Audi despre 2010: "Ne-am doborât toate recordurile". Ce modele scot germanii în 2011?

Publicat miercuri, 09.03.2011 14:08 de Mircea Meșter, Foto: United Pictures

Automarket a asistat ieri la conferinţa de presă în care Audi a anunţat rezultatele financiare pe anul anterior. Germanii şi-au bătut toate recordurile, de la vânzări la profit.

Directorii Audi au anunţat ieri, într-o conferinţă de presă care a avut loc la Ingoldtadt şi la care a fost prezent şi Automarket.ro, că plănuiesc lansarea unor noi modele, gama proprie urmând să crească în ritm susţinut pentru ca Audi să ajungă şi chiar să depăşească la nivel mondial BMW. 

VÂNZĂRI, PROFITURI ŞI BONUSURI-RECORD

Cifrele financiare şi ale vânzărilor prezentate ieri de Audi arată o marcă aflată în plin avânt, cu vânzări record în 2010 (1.092.411 maşini, +15% faţă de 2010) şi cu venituri totale în creştere cu 19%, până la 35.4 miliarde de euro. Profitul operaţional al celor de la Audi a atins 3.34 miliarde de euro, cea mai ridicată cifră atinsă de constructorul german în întreaga sa istorie şi o creştere de 108.2% faţă de anul anterior.

Cel mai de succes an din istoria Audi le-a permis şefilor mărcii să acorde bonusuri în valoare medie de 6513 euro fiecăruia dintre cei 42.500 de angajaţi cu contract de la fabricile germane (Ingolstadt şi Neckarsulm). A fost cea mai mare sumă plătită vreodată de Audi ca bonus în funcţie de profit şi echivalează cu 1.5 salarii medii al angajaţilor germani ai constructorului bavarez. 

INVESTIŢII ÎN VIITOR

Ţintele Audi pentru anul în curs sunt unele optimiste, germanii vizând vânzări de 1.2 milioane de unităţi în acest an. "Semnele pentru 2011 siunt foarte bune, după un an care s-a terminat mai bine decât ne aşteptam. Vrem să livrăm mai mult de 1.2 milioane de maşini către clienţii noştri din întreaga lume şi să continuăm astfel succesul înregistrat în 2010", a spus Rupert Stadler, directorul Audi AG. 

Viitorul apropiat înseamnă, pentru Audi, o concentrare a eforturilor mărcii către dezvoltarea modelelor ecologice care să întărească poziţia brandului în segmentul modelelor hibride şi electrice. Astfel, germanii vor investi între 2011 şi 2015 nu mai puţin de 11 miliarde de euro pentru dezvoltarea gamei şi pentru îmbunătăţirea mediei de emisii de CO2

NOILE Q3, A6 ŞI Q5 HYBRID VIN ÎN 2011

După ce anul 2010 a fost plin de lansări interesante, noile A1, A7 şi A8 fiind vârfurile de lance în bătălia din două dintre cele mai interesante segmente de piaţă, Audi mizează în 2011 pe patru modele noi care vor avea rolul de a atrage noi clienţi către marca din Ingolstadt. Vorbim, în primul rând, de noua generaţie A6, care va veni în două variante de caroserie (Sedan şi Avant). Apoi, spre toamnă, Audi va scoate pe piaţă noul Q5 Hybrid va fi primul astfel de model din portofoliul mărcii, oficialii Audi susţinând că piaţa nu este încâ pregătită să adopte cu încredere noile tehnologii. "Nu vrem ca noii noştri clienţi să aibă probleme în a găsi locuri în care să-şi încarce maşina. Vrem să oferim noile tehnologii la timpul potrivit, astfel încât clienţii să fie convinşi de calităţile acestora", a spus la conferinţă Michael Dick, directorul biroului tehnic al celor de la Audi. Asaltul segmentelor hibride va continua, de altfel, şi în 2012, atunci când Audi va scoate pe piaţă versiunile hibride ale lui A6 şi A8.

  • Bogdan, miercuri, 09.03.2011 14:29
    6,513 EURO BONUS !

    Bravo Audi ! In timp ce la Torino, Sergio Marchionne da ultimatum muncitorilor ca daca nu accepta scaderi salariale muta productia din Italia, Audi ofera la 42,500 angajati cate 6,513 EUR BONUS ! Si constructorul VW ( nu grupul VW ) a oferit fiecarui muncitor din cele 10 uzine din Germania cate 4,000 EUR BONUS . In 2010, bonusurile oferite de VW Group vor depasi 700 milioane de EUR, respectiv aprox. 10 % din profitul realizat de VW Group, ceea ce in prezent nu face nici un alt constructor auto .

  • Kolegu, miercuri, 09.03.2011 14:46
    Record ABSOLUT!!

    Aveti 6 modele pe care ma chinui sa le deosebesc. Nimic interesant. Masinilie voastre sunt GRI la fel ca si viitorul Audi. Imprumutand motoare Lamborghini nu veti bate recorduri, va veti face mai rau de rusine.

  • @ Kolegu, miercuri, 09.03.2011 15:04
    De ce nu esti la fel de critic si cu ceilalti producatori ce fac acelasi lucru ca cei de la Audi ?

