Atac la rivalii de la Mercedes-AMG: BMW ar putea lansa modele de performanță M de sine stătătoare
BMW a dezvăluit că analizează posibilitatea de a lansa o serie de modele de performanță sub brandul M care nu au la bază alte modele, după strategia adoptată de Mercedes-Benz pentru brandul Mercedes-AMG.
BMW caută o strategie prin care să crească vânzările modelelor de performanță reunite sub brandul M, mai ales că acestea oferă marje de profit mai mari comparativ cu modelele obișnuite ale constructorului german.
Una dintre opțiuni este lansarea unor modele de performanță sub brandul M care nu reprezintă o versiune mai puternică a unui model deja existent și care nu au încă un predecesor în gamă.
"Investigăm variante M care ar putea fi de sine-stătătoare, care nu au un predecesor. Trebuie să se potrivească caracterului nostru, să fie o combinație de precizie, agilitate și lux. Și nu copiem pe nimeni, facem totul în modul nostru", a declarat Markus Flasch, șeful diviziei M din cadrul BMW, în cadrul unui interviu acordat publicației australiene Car Sales.
O astfel de strategie ar fi asemănătoare cu cea pe care a adoptat-o rivalul Mercedes-Benz, care lansează numeroase modele de performanță sub brandul Mercedes-AMG.
Sursa citată susține că a intrat în posesia unor informații potrivit cărora un astfel de model M ar putea chiar să aibă un sistem de propulsie electric, însă oficialul BMW a refuzat să comenteze aceste speculații. Pe de altă parte, Flasch a adăugat că un astfel de model nu trebuie neapărat să fie și cel mai scump din gama BMW M.
O primă idee despre planurile BMW în această direcție am putea afla în perioada 25-27 iunie, atunci când constructorul german va lansa conceptul Vision M Next, care cel mai probabil va anticipa viitorul modelelor dezvoltate în gama M.