Audi A1 a fost lansat oficial în România
Cel mai mic membru al familiei Audi a fost lansat astăzi în ţara noastră. A1 vine cu patru motoare, iar preţurile încep de la 17.193 de euro cu TVA inclus.
Porsche România, importatorul oficial al mărcii Audi în ţara noastră, a lansat astăzi pe piaţa internă noul A1, cel mai mic model din gama constructorului din Ingolstadt. Noul model se adresează publicului tânăr din oraşele mari, fiind cel mai potrivit model pentru rularea citadină din gama producătorului german.
Noul Audi A1 va fi disponibil împreună cu patru motoare, două TFSI pe benzină şi două TDI diesel, acestea dezvoltând între 86 şi 122 CP. Toate versiunile de motorizare dispun de un sistem Start&Stop care limitează consumul în oraş, A1 reuşind astfel să ajungă la cifre de consum care ating maxim 5.4 litri/100 km (pentru motorul 1.4 de 122 CP). Peste câteva luni, gama A1 se va îmogăţi cu versiunea de performanţă S1, ale cărei performanţe nu sunt cunoscute încă.
Ţinta internă de vânzări pentru A1 este de 80-100 de unităţi anual, până acum fiind comandate 10 bucăţi în România. Preţurile pentru noul Audi A1 pornesc de la 17.193 de euro cu TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea 1.2 TFSI 85 CP Attraction. Cea mai scumpă variantă disponibilă este 1.4 TFSI Stronic Ambition, care costă 23.081 de euro cu TVA inclus.
CLICK AICI pentru a vedea lista completă de preţuri pentru Audi A1 în România.
-
radu, luni, 20.09.2010 14:03AC
conform configuratorului de pe audi.ro, sunt disponibile două echipări, din care nici măcar cea mai scumpă, Ambition, nu include nici un fel de climatizare. No comment.
-
lol, luni, 20.09.2010 14:08
acum unde ai dat 16.500euro ce mai conteaza inca 2500 pentru clima si numai 1500 pentru un cd player, daca mai vrei si presuri, scrumiera, volan si scaune inca o nimica toata si iese masina numai 32.800 euro, un adevarat chilipir pentru un audi....
-
p-george, luni, 20.09.2010 14:17standard pt cea mai ieftina versiune
Airbag-uri laterale integrate in spatarele scaunelor si airbaguri pentru cap Computer de bord cu display 3,5" alb monocrom, cu afisaj pentru radio, MMI, navigatie, ceas, meniu telefon (daca este comandata instalatia), informatii durata deplasare, consum, rezerva carburant, vitezometru in format digital, afisaj pentru usi, portbagaj si capota (in cazul in care raman deschise). Program de eficienta integrat cu sfaturi pentru reducerea consumului (afiseaza sursele de consum suplimentare, indica treapta de viteza in care se afla masina si recomanda treapta adecvata) Diferential blocabil electronic (EDS) – in situatii de aderenta diferita intre roti, franeaza automat rotile motoare care patineaza si asigura astfel un comportament de drum impecabil. ESP (controlul electronic al stabilitatii) – face legatura intre ABS, EBV, ASR, EDS si senzorii proprii si, prin compararea datelor din timpul rularii cu datele de referinta, intervine asupra managementului motorului si/sau franeaza rotile independent, indiferent de viteza, pentru a asigura o stabilitate marita Functie electronica pentru recunoasterea cheii de contact, integrata cu managementul motorului, nu permite plecarea de pe loc fara cheia originala Geamuri laterale si luneta termoizolante Inchidere centralizata cu telecomanda integrata in cheie, functie confort pentru inchiderea/deschiderea geamurilor si deschidere individuala pentru portbagaj. Indicator nivel lichid stergator parbriz Instalatie spalare / stergere pentru luneta Oglinzi exterioare reglabile electric, cu semnalizatoare cu tehnica LED integrate Ornament esapament polisat Pachet optic aluminiu pentru interior, elemente de actionare a usilor, torpedou, butoane actionare climatizare, comutator lumini in optica aluminiu, praguri usi cu insertii de aluminiu Plafon din stofa in culoarea interiorului Praguri cu insertii din aluminiu Prezoane antifurt Proiectoare de ceata Radio CD Chorus, compatibil MP3, cu 4 incinte acustice, 12 posturi, reglaj al volumul in functie de viteza, putere totala 40W