    De ce nu spui acelasi lucru despre BMW ( Seria 3, Seria 5, Seria 7 ), Hyundai ( noile Accent, Elantra, Sonata, Azera ), Kia sau Aston Martin ? Preferintele publicului dicteaza tendintele de design ale oricarui producator auto de succes ( ex. VW, Audi, BMW, Hyundai-Kia ) . Chiar si Toyota a luat decizia ca toate noile modele Toyota sa aiba " aceieasi fata " .

  • george, miercuri, 09.03.2011 15:09
    THEY JUST DID...DUH

    @ Kolegu Ai grija pe unde tai cu bisturiul ala ca iti poti face mult rau...Chiar din titlul articolului poti sa-ti dai seama (daca ai capacitatea necesara) ca baietii astia, ce sa vezi?, tocmai au depasit niste recorduri...Grea geometria asta...

  • cristti, miercuri, 09.03.2011 15:10
    @Kolegu

    @kolegu, e posibil sa ai ceva pe ochi daca nu le deosebesti. e normal sa semene intre ele, trebuie sa isi pastreze liniile si designul audi la toate modelele. si totusi nu exagera, ca daca ai fi un cunoscator auto ai deosebi si nu ai mai face galagie degeaba.

  • midel, miercuri, 09.03.2011 15:12
    @colegu

    te faci de ras spunand ca le deosebesti cu greu... eu cred ca e vina ta!

  • serd, miercuri, 09.03.2011 15:37
    ............

    Interesant e faptul ca au acordat aceste bonusuri doar celor din germania de parca ceilalti nu ar fi contribuit la profit,sa zicem cei din ungaria spre exemplu care nu cred ca sunt tocmai incantati de acest lucru

  • qwerty, miercuri, 09.03.2011 16:17
    bonus

    cred ca au dat bonusuri si prin alte parti...doar ca la conferinta de presa s-au mentionat doar cele din germania

  • @ serd, miercuri, 09.03.2011 16:26

    Au acordat si muncitorilor din Ungaria . In plus, in prezent investesc masiv in Ungaria, uzina Audi de acolo urmand sa-si dubleze capacitatea . De asemenea Audi Q3, model ce se va construi exclusiv in uzina Martorell a celor de la Seat, va face ca aceasta uzina si implicit Seat ( ajutat si de noile modele plus intrarea in China si India ) sa devina profitabile .

  • gabi, miercuri, 09.03.2011 16:34
    ??

    Felicitari celor de la Audi/VAG ! Le merge bine si o sa le mai mearga. O sa inceapa oamenii sa vada insa ca desi au calitate o sa piarda la nivelul personalitatea masinilor lor. Moda vine si trece. Audi va trebui in curand sa schimbe formula de design super utilizata. Vom vedea ce va fi dupa. Audi ii acuma cum a fost Kelly Family, toti aratau la fel, cantau fain pana s-a plictisit lumea de ei http://www.google.com/imgres?imgurl=http://i2.pinger.pl/pgr70/5d809731002383a44a705c06/The_Kelly_Family_3.jpg&imgrefurl=http://www.lyrics.as/Kelly_Family_The-lyrics&h=430&w=714&sz=59&tbnid=aJVLImvoYVooBM:&tbnh=84&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3Dkelly%2Bfamily&zoom=1&q=kelly+family&usg=__GKwifEhCzUdr-PjAK-aTNI0hChc=&sa=X&ei=Zo93TdHzDc3d4Aa0l4WkCA&ved=0CEYQ9QEwBg (e o observatie personala si subiectiva - aviz aviz criticilor)

  • @ gabi, miercuri, 09.03.2011 16:57
    Arhitectura din Grecia si Roma antica continua si azi sa inspire numerosi arhitecti

    .....

  • zeuss, miercuri, 09.03.2011 17:27

    3.34 miliarde de euro se apropie de jumatate din totalul grupului , care este de 7 miliarde, ce pot sa zic... bravo lor , si succes in continuare, mie unul chiar imi place marca asta, ca e mai bun BMW..., o fi , dar pentru mine nu este. bafta in continuare

  • gabi, miercuri, 09.03.2011 17:45
    @ @ gabi

    Jaguarul avea forme foarte faine si originale cu toate astea ei au schimbat designul total... Daca ai observat, azi nu se mai construieste ca in Grecia sau Roma antica. Audi-urile pot ramane in istorie cu un design placut (cel putin pentru vremea lor)

  • @ gabi, miercuri, 09.03.2011 18:20
    Vanzarile Audi demonstreaza ca actuala linie de design Audi este inca foarte actuala

    Cei de la Jaguar au schimbat radical designul lor dupa 40 ani ! Dovada cea mai clara ca actuala linie de design Audi este inca foarte actuala si departe de asi fi pierdut farmecul este data de statistica de vanzari din 2010 a fostei generatii de Audi A6 ( a debutat in 2004 ) care a surclasat categoric la vanzari in Germania actuala generatie de Mercedes E-Klasse ( a aparut in 2009 ), fiind depasita nu cu mult doar de catre noul BMW Seria 5 ( a debutat in 2010 ) . Fii convins ca cei de la Audi vor schimba actuala linie de design, dar momentan cumparatorii de Audi ( tot mai multi ) considera inca de actualitate aceasta linie de design .

  • BMW, miercuri, 09.03.2011 18:21
    @AUdi

    Audi si-au depasit toate recordurile lor . Ca BMW oricum a crescut in vanzari pe timp de criza 2010 , ajungand la 1,45 milioane automobile.

