Audi A7 Sportback este disponibil și în România: modelul constructorului german are un preț de pornire de 70.750 de euro

Publicat miercuri, 23.05.2018 13:22 de Cornel Șocariciu

Audi A7 Sportback poate fi comandat și în România. Pentru moment, nemții oferă doar versiunea A7 50 TDI echipată cu motorul de 3.0 litri de 286 de cai putere. Prețul de pornire este de 70.741 de euro.

La finalul anului trecut, Audi a prezentat noua generație A7 Sportback. Modelul constructorului german a primit o serie de modificări discrete în materie de design și promite o ofertă generoasă în dreptul capitolului tehnologie.

Noul A7 Sportback are o grilă frontală Single Frame restilizată, blocurile optice pot fi comandate în trei versiuni (HD Matrix LEX este varianta de top), iar în parte din spate apare o bandă LED care unește stopurile. Portbagajul modelului din Ingolstadt promite 535 de litri în varianta de bază și 1.390 de litri atunci când scaunele din spate sunt rabatate.

La interior, noul A7 Sportback mizează pe digitalizare și a eliminat, pe versiunile superioare, toate butanele de pe planța de bord. Aceasta au fost înlocuite de două ecrane centrale. Display-ul superior poate avea o digonală de 10.1 inch și prin intermediul acestuia, șoferul acționează funcțiile sistemului de infotainment. Cel de-al doilea display integrat în consola centrală are o diagonală de 8.6 inch și găzduiește comenzile sistemului de climatizare.

Patru tipuri de suspensii sunt disponibile pe A7 Sportback: standard, sport (-10 mm gardă la sol), sport cu controlul amortizoarelor și pneumatică (2.256 de euro). Evident, Audi pune la dispoziție un sistem de tracțiune integrală. O altă apariție notabilă este cea a direcției integrale, denumită oficial Dynamic All-Wheel Steering în cazul Audi (2.155 de euro).

Pentru moment, clienții din România pot comanda doar versiunea echipată cu motorul diesel de 3.0 litri care produce 286 de cai putere și 620 Nm. Motorul va fi oferit alături de o transmisie automată cu opt rapoarte. Acestă versiune va fi cunoscută în noua nomenclatură a versiunilor Audi sub denumirea oficială Audi A7 50 TDI (citește aici mai multe despre schimbările de nume din gama Audi).

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
Preț
(euro, TVA inclus)
Indicativ Motor Putere (CP) Transmisie  
50 TDI 3.0 Diesel
286 CP
Aut8/quattro 70.741

Pentru pachetul sport S Line, clienții vor avea de scos din buzunar 4.784 de euro. Acesta include suspensia sport, ornamente pentru praguri, logo-ul S Line, scaune față sport, ornamente interioare din aluminiu, pedale din oțel inoxidabil și covorașe speciale. Pachetul quattro cu diferențial sport costă 1.700 de euro, iar suspensiile cu controlul amortizoarelor pot fi bifate pentru încă 1.280 de euro. Blocurile optice LED Matrix HD costă 3.164 de euro, iar camera video pentru mersul cu spatele este disponibilă pentru suma de 533 de euro. 

Noul Audi A7 Sportback vs. concurență

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi A7
50 TDI, Aut8, 4x4
286 5.6 5.7 70.741
Mercedes-Benz CLS 
350d, Aut9, 4x4
286 5.6 5.7 71.703
BMW Seria 6 Gran Coupe
640d, Aut8, 4x4
313 5.8 5.2 93.772
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • vianu, miercuri, 23.05.2018 14:58

    sa zic...sa nu zic... hai sa zic: din banii astia mai bine iti iei un Tesla Model 3. Uite asa!

  • nică, miercuri, 23.05.2018 15:03

    @vianu şi când conduci pe distanţe mai lungi închiriezi un Audi A7 Sportback

  • babacloanta, miercuri, 23.05.2018 15:06

    @vianu adica doua Tesla model 3, nu unu:))

  • babacloanta, miercuri, 23.05.2018 15:07

    @vianu...Sau stai ca din alea de 35000 de dolari nu produc inca pentru ca ii baga in faliment:))

  • vianu, miercuri, 23.05.2018 15:21

    @babacloanta...ti-as da 100 de manute. Fix la fel am scris, da dupa aia am sters....ca m-am gandit ca se sifoneaza unii si spun ca am ceva cu Musk(a) dar sunt sigur ca fan-boy isi vor lua doar unu' de 75.000 sa nu intre povestea in faliment. @nica....e si asta o idee. Adica e foarte buna ideea. Si se preteaza oricarei masini electrice. De exemplu unui Leaf care e la jumatate de pret fata de Model 3, de ala nefalimentabil.

  • someone, miercuri, 23.05.2018 16:41

    dar de ce in titlu a7-le are mai putini cai decat a6-le, si in articol diferenta dispare? unul din motoare o fi cu soft si altul fara? hmmmmm

  • cornel.socariciu, miercuri, 23.05.2018 16:52

    @someone Typo. Mulțumesc.

  • Andy, miercuri, 23.05.2018 18:52

    Cat au ajuns sa coste junghiurile germane!! Si dupa 2 ani le iei cu 10k euro din targ din Jermania ca fug aia ca dracu' de tamaie de ele datorita motoarelor diesel si fiabilitatii mai slabe ca la Dacia. Vorba aia...nu este prost cine cere, este prost ala care da.

  • Dan, miercuri, 23.05.2018 22:44

    @vianu... dpdv al calitatii Tesla 3 mai are pana sa ajunga la nivelul germanilor. Audi va scoate E-tron ul vara asta si se va bate direct cu Tesla.... vedem la final de an,

  • vianu, joi, 24.05.2018 11:22

    @Dan....important e sa citesti TOATE comentariile de la articol asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu tine