Reglaj anti-patinare (ASR), asigura o tractiune mai buna impiedicand patinarea rotilor la pornire Reglaj lombar manual pentru scaunele fata Scaune fata cu reglaj manual pe inaltime, adancime si inclinare (inclusiv pentru tetiere) Scaune fata sport cu contur pronuntat pentru o mai buna sustinere laterala Sistem de ventilatie si incalzire Sistem franare dublu-circuit in diagonala, sistem antiblocare ABS cu distributie electronica a fortei de franare EBV, amplificator al fortei de franare, discuri frana fata/spate, fata ventilate Sistem inteligent de recuperare a energiei. Voltajul alternatorului creste in fazele de franare pentru a converti energia cinetica in energie electrica. Aceasta energie este folosita pentru a diminua utilizarea alternatorului in fazele ulterioare de accelerare si asigura o reducere a consumului cu pana la 3%. Sistem Start/stop, reduce consumul de carburant si emisiile de CO2 prin oprirea motorului in stationare, de ex. la semafor. Pentru repornirea in conditii optime, aceasta este initiata deindata ce este actionata pedala de ambreaj iar turatia necesara este deja realizata in momentul in care a fost angrenata treapta 1 de viteza Spatar bancheta rabatabil 1/3, 2/3 sau integral Volan sport, imbracat in piele, design 3 spite Asta e o prate din ce ofera versiunea standard. Eu zic ca are destule. Si intelege ceva, E O MARCA PREMIUM. normal ca nu o sa fie l a acelas pret cu un matiz.
-
jondaniel, luni, 20.09.2010 14:23@ p-george
oricat de premium ar fi, nu se justifica pretul. Noul Astra incepe de la 10.500 eur in promotie acum, are dotari standard aproape la fel si a crescut mult in calitate. eu zic ca daca mai pui 6000 de eu pe ea, sa ajungi la 16.500 o iei full option. aaa si este si o clasa mai mare.
-
p-george, luni, 20.09.2010 14:40Nu are legatura
Pana nu conduci mai multe masini nu realizezi imensa diferenta intre o masina normala si una premium. 2. la mana nu se compara cu astra, si compara daca vrei cu mini care cel mai ieftin MINI ONE costa 16.678 cu motor de 1.6 aspirat si 75 de cai. 3. Noul opel astra costa 14.850. Nu ma intereseaza promotii si alte prostii. Si daca vrei o duci lejer peste 20.000. Nu ma intelege gresit, a crescut mult. DAR NU E PREMIUM. Invatati sa priviti un produs obiectiv. Sa acceptati calitatile lui chiar daca nu sunt pe gustul vostru. Fiti destepti, e foarte usor sa urlii "e proasta" ca nu iti place sau "e scumpa " ca nu ai da tu banii pe ea. Poate masina e facuta pt o clasa de oameni din care nu apartii. asta nu inseamna ca e nici proasta nici scumpa. E doar altceva, o alternativa. Sper ca v-am lamurit.
-
unckle, luni, 20.09.2010 14:42
deci.. n'are aer ? . . . mai bine duster.. la banii aia ai si scaune de piele si AC :))
-
adi, luni, 20.09.2010 14:44premium totusi
@jondaniel, este o marca premium si atat! nu cred ca mai sunt necesre alte comentarii. Nu poti compara Opel cu Audi, indiferent de optiuni/volum/pret. Este ca si cum ai compara telefoanele Sagem cu Nokia sau Apple...toate au agenda telefonica, suna, au vibratii...deci optionale! cam asa este si la masinile premium. vzi Mini in cea mai ieftina versiune are pret de pornire 16.700 EURO si e ROVER (sub aripa BMW totusi) Asa ca nici Audi nu puteau lasa pretul mai jos :)
-
ian, luni, 20.09.2010 15:07
intrebarea e...cati dintre cei pro a3 daca ati avea banii astia v-ati cumpara-o?sa ne intelegem nu ca o masina pe care s-o adaugi la colectie ci pur si simplu s-o...folosesti
-
lol, luni, 20.09.2010 15:20
nimeni nu contesta calitatile unei masini premium si mai mult ca sigur A1 are o groaza de calitati, doar ca pretul e mult prea piperat pentru un 1.2 fara AC. Probabil ca atunci cand ajungi la un anumit nivel financiar, care trebuie sa fie foarte mare, un A1 iti pare la un pret corect. Sunt absolut sigur ca pentru 99% dintre cei de aici pretul e rpea mare si nu ar da veci banii astia pe el ci in schimb ar cumpara alte masini cu motoare mai puternice, cu dotari net superioare renuntand la fite in favoarea practicalitatii si utilitatii.