  • razvanis, miercuri, 09.03.2011 20:11
    Germania

    Oare cum e sa te lupti pentru suprematia pe piata cu conationalii tai ? Audi vs. BMW vs. Mercedes. Si toate aceste companii inregistreaza cresteri spectaculoase sfidand criza si problemele actuale, dar atentie mare, nu exista crestere infinita, la un moment dat unul din cei trei trebuie sa piarda procente din piata atunci va fi interesant sa vedem care va fi cel slab.

  • Esan, miercuri, 09.03.2011 20:26

    Toti sunteti cunoscatori, le deosebiti pe toate, dar le vedeti din troleu! Cand o sa le conduceti atunci o sa vedeti cat de asemanatoare sunt, romanasii mei inteligenti!

  • BMW, miercuri, 09.03.2011 20:38

    BMW fac masini proaste dar au noroc ca e brandul cunoscut

  • dudu, miercuri, 09.03.2011 21:16
    audi

    audi rullzz

  • edy, miercuri, 09.03.2011 21:51
    AUDI

    Felicitari celor de la AUDI - sloganul Progres prin tehnologie li se potriveste perfect mai ales acum dupa recordurile doborate. Mult Succes.

  • BMW-M, miercuri, 09.03.2011 21:57
    @@ BMW asta care scrie in numele meu BMW de mai sus

    Ce masini proaste way??? Deja ma irita asa oameni prosti ,. BMW PRODUCE cele mai bune motoare din lume , cele mai eficiente si Dynamice masini din lume . CONSUM de 4.0 litri si 163 Hp Audi poate asa ceva sau Mercedes ? Au ei mai multe nominalizari la Best Engine Of THe year ? Au audi si Mercedes-Benz motoare cu 450 Nm de la 1200 RPM ? si 306 hp ? Au Audi si Mercedes masele 50%50 ? Masina perfecta pe drum e masina care are masele PERFECTE pe punti . De aceea si BMW taie curbele si e stapanul asfaltului. Si pe toate circuitele de la Nurburgring scoate timpi mai buni cu masini in hp mai putin. Spre exemplu M5E60 V10 507 hp naturaly aspirated vs RS6 de 5.2 cu 580 hp . M5 reusea timpi mai buni pe Nurburgring ca Rs6.

  • cristti, miercuri, 09.03.2011 22:18
    pt BMW

    grupul BMW a vandut 1.45 mil de automobile, dar numai BMW a vandut 1.2 mil masini. celelalte pana la 1.45mil. fiind: motociclete, mini cooper si rolls royce . Audi a vand 1.1 mil si in curand ii va depasi pe cei de la Bmw.

  • BMW, miercuri, 09.03.2011 22:20

    Degeaba esti tu BMW-M daca eu, BMW, zic ca BMW o sa falimenteze sau o sa se apuce de construit masini de cusut.

  • midel, miercuri, 09.03.2011 22:20
    @BMW-M

    da asa... BMW intra mai bine doar in viraje inchise (acele de par), ca in rest intra mai bine audiul in virajele mai deschise.

  • BMW-M, miercuri, 09.03.2011 22:21
    @alde minus

    cred ca nu va placut discursul meu Bavarez dar adevarat , dupa minusurile acordate se vede. Atata timp cat BMW va fi SUS voi fanii audi nu ve-ti avea cuvant , stiu ca e greu dar e adevarat . Uzina de Motoare din Munchen apasa toata puterea pe Placerea de a CONDUCE puternic si soferii realizeaza asta , dintre toate marcile de strada BMW e cel mai productiv . Sheer Driving Pleasure .

  • @BMW-M, miercuri, 09.03.2011 22:24
    BMW-M, esti un maaaaaaare mincinos

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw_m5_e60-vs-audi_rs6_c6.html

  • BMW-M, miercuri, 09.03.2011 22:39
    @@Audile asta care emite sunete de BMW

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw_m5_e60-vs-audi_rs6_avantc5.html uitat-te ., si nu-mi pune tu mie M5-ul din 2005 cu Rs6 din 2008. Pune an pe an . uite in link-ul care ti l-am dat .

  • @ BMW-M, miercuri, 09.03.2011 22:46
    Legaturile dintre BMW si VW Group sunt mai stranse decat lasa BMW sa se inteleaga

