Audi publică teasere cu versiunea de serie a lui e-tron GT: sportiva electrică va avea autonomie de 400 de kilometri
Audi a publicat o serie de teasere cu versiunea de serie a conceptului e-tron GT, care va avea o autonomie de 400 de kilometri și va fi prezentată oficial în luna noiembrie.
Audi face ultimele pregătiri înainte de prezentarea oficială a versiunii de serie a conceptului e-tron GT. Sportiva urma să fie dezvăluită oficial în noiembrie la Salonul Auto de la Los Angeles, însă evenimentul a fost anulat din cauza pandemiei de coronavirus.
Pentru moment, constructorul german nu a confirmat dacă prezentarea planificată pentru noiembrie rămâne valabilă, însă a publicat în schimb o serie de detalii despre procesul de producție și numeroase teasere cu modelul sub camuflaj.
Astfel, noul model va fi produs la uzina din Neckarsulm și va fi primul Audi electric construit în Germania. e-tron GT va împărți liniile de asamblare cu Audi R8 și va fi primul experiment din cadrul Grupului Volkswagen în care un model electric și un model cu motoare cu combustie internă cu procese de fabricație diferite sunt produse în aceeași uzină.
Audi menționează că o mare parte din caroseria lui e-tron GT este realizată din oțel ultra-rezistent și aluminiu.
Pe de altă parte, oficialii germani explică faptul că sunetul artificial al motorului, obligatoriu conform normelor europene, este un sunet electronic produs de inginerii Rudolf Halbmeir și Stephan Gsell pe computer și în laborator.
De asemenea, e-tron GT va fi echipat cu un difuzor în partea frontală a mașinii pentru a emite sunetul obligatoriu de avertizare pentru pietoni. Opțional, clienții pot alege și montarea unui difuzor pe spate pentru același scop.
În schimb, Audi nu a oferit încă detalii tehnice despre noul model. În versiunea de concept, Audi e-tron GT utilizează două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, pentru a oferi astfel tracțiune integrală. În total, cele două motoare generează 434 kW, echivalentul a 590 de cai putere.
Între timp, bateria Li-Ion are o capacitate de 90 kWh și este montată sub podeaua conceptului, iar autonomia oficială este de peste 400 de kilometri. Potrivit unor surse neoficiale, autonomia conceptului va fi valabilă și în cazul versiunii de serie.
Audi e-tron GT va fi al treilea model electric din portofoliul Audi și se va adăuga actualelor e-tron și e-tron Sportback, care sunt produse la uzină din Bruxelles.
Via Audi
inca de cand a aparut conceptul, mi s-a parut un design fantastic. si tehnic cred ca va fi reusita, preluand mai mult ca sigur (o parte din) tehnica de la porsche taycan