-
marius, luni, 20.09.2010 15:25este pt cei care castiga cca 5000 EUR net / luna (strainatate nu la RO)...
In RO nu cred ca se va vinde ff bine pt ca este criza si nu mai arunca oamenii banii asa de usor pe geam.... La noi va aparea mai degraba in cca 4-5 ani la SH .
-
unckle, luni, 20.09.2010 15:43
si ala nu prea cred ca-i TFSI la 85 de cai ... sigur nu-i o greseala ?
-
andrey11, luni, 20.09.2010 16:00Premium
nu e foarte scumpa, ganditi'va ca e un concurent pentru Mini. Dar ar fi trebuit ca pretul sa fie ceva mai ieftin ....undeva pe la 14000. In fine , in romania sunt multi oameni cu bani .. si mai multi copii de bani gata ,care ar da banii astia pentru juma' de audi
-
G., luni, 20.09.2010 16:40Pentru Bizoni
A1 concureaza cu DS3, Mini si MiTo. Nu mai aberati despre pret, este normal sa fie mare. Masinilea astea sunt concepute pentru oamenii bogati, punct. Citroen nu are in brosura de la DS3 un ghiorlan manelist la volanul masinii ci o cucoana stilata si plina de bani. Asta e viata nu e dreapta pentru toata lumea, treceti peste frustrarile voastre infantile si admirati ce nu o sa puteti conduce decat in versiune SH peste cativa ani. Explicatiile de mai sus sunt penibile si reflecta nivelul intelectului fiecaruia. Pentru cei ce gandesc asa: "Decat o suu da grame da icre negre, mai bine-mi cumpar pashcinci de kile de parizel si 10 kile de carnate vrac ca sa imi unplu matzu", masini ca DS3, MiTo, Mini si A1 nu sunt bune si de aceea comentariile lor nu isi gasesc locul aici.
-
edi80, luni, 20.09.2010 17:11....
in pret este inclus si numele lui justin timberlake care a facut o gramada de relame cu el inainte de lansare:)))) e nada pt pitipoance masina asta!! geamuri electrice are?ce sa mai vb..imi vine greata cand o vad ..sa nu mai zic ca audi ne intoxica cu reclamele inainte de aparea masinile iar cand apar se desumfla totul...
-
lol, luni, 20.09.2010 17:35
@ G. - ai dreptate G. nivelul tau de civilizatie pentru cei care au alta parere decat tine e perfect descris cand incepi cu "pentru bizoni". Stim ca iti vei lua un A1 sh si ca vei conduce masina ta premium pe contrasens dand din "xenoane" pentru ca esti jmecher si ai impresia ca totul ti se cuvine. Nu ne suparam, atat poti tu si noi fiind infantili de fel te vom ierta:) Sa imi arati si mie marca care are in brosura un "ghiorlan manelist" ca sunt curios :)
-
C-G-C, luni, 20.09.2010 18:08AC
Pentru Audi A1 pachetul cu AC, scaune incalzite and shit costa 1000E. Mini One de 75cp, respectiv 98cp care intra in aceeasi categorie de pret (16500E, respectiv 18000E) nu au nici ele AC in dotare standard. Ideea este ca la nivelul asta de pret este jenant sa nu aibe AC in dotarea standard, dar se pare ca nu sunt singurii. Concluzia ar fi ca daca te dau banii afara din casa si vrei sa fii cool iti iei o masina mica premium. Pt cine nu stia statutul se plateste.