    In ultimele saptamani tot mai multe stiri din presa germana lasa sa se inteleaga ca relatiile dintre BMW AG si VW Group devin tot mai stranse . In primul rand, ambii producatori ( direct sau indirect ) sunt actionari in cadrul companiei specializata in productia de fibra de carbon, SGL CARBON SE si foarte probabil vor ajunge sa detina 50 % - 50 % din actiunile SGL . In al doilea rand, fotografiile cu prototipul noii generatii de Porsche Boxster ce a intrat in centrul de dezvoltare BMW FIZ din Munchen, au facut inconjurul lumii . Se pare ca BMW si Porsche lucreaza impreuna la un tren de rulare hibrid . Intrebarea care se pune insa este de ce acest acord de cooperare nu a fost facut public ? Exista si alte proiecte in comun BMW - VW Group despre care presa nu stie nimic ? Nu cu mult timp in urma ( prin 2009 ), in presa germana se vorbea de faptul ca VW Group ar putea sa devina actionar minoritar in cadrul BMW AG . Desi nu se pune problema ca in viitorul apropiat, familia Quandt ( detine 46.7 % din actiunile BMW AG ) sa cedeze controlul BMW AG, sunt convins ca nu ar avea nimic de obiectat daca de ex. VW Group ar cumpara 20 % din actiunile BMW AG . Motivul ? In foarte scurt timp, pretul actiunilor BMW ar creste cu 30 % - 50 %, ceea ce cu siguranta le va face placere celor din familia Quandt, repet chiar daca nu doresc sa vanda pachetul detinut in cadrul BMW . Familia Quandt detine si alte afaceri ( detine printre altele si 100 % din Altana AG, o companie farmaceutica ) si nu ar strica in discutiile cu bancile ca valoarea pachetului de actiuni BMW sa fie mult mai valoros . Tot mai multe voci din Germania si Italia, considera ca interesul lui Ferdinand Piech pentru Alfa Romeo este o diversiune, obiectivul real fiind o alianta cu BMW . Neoficial, colaboreaza deja ( http://www.worldcarfans.com/111030430989/porsche-boxster-prototype-makes-pit-stop-at-bmw---secret ), dar cat crezi ca va mai dura pana cand acordul va deveni oficial ? Mai ales ca Mercedes va intrerupe foarte curand acordurile de achizitie a componentelor cu BMW AG si se va concentra exclusiv colaborarii cu Infiniti . Nu ai observat ca Audi in reclame nu mai ataca BMW, ci Mercedes ? Daca se va realiza, alianta VW Group ( plus Suzuki ) - BMW AG ar deveni cea mai puternica alianta auto din lume, fiind extrem de puternica in toate segmentele de piata importante .

  • BMW-M, miercuri, 09.03.2011 23:00
    @colegu de mai sus

    Multi vor parteneriate cu Liderul Premium Mondial., dar mai vedem la ce se va ajunge . Personal cred ca Nemtii traiesc bine intre ei , si Daimler cu BMW si Vag toti sunt prieteni ., Concurenta va fi si mai departe dar fiecare companie se va axa pe cumparatorii lor . Spre exemplu VW cum a fost masina ieftina de familie asa si va ramane , pentru ca are cumparatorii ei mai modesti. Audi spera sa fure clientii BMW si Mercedes-Benz deocamdata le reuseste ,cred ca audi a furat din clientii Mercedes-Benz , ca astia din BMW nu vor renunta niciodata la aceasta marca , cine da de gustul puterii nu va face pasi inapoi. Si iata asa mereu va exista competitia .

  • BMW, miercuri, 09.03.2011 23:10

    Oricum ar face, BMW mai are putin si da faliment. Sau il cumpara Tata Motors?

  • BMW-M, miercuri, 09.03.2011 23:26
    dragule nu mai folosi nick-ul BMW ca dai de rusine marca.

    BMW a supravetuit marelui RAZBOI II mondial dar criza deja e finisata pentru ei. 2010 au inregistrat un record absolut de 1,45 milioane de masini vandute . Cu vreo 30% mai mult ca AUdi . Asa ca nustiu cine o sa dea faliment audi sau BMW .

  • zeuss, joi, 10.03.2011 00:06
    @BMW-M

    nu vreau sa fiu rautacios , dar spune-mi te rog din alea 1.45 cate sunt vanzari MINI ? ca Rolls Royce, nu conteaza ca si numar in momentul asta ca sa vezi ca nu a vandut BMW cu 30 % mai multe masini ca si Audi

  • BMW-M, joi, 10.03.2011 06:56
    @catre directorul Audi

    Voi nu aveti nici o sansa sa doborati BMW . Deoarece voi nu faceti masini asa de bune ca BMW . Sunt in SUA si cel putin America de Nord merge pe mana Bavarezilor . Americanii iubesc aceasta marca , o pretuiesc pe deplin . In schimb Audi in AMerica nu are o imagine prea buna . S-class si E-class sunt marcile cele mai iubite din Stuttgart . Dar lista Bavarezilor continuua de la seria 3 , M3 , M5, X6, seria 5 , M6 .

  • BMW-M, joi, 10.03.2011 10:35
    Bayerisce Motoren Werke catre zeuss

    Eu Nu m-am referit numai la marca BMW ci la toată compania, doar un aiuriu mai sus a zis ca BMW va da faliment. Eu am vrut sa-i arat ca lucrurile merg bine in cadrul companiei BMW. respect Audi dar inima mA va duce mereu in München, e un virus Bavarez îndată ce dai de el si simți putere lui , nu te mai farmeca alta marca la fel , cel Putin ca sunt tînăr si iubesc puterea.

