt disponibile în opt nuanţe diferite, în timp ce plafonul soft-top poate fi comandat pe negru, maro sau roşu. Plafonul escamotabil coboară sau urcă asistat electrohidraulic în doar 19 secunde şi poate fi coborât sau urcat în 19 secunde, la viteze de până la 50 km/h.
Audi a optimizat aerodinamica lui R8, care a ajuns la un coeficient de 0.35 sau 0.36, în funcţie de versiunea de motorizare şi tipul de caroserie. Motorul V8 4.2 FSI are o cilindree de 4.163 centimetri cubi şi dezvoltă 430 CP la 7.900 rpm. Cuplul maxim al acestei unităţi este de 430 Nm şi este atins între 4.500 şi 6.000 rpm. Un R8 Coupe S-Tronic cu motorul V8 are nevoie de 4.3 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate să atingă 300 km/h. Cu o manuală, aceeaşi maşină atinge suta în 4.6 secunde şi o viteză maixmă de 302 km/h. Între timp, un R8 V8 Spyder are 4.5 secunde până la sută cu S-Tronic, 4.8 secunde cu transmisia manuală şi o viteză maximă de 300 km/h. Consumul mediu al unui R8 V8 quattro Coupe S-Tronic este de 12.4 litri la sută. La fel ca până acum, toate motoarele sunt asamblate manual, iar noua transmisie S-Tronic cu şapte trepte reduce emisiile de CO2 cu până la 22 procente pentru versiunea R8 V10 Plus, şi reduce timpul 0-100 km/h cu trei zecimi de secundă.
Versiunea V10 a lui Audi R8 are un cuplu maxim de 530 Nm la 6.500 rpm şi o putere maximă de 525 CP la 8.000 rpm. Acesta permite o acceleraţie 0-100 km/h de 3.6 secunde pentru versiunea Coupe şi poate să ofere o viteză maximă de 314 km/h împreună cu transmisia S-Tronic. Versiunea cu transmisie manuală are nevoie de 3.9 secunde pentru a atinge 100 km/h şi are o viteză maximă de 316 km/h. Versiunea Spyder a lui Audi R8 V10 atinge suta în 3.8 secunde alături de transmisia S-Tronic, în timp ce viteza maximă a acesteia este de 311 km/h. Pentru versiunea cu transmisie manuală a celei mai puternice decapotabile de la Audi, timpul 0-100 km/h este de 4.1 secunde, iar viteza maximă este de 313 km/h. Consumul mediu al lui Audi R8 V10 Coupe este de 13.1 litri la sută.
Via Audi
WOW Cred ca e cel mai reusit facelift pe care l-am vazut pana acum. Au reusit sa faca din nou aceasta masina sa arate SF si mult peste oricare alta. Bravo echipei de designeri!