-
G., luni, 20.09.2010 18:40Pentru @lol
@lol esti un adevarat frate. PA SISTEM TURBO. Am zis macar ca imi place masina sau ceva? Daca esti analfabet invata sa citesti mai intai toate cuvintele si dupa aia vino cu raspunsuri sarcastice! Am spus doar de ce are pretul mare pentru, ca e o masina cu un target foarte restrans si plin de bani. Nu am spus ca imi place sau nu. Tu esti prea limitat ca sa intelegi conceptul de target si marketing. Ca sa nu mori de curiozitate am un Peugeot 206 din 2005 si nu conduc pe contrasens, ba chiar nu am mai luat o amenda de 3-4 ani si fac cam 30k km pe an. Si nu nici eu nu mi--as cumpara asa ceva 1 pentru ca nu imi permit si 2 pentru ca nu imi place si masina SH nu imi cumpar din principiu. Te las ca poate trebuie sa dai tarate la porcul de pe balcon. PS Ia spune-ne si noua chiar doare sau e doar o vorba?
-
Vlad, luni, 20.09.2010 18:53
Intelegeti ca aceasta masina nu se adapteaza realitatilor romanesti. Probabil multi din cei care comenteaza nu isi permit aceasta masina. Sau nu vor sa o cumpere, pentru ca multi vor o masina ok din punctul lor de vedere, care sa le ofere si ceva performante, la un pret bun. Nu NEAPARAT marca premium cu un motor de 1.2 si numai 85 CP, pe care se cere cam mult. In strainatate normal ca se vad altfel lucrurile, dar chiar si acolo se simte criza. Asteptati sa vedem cate vor apare pe strazi la noi ... @ lol Sigur A1 este premium. Asa cum sigur vor mai apare sa comenteze si altii cu anumite fite care vor lauda A1, de parca nu se va defecta 100 de ani, de premium ce este. Mai ales ca la pretul asta, este un chilipir ;)) Totusi, ceva nu suna bine in ceea ce ai spus ... ''marca care'' ... cam bizara alaturarea de cuvinte ... Macar Mini are o istorie in spate, pe cand A1 ce a dovedit pana acum? Si nu ma refer aici la materialele bune pe care le are A1 la interior... Start&Stop la noi in capitala, pe masina asta de 1.2 si 85 CP? Pai un motor se uzeaza mai mult daca tot este pornit-oprit, decat daca nu s-ar intampla asta :)) ... nu mai comentati ca e prea scumpa, pretul a crescut de la 16.500 euro la 17.193 euro, pentru versiunea cea mai ieftina ;)) Si nu va mai certati ca poate iar mai creste pretul ... :))
-
lol, luni, 20.09.2010 19:10
@ G. tu pui virgula dupa pentru, vorbesti cu frate si "pa sistem turbo" si eu sunt analfabet? Esti amuzant. E greu pentru cei ca tine, noroc ca traim intr-o tara total necivilizata ca sa va gasiti si voi loc. Intai invata sa porti o conversatie civilizata, adica mergi la scoala si nu copia si mai vorbim dupa. Te rog insa dupa ce te mai civilizezi sa imi explici si mie notiunile astea abstracte gen target si marketing ca sa stiu si eu cu ce se manaca. :) @ Vlad - acum am vazut cacofonia, ai dreptate :)))))
-
@lol, luni, 20.09.2010 19:29
"doar ca pretul e mult prea piperat pentru un 1.2 fara AC" din cate vad are AC in dotarea standard http://www.automarket.ro/masini-noi/audi/a1-12-tfsi-85cp-attraction-9600/dotari/standard.html Climatizare manuala X ca nu e automata este alta poveste ....
-
Hadouken, luni, 20.09.2010 19:34
la cate mini-uri sunt in romania... vor veni si A1-urile. Bani sunt, numa nu la noi, cei ce stim folosi tastatura.
-
@lol, luni, 20.09.2010 19:34
p.s default are si Radio CD MP3 x
-
lol, luni, 20.09.2010 19:43
Da, da, stiu ca are, eram ironic... :) nu se mai prinde nimeni pe aici? O sa imi spui ca are si volan si scaune in dotarea standard? E premium masina si sigur ca isi va gasi clientela dar noi nu suntem in target, sau cel putin eu nu sunt. Nu as da banii pe asa ceva cand as avea atatea alternative mai practice si mai dotate. @ G. scuze am uitat ca nu stiu ce e ala marketing sau target, retrag ce am scris mai sus :p
-
@lol, luni, 20.09.2010 20:11
avem cu totii nevoie de ironiile tale aruncate gratis de la primul post (au adus un plus discutiilor noastre) ! si ma zic unii ca doar fanii vag sunt bizoni....