  • LauCalin, joi, 10.03.2011 11:16

    Lasand la o parte toate discutiile mai mult sau mai putin interesante, parerea mea este ca de 7-8 ani Audi face masini tot mai competitive. Iar asocierea ca fiind un VW mai scump isi gaseste locul tot mai greu. Asta nu poate isemna decat un marketing sanatos al nemtilor, care incearca (oarecum pe buna dreptate) sa arate ca masinile lor nu sunt tocmai un VW mai scump. Cred ca daca Audi nu facea masini competitive nu reusea sa vanda atat de mult, oricat de mult s-ar fi chinuit. In plus ultimele modele primesc laude din toate partile, fie ca e vorba de jurnalisti sau de proprietari. A1, considerata de multi ca fiind o masina foarte scumpa, in acest moment este referinta clasei mini (evident in segmentul premium), la fel cum este considerat A8 sau cum se preconizeaza ca va fi noul A6. Ideea este ca BMW nu are cum sa ramana invincibil, pentru ca nu toata lumea isi doreste o masina gen BMW. In plus concurenta tot mai puternica i-a facut sa recurga la unele masuri neacceptate de marca acum 10 ani, precum aliante de neconceput (alianta pe care Audi o are de mult mai mult timp cu VW si pana la urma s-a dovedit a fi benefic), renuntarea la soft top sau la celebrele motoare 6 in linie in favoarea motoarelor cu 4 cilindri supraalimentate.

  • Dan_Grc, joi, 10.03.2011 13:37
    @LauCalin

    O mica corectura, renunta la motoarele aspirate cu 6 cilindri, nu renunta de tot , vor avea in continuare motoare cu 6 in linie, cat despre cat de invincibil este Bmw...nimeni nu este invincibil, oricum este de laudat bmw pt ca nu face parte din ditamai concernul dispunand de fonduri aproape nelimitate, reusind sa reziste in fata, poate ca va fi detronat, poate nu

  • LauCalin, joi, 10.03.2011 14:10

    M-am referit la ideea in sine de utilizare a motoarelor supraalimentate. Poate ca BMW a simtit ca daca ramane singur va avea de pierdut. In plus asa se mai diminueaza din costuri. Oricum sa depasesti BMW indiferent la ce nu e usor deloc.

  • BMW-M, joi, 10.03.2011 17:54
    @laucalin

    Atâta timp cât pe BMW vor fi cele mai bune motoare , BMW va fi lider pe segment fiti siguri de asta. Daca USA iese din criza mai tare , vânzările BMW in 2011 vor exploda . Eu nu sunt anti Audi , apreciez Audi ca tot MADE IN GERMANY e, dar va mai zic vena Bavareza e foarte puternica si e greu sa renunti la BMW in favoarea Audi .

  • @ astia de sus, joi, 10.03.2011 18:14

    Bai inainte sa va certati cu noi fanii BMW, certati-va cu revistele auto, cei care au reviste auto, ei in majoritatea testelor dau castig de cauza celor de la BMW pentru ca sunt mai buni. BMW se afla in spatele Mini si RR, este greu pentru ca se bazeaza doar pe masinile BMW, AUDI este condus de VW si chiar daca nu au vanzari se scot, unde mai pui ca foarte multe accesorii si alte chestii le gasesti se la Skoda si Seat pana la AUDI, unde mai puii ca nu deosebesti masinile. BMW este BMW si ramane BMW, de 3 sau 4 ani sunt primii in vanzari, anul acesta in Ianuarie mai exact AUDI conducea cu 1 mie de masini , dar pana la sfarsitul anului mai este.

  • LauCalin, joi, 10.03.2011 20:24

    Daca SUA iese din criza (defapt a cam iesit) vanzarile masinilor japoneze vor exploda, pentru ca in America masinile japoneze sunt (mult) mai bine vazute decat cele europene. Este vorba de imaginea de marca. In plus fiabilitatea japoneza este mult mai bine cunoscuta acolo decat in Europa. Nu conteaza ca esti cel mai bun daca nu ai o imagine corespunzatoare. Ar fi absurd sa spun ca BMW nu are imagine foarte buna, dar e greu sa te impui undeva unde concurenta este mai bine vazuta, iar aici ma refer la Lexus, Acura, Infiniti si, de ce nu, Mercedes, Volvo si SAAB. Nici Audi nu este la fel de bine vazuta precum cele 6. Aici cred ca va contribui VW, mai ales financiar. Deci nu e vorba de Engine of the Year, premii, apreciere din partea publicatiilor auto etc. Si apropo de asta, Toyota are un motor care e pe piata de mai bine de 10, il mai fabrica si acum si in fiecare an iese castigator la categoria lui. Dar asta e alta poveste care nu isi are locul aici.

  • BMW, vineri, 11.03.2011 03:33
    @Laucalin

    DUPA LEXUX in sus in randul brandurilor de LUX , BMW e urmatorul Ai pus Mercedes-Benz si Volvo SAAB care le vezi cu lumanarea pe aici , si ai exclus BMW care dupa vanzari si imagine aproape e lider langa Lexus. Se stie ca BMW e locul doi in SUA in topul PREMIUM dupa LEXUS. diferenta de vreo 10 000 de masini intre Lexus si BMW au fost anul trecut . 225 000 mii LEXUS si vreo 215 000 de BMW-uri . urmati de Mercedes si respectiv Audi . stiu ca tragi la Volvo , Saab , Dacia si Renault ,dar vorbim de masini serioase nu de trabant-uri.

  • LauCalin, vineri, 11.03.2011 04:07

    Off topic (scuze): Stai putin, tu crezi ca Volvo si SAAB sunt niste trabanturi pe langa BMW?

