Audi A6 Hybrid a fost scos din producţie pe fondul vânzărilor slabe

Publicat vineri, 24.10.2014 18:20 de Sebastian Toma

După trei ani şi doar 4.000 de unităţi vândute, Audi a decis să-l scoată din producţie pe A6 Hybrid, spun americanii de la Car&Driver.

Audi A6, cel mai bine vândut sedan din gama constructorului din Ingolstadt, va rămâne fără versiunea berlină în urma lansării facelift-ului, anunţă americanii de la Car&Driver. Decizia a fost luată deja de consiliul de conducere al Audi, după ce A6 Hybrid a înregistrat doar 4.000 de unităţi vândute în cei trei ani de carieră pe piaţă, iar 80% dintre acestea au fost comercializate pe piaţa din Asia. Cei de la Audi au preferat să renunţe la această versiune în loc să încerce în continuare cu un facelift al lui A6 Hybrid. Nemţii nu vor să renunţe la modelele hibride din cauza acestei neşanse, preferând să se orienteze în viitor pe hibrizii plug-in, variantă care ar putea să apară la un moment dat şi în gama A6, dar asta se va întâmpla abia la debutul viitoarei generaţii A6, programată să fie construită pe platforma MLB.

OFICIAL: Primele informaţii despre Audi A6 Hybrid

Audi A6 Hybrid este echipat cu un motor 2.0 TFSI de 211 CP, acompaniat de un motor electric de 45 CP. Împreună, sistemul hibrid format asigura 245 CP şi 450 Nm, suficienţi pentru un timp 0-100 km/h de 7.5 secunde şi o viteză maximă de 240km/h. Consumul mixt al acestei versiuni era de 6.2 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 erau de 142 de grame pe kilometru. În modul de rulare 100% electric, A6 Hybrid putea să parcurgă doar trei kilometri. Pe piaţa din România, un Audi A6 Hybrid avea un preţ de listă de 60.750 euro

Versiunea hibridă a lui Audi A6 era echipată cu un motor 2.0 TFSI de 211 CP, asistat de un motor electric de 45 CP, cel din urmă fiind capabil să propulseze singur maşina pe distanţe scurte.

Audi A8 Hybrid: 245 CP şi 6.3 litri la sută

Sistemul hibrid al lui Audi A6 Hybrid este comun cu cel al lui A8 Hybrid şi Q5 Hybrid, cele două modele fiind păstrate în producţie deoarece realizează volume conform aşteptărilor. În cazul lui A8, paleta de versiuni hibride s-ar putea lărgi în 2015 cu o versiune hibridă diesel-electric, care ar oferi emisii de CO2 de numai 100 de grame pe kilometru şi performanţe demne de segmentul din care face parte.

OFICIAL: Audi Q5 Hybrid - primele informaţii

Via Car&Driver

  • tud, vineri, 24.10.2014 19:05

    Masinile hybrid merg doar: -masini cu motoare pana in 1.6 -masini cu motoare de la 3.0 in sus ce este intre nu s-au cautat

  • vianu, vineri, 24.10.2014 20:18

    @tud, nu stiu de unde ai tras concluziile astea...Prius - 1.8L, Outlander - 2L, Q5 - 2L

  • Suleyman Cunoscatoru, vineri, 24.10.2014 21:38

    Cocalarii prefera doar TEDEI, cei rafinati BENZINA, si ciudatii ca sunt putini prefera Hybrid, vor sa fie cocalari rafinati (benzinare cu, consum de diesel). Nu ma injurati, faceam si eu o concluzie amuzanta. Oricum mie nu imi place deloc acest model, fata de modelul anterior, acesta mi se pare uratel, cel putin la exterior. Poate doar un pachet S si culoarea neagra daca il mai salveaza putin. Modelul anterior era mult mai agresiv.

  • Scorpionul.negru, vineri, 24.10.2014 22:05

    @Suleyman Cunoscatoru Gresit ! Modelul anterior era mai elegant. Asta e agresiv !

  • lorinczi.thomas, vineri, 24.10.2014 23:07

    Felicitari pentru noul format al paginii pentru mobil. Am observat ca ma pot loga. Dar tot nu pot posta comentarii.

  • hilmi, sâmbătă, 25.10.2014 08:15

    Lexus gs 300h. Motor de 2.5. Consum 4,8, putere 223 CP...... Pret 49000 E......

  • rseretwer, sâmbătă, 25.10.2014 08:47

    cum sa mergi doar 3 km in mod electric? si daca dau din picioare o imping mai mult la vale. exista destule hibride pe piata care merita cumparate. audi este cam varza la acest capitol

  • Soferu', duminică, 26.10.2014 20:46

    UAU... 3 kilometrii intregi?

  • unu, luni, 27.10.2014 09:09

    Unde sunt cei care spuneau ca dispare Honda Accord de pe piata europeana? Uite ca modelul asta de la audi dispare de tot.