-
lol, luni, 20.09.2010 20:52
ma bucura nespus ca ati adoptat toti termenul de bizon, sa imi spui te rog de la al catelea post pot sa fiu ironic, ce sa zic sa ne ierti ca incercam sa ne simtitm bine... :)
-
demonel, luni, 20.09.2010 21:36
uau!!! "saitul" asta devine din ce in ce mai agitat... din punctul meu de vedere A1 e un A3 handicapat, e mult prea scump, oricat de premium e el si cu mini nu se compara. faza asta cu premium e un fel de "ce frumos atarna" pentru ca orium in 7 ani e un tomberon de masina (daca o si folosesti) si trebuie sa o schimbi, se "decojeste" vopseaua de pe butoane dar se decojeste "premium", plasticele de la stat in soare si-n frig tot o sa scartaie dar scartaie nemteste. faza cu "nemteasca premium" e atat de rasuflata si multi s-au fript cu ea dar multi nu recunosc. vreau manute rosiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! ps: exista masini si mercedes, asa ca, nu vad de unde e premium audi sau bmw :))) si mai multe manute rosii vreau si injuraturi cine vrea sa ne intalnim sa n luam la bataie?
-
@demodel, luni, 20.09.2010 23:36
da...mercedes e tare, cel mai mult imi place sunetul la Amg (la modelele mai vechi) dar, asa cum bmw si audi au minusuri, asa are si mercedes, si invers, un minus dupa parerea mea la mercedes ar fi ca mai nou au inceput sa devina un pic plictisitoare, adica nu-mi spun nimic, iar plasticul interior ( conteaza pentru ca acolo iti petreci cel mai mult timp alaturi de o masina) este mai naspa ca la audi, cat despre mini, mi se pare foarte vechi, si mai nou mi se pare naspa. p.s: faza cu mercedes si altele e cocalareasca. p.s.2: hai la o palma peste umar :P numai bine
-
RTI, luni, 20.09.2010 23:53masina ca masina...
dar cu ce au gresit saracele animale (bizonii) sa fie comparate cu asemenea specimene ? revenind la masina, pretul este ok , dotarile suficiente numai emblema este gresita , trebuia sa scrie A3
-
sorin, marţi, 21.09.2010 07:39
nu puteti scoate dracului reclama asta cu renault care apare instantaneu pe ecran? e enervant la culme. . . un site cu renume nu face asa pt cititorii fideli, da-o naibii. . .
-
G., marţi, 21.09.2010 08:48pentru PHD LOL
Tot eu sunt nebun pentru ca @lol nu poate sa inteleaga ce am zis. Esti foarte, foarte frustrat si atata tot. Cam asta este povestea ta. Am spus si mai sus si mai spun odata poate iti patrunde ceva in dovleac: NU IMI PLACE MASINA ASTA SI NU AM SPUS CA MERITA SAU CA ISI JUSTIFICA BANII! Pune mana pe DEX mai citeste odata ce am scris mai sus si vezi exact ce inseamna in limba romana, nu ce crezi tu ca inseamna. Tot ce am zis este ca masina asta, la fel ca si alte minihatchuri "premium" are un pret mare si o "categorie de cumparatori" restransa. Nu e parerea mea, ci este realitatea. Sau tu crezi ca Mini si A1 sunt masini concepute pentru someri si muncitori necalificati? PS Personal nu am vazut posesori de Mini sau de MiTo agresivi prin trafic si cu atitudine de melteni. Si la fel cred ca va fi si cazul lui A1, pentru ca melteanul adevarat vrea masina mare ca sa vada lumea de la distanta despre ce e vorba.
-
lol, marţi, 21.09.2010 13:50
Ceea ce nu ai inteles tu este ca nimeni nu ti-a contestat cele spuse. Ce am criticat eu era numai faptul ca ai atacat din start pe toti cei ce aveau alta parerea decat tine, atunci cand ai inceput cu "pentru bizoni", Atat. Continui sa ataci degeaba, da nu ne suparam am zis si mai sus, degeaba iti explic ca nu vei intelege niciodata. :)
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
wow, "numai" 16.500 euro pentru un 1.2 chel.... super afacere, dar ce mai conteaza... daca pun cele 4 cercuri pe patine cu rotile le cumpar si cu 100.000 euro, doar sunt audi....