  • BMW-M, vineri, 11.03.2011 05:09
    wall-street.ro

    " Seful Mercedes Benz: Vom depasi BMW pe piata din China " In schimb, acesta a refuzat sa faca estimari pentru valoarea vanzarilor tintita in China sau sa ofere un timp limita pana Mercedes ii va surclasa pe cei de la BMW. De cealalta parte, producatorul de automobile BMW se afla in China cu mult inaintea companiei Mercedes, iar celalalt jucator german, Audi, livreaza comenzi speciale pe piata chineza, producand limuzine pentru guvernamant, a declarat Zetsche. " Cat de mult se bate concurenta Mercedes-Benz si AUdi sa fie primii si saracii nu le reuseste :D

  • BMW-M, vineri, 11.03.2011 05:12
    @laucalin

    Bine am exagerat putin ca le-am numit "trabant-uri" , nu zic ., Dar pentru volvo si saab e lung drumul pana la BMW . Mai zic audi ca se bate pe muchie de cutit cu BMW sau Mercedes-Benz dar deja saab si putin mai valoroasa Volvo ca saab-ul, vs BMW e totusi o diferenta vizibila .

  • LauCalin, vineri, 11.03.2011 05:29

    Cum le sti tu pe toate! Felicitari!

  • BMW-M, vineri, 11.03.2011 08:44
    @Laucalin

    Am numai o intrebare la tine . AI VOLVO sau SAAB sau ai avut aceste marci ? Sunt sigur ca BMW nu ai avut niciodata, poate ai facut vreo tura cu vreun BMW dar de avut la sigur nu ai avut . Daca aveai nu scriai niciodata ceea ce scrii pe acest site ,

  • LauCalin, vineri, 11.03.2011 09:36

    Daca macar te urcai intr-un LS, S80, S60, XC90 sau 9-5 cu siguranta nu scriai asa ceva. Iti recomand sa nu uiti ca in domeniul auto nu totul se invarte in jurul lui BMW, pentru ca exista clienti care cumpara si celelalte marci si totusi sunt foarte multumiti, milioane de "prosti" care nu aleg masina MADE IN GERMANY cu ENGINE OF THE YEAR. Ti-ai pus intrebarea macar o data de ce? Jurnalisti si proprietari sustin ca sunt modele ale concurentei mai bune ca BMW si doar tu ii contrazici. Pai scuza-ma amice, dar sa compari Volvo sau SAAB cu Renault si sa spui ca Volvo nu are valoare si sa spui e Trabant pe langa BMW, inseamna ca ai o cultura auto foarte slaba si nu prea ar trebui sa te dai atat in stamba fara sa sti. Intereseaza-te ce masini faceau suedezii in anii '50 de exemplu. Si apropo de BMW vs restu' lumii, arunca-ti o privire in numarul din februarie al revistei Auto Motor si Sport. Sau mai bine nu. S-ar putea sa ai un soc.

  • BMW-M, vineri, 11.03.2011 10:43
    @laucalin

    Daca macar urcai tu intr-un SERIA 7 sau un X5 sau un M5 cred ca rasurile tale de mai sus de S80 si 9-5 SAAB dadeau faliment demult . S80 sau ce mai e varful de la Volvo nici 5 banuti nu face pe langa SERIA 7. Clienti exista care cumpara si DACII si LADA si TOYOTA cumpara cu SACUL si ce vrei sa zici ca VOLVO e la PUTEREA BMW ??? Care modele ale CONCURENTEI inafara de S-class sunt mai bune ca cele din MUNCHEN ??? SAAB in genere e rahat cu prune si nu-mi spune tu mie cine erau SUEDEZII cu 60 de ani in URMA . Vorbim de milieniul 3 unde BMW domina SECTORUL DE LIDERUL PREMIUM MONDIAL. Ms de reviste cu SPAGA , cea mai buna REVISTA e STRADA si vanzarile . Pana cand, Daimler si AUDI plang sa obtina POZITIA de lider PREMIUM MONDIAL ies cu tot felul de anunturi la disperare ca in 2013 spuneau cu 5 ani in urma ca vor fi lideri si acum au vazut ca nu le iese deja au amanat inca vreo 2 ani spun ca in 2015 vor dobori BMW , sa vedem daca le iese ... . Sunt niste declaratii false , peste 2 ani o sa zica pana in 2020 o sa depasim BMW si tot asa vor amana inca vreo 30 de ani . Lasatio mai moale cu concurenta , ca e vai de steaua lor . pestele se strica de la cap si daca audi nu au ce are BMW din moment ce capul e motorul si se stie ca BMW are cele mai inteligente motoare din lume , BMW stie cum sa multumeasca soferii , si vanzarile sunt pe masura .

  • LauCalin, vineri, 11.03.2011 11:20

    Nu vreau sa ma apuc de discutii interminabile cu tine. Se pare ca in afara de BMW nu sti nimic din ce e in jurul tau (ma refer bineinteles la domeniul auto). Atata timp cat tu ajungi sa spui de un S80 sau un 9-5, care apropo sunt in clasa su Seria 5, nicidecum cu 7, ca sunt "un ras de masini si rahat cu prune" chiar nu are rost nici macar sa ma mai obosesc sa iti citesc vreun comentariu. Suntem pe un site de masini, ar trebui totusi sa privim altfel domeniul auto si sa avem un minim de respect fata de concurenta, pentru ca, pana la urma nimeni de aici nu este un expert sau un inginer care proiecteaza masini (ingineri care, crezi sau nu, respecta concurenta, chiar si cei de la BMW). Si nu vad in ce calitate cineva de aici ar spune ca marca x e proasta si marca y este cea mai tare. Cand o sa ajungi sa proiectezi tu o masina atunci sa zici, pana atunci repet: nu vorbi fara sa sti. In cei mai bine de 10 ani de cand sunt pasionat de masini si cele cateva zeci de masini pe care le-am condus (nu ma refer la drive test), de la Daewoo pana la Subaru, Volvo sau, iti vine sa crezi, BMW , mi-am dat seama ca mai toate marcile si masinile isi au locul lor pe piata si se adreseaza unor anumitor oameni. "...cea mai buna REVISTA e STRADA si vanzarile ." Nu credeam ca voi fi vreodata de acord cu tine. Uite si motivul pentru care nu exista numai BMW. Tu nu vrei sa accepti un lucru: ca nu toata lumea isi doreste ce ofera un BMW. Niciodata nu am sa spun ca BMW face masini proaste, nici vorba de asa ceva. Dar pana la urma fiecare isi cumpara masina dupa cum gandeste. Esti un fan autentic BMW! Felicitari!

  • BMW-M, vineri, 11.03.2011 11:38
    @laucalin

    E ok intr-un fel sau altul ai dreptate , dar se vede clar ca nu esti de partea BMW , esti din tabăra adversarilor de la Audi. VOLVO face mașini "bune " dar nu asta e problema , problema e ca BMW e mai sus si face mașini EXCELENTE cu mici exceptii de design (Gran Turismo) Da, fiecare marca are clienții săi dar iti mai zic asta nu înseamnă ca toate sunt la fel... TEHNIC BMW E FOARTE CALITATIV piese de Înalta calitate nu de calitate medie ca Audi cu piese de VW. Da nu sunt inginer , dar sunt crescut între mașini , Tatal meu e inginer de la el am obținut pasiunea auto.,

  • Rares, vineri, 11.03.2011 17:23
    Pentru BMW-M

    "TEHNIC BMW E FOARTE CALITATIV piese de Înalta calitate nu de calitate medie ca Audi cu piese de VW." Amice, ai gresit marca .Daca vrei sa stii pe Audi sunt puse piesele de cea mai inalta calitate (ma refer din grupul VAG) , iar apoi scade treptat calitatea pe celelalte marci . Crezi ca ar mai fi premium daca avea piese de calitate medie ? "2010 au inregistrat un record absolut de 1,45 milioane de masini vandute . Cu vreo 30% mai mult ca AUdi . Asa ca nustiu cine o sa dea faliment audi sau BMW " Prietene , BMW AG a inregistrat acest record , ca daca o luam asa grupul VW AG a inregistrat peste 7 milioane de masini vandute in 2010 .

  • BMW-M, vineri, 11.03.2011 18:37
    @rares

    Eu nu am zis ca marca BMW a înregistrat 1.45 milioane , m-am referit la BMW ca un tot întreg . Nu compara 1.45 de milioane de BMW-uri , Rolls Roys-uri si Mini cu 7 milioane de trabant-uri de Skoda,Seat , VW Polo si VW Lupo. Piesele produse de BMW in München sunt net superioare celor de pe LUPO si SEAT LEON :))). VW e o adunatura de rasuri ieftine insasi marca VW nu se compara cu BMW. Dar BMW va sterge vouă nasul si apar liderii vostri de la Audi si tot va dau speranțe ca ba in 2013 o sa fiti lideri deja acum de vreo citiva ani s-a schimbat sloganul si va mai da speranța ca in 2015 vor bate BMW-ul.

  • Rares, vineri, 11.03.2011 22:45
    @BMW-M

    "Eu nu am zis ca marca BMW a înregistrat 1.45 milioane , m-am referit la BMW ca un tot întreg ." Prietene ce ai facut tu e fost sa compari masinilile vandute de grupul BMW cu masinile vandute de Audi , intelegi ? Deaia am pomenit de VAG , pentru ca tu tot ziceai ca grupul BMW vanduse 1.45 milioane si Audi 1,1 milioane (sa compari un grup cu o singura marca nu mi se pare corect). Bun revenind .... Deci din comentul tau reiese ca pentru tine BMW inseamna SUPREMATIE , UNIVERSUL MASINILOR. citez : "Nu compara 1.45 de milioane de BMW-uri , Rolls Roys-uri si Mini cu 7 milioane de trabant-uri de Skoda,Seat , VW Polo si VW Lupo." Amice , te anunt ca din grupul VAG face parte si Lamborghini si Bugatti si Bentley si Porsche , Trabant-uri nu ? Si iti reamintesc ca n-am facut nicio comparatie intre BMW si VW, Seat etc. ceea ce mi se pare cea mai mare absurditate. (asta ti-a iesit tie din cap, probabil invidia fata de grupul VAG avand mult mai multe masini vandute )

  • BMW-M, vineri, 11.03.2011 23:16
    @rares

    Ok. Spune mie Cite mașini de lux a vândut VAG?? Le numeri pe degete Cite 20 de Bugatti si Bentley sau lamborghini pe an. In schimb BMW a vândut câteva mii de Rolls Roys-uri care costa dublu fatza de Bentley .

  • kumite, duminică, 13.03.2011 06:30
    bmwule

    si daca Bmw a vandut atatea milioane de unicaturi,tie ti-a iesit ceva la afacere?Cred ca ti-au iesit numai ochii.Btw.Cum atarna pantalonii pe tine?Esti angajatul BmwCalifornia?

  • BMW-M, duminică, 13.03.2011 07:18
    @KUMITE

    La fel si eu pot zice de tine / Daca VW a vandut 7 milioane de trabant-uri pe tine ce te incalzeste asta ??? Nu sunt angajat BMW nici in California nici in Bavaria . Dar daca cineva ma atinge il pun la punct.

  • Rares, duminică, 13.03.2011 19:01
    @BMW-M

    Tatica , doar Bentley a intrecut vanzarile lui Rolls-Royce de vreo 3-4 ori mai mult (sa nu mai zic de restul). Nu mai inventa aiurea povesti . Tu esti genul de copil frustrat obsedat de BMW , nu am ce discuta cu asemenea oameni . "Daca VW a vandut 7 milioane de trabant-uri pe tine ce te incalzeste asta ???" Inca o dovada ca nu stii ce inseamna o masina . Pun pariu ca nici n-ai carnet de conducere( de fapt sunt 100% sigur , dupa mentalitatea pe care o ai ). E clar, ca pentre tine daca nu e BMW , masina e de tot rahatul . Si cu asta am terminat discutia. La revedere !

  • kumite, duminică, 13.03.2011 20:19
    bmwule

    Din pacate nu mi-am dat seama cat de bun esti.Cam pe multi ii pui tu la punct.E doar o impresie de-a ta.Nu dau doi bani pe parerile tale despre bmw si restul.Dau bani pe masini.Conteaza doar ce stiu eu,din proprie experienta.Nu ma intereseaza ce scriu publicatiile de specialitate,si cu atat mai putin,ceea ce scrii tu.In fond si la urma urmei,tu esti un nimenea,un pustiulica care ar trebui sa fie'viitorul".Nu ai nici o pregatire,deoarece nu ai avut timp sa inveti ceva folositor.Toata ziua bmw.......As fi curios ce munca ai tu pe acolo.Probabil esti groomer,intr-un parc de masini.Fa si tu ceva util pt.viitorul tau,pt .ca nu scrie bmw pe el.

  • Fulger, duminică, 13.03.2011 23:05
    fan Gogoasha

    Cat de penibil sa fii ca sa ai o obsesie pentru marca cutare sau cutare. Sa fii fan. Sa te scremi sa-ti iasa ochii din cap ca sa aperi o marca de masina care nici nu stie de existenta ta si isi vede de profiturile ei de miliarde anual. Get a life, maaaan!!! Eu unul sunt fan Gogoasha, baietelul meu.

  • LauCalin, duminică, 13.03.2011 23:08
    @BMW

    In primul rand nu fac parte din nici o tabara. Imi spun doar o parere. Zi-mi si mie atunci cum iti explici tu, daca Audi este facut cu piese ieftine de la VW, ca propietarii de Audi sunt mai multumiti de masinile lor decat cei care au VW. In toate privintele. In plus, cum iti explici tu ca Audi sta mai bine la fiabilitate decat VW? Cum iti explici ca un Audi are o tinuta de drum mai buna decat un VW, o calitate a fabricatiei mai buna (crede-ma, am un VW si stiu ce vorbesc), inclusiv cel mai ieftin sistem audio de la Audi este considerat unul de top la VW. Chiar as fi curios sa vad parerea ta. Daca voi avea o zi proasta cu siguranta ma voi simti mai bine. O seara buna! sau dupa caz, o zi buna! ;) PS: vezi ca faci confuzii grave intre clasele din care fac parte masinile. Rolls Royce nu e in clasa lux.

  • Fbogdan, luni, 14.03.2011 13:12
    Contadictii argumentate

    Salut! Vad ca va contraziceti de ceva zile, unii cu argumente pertinente, altii fara, asupra suprematiei in lumea automobilelor premium. Ati putea sa faceti discutia mai constructiva si sa nu va mai certati, deoarece oricum in orice ordine ati lua clasamentul, un lucru e clar, nemtii rullz :). In orice ordine doriti voi BMW, Mercedes, Audi sau vice-versa, ocupa primele 3 locuri in topul automobilelor. Fiecare din marci are partile ei care sunt ceva mai performante sau inovatoare fata de celelalte 2 si ca sa va dau niste exemple: motorizari - cred ca putem fi cu totii de acord ca BMW are cele mai performante motorizari; tinuta de drum - nu stiu daca sunteti de acord cu mine, insa in opinia mea Mercedes este lider la confort de drum si stabilitate, combinatie foarte buna intre performante, calitate si fiabilitate - aici cred ca Audi este taticul ( am condus multe Mercedes-uri, BMW-uri, iar Audi mai putine ) Acestea fiind spuse, va doresc la toti o masina germana de top...oricare v-ati alege-o!

  • Dan_Grc, luni, 14.03.2011 15:31
    @Fbogdan

    Mercedes este lider la confort, da, dar la stabilitate si tinuta de drum cred ca este Bmw, in afara de motoare, iar Audi le imbina, este undeva intre cele doua, parerea mea..

  • BMW-M, luni, 14.03.2011 22:15
    @băieți

    BMW ESTE CEL MAI STABIL PE DRUM pentru ca are masele cele mai apropiate de 50%50 mase mai bune ca la adversari ,.