Așa arată noile showroom-uri Dacia. Noul logo va debuta pe mașinile românești în septembrie
Constructorul de la Mioveni, deținut de gigantul francez Renault, anunță că, până la finalul acestui an, noua identitate a mărcii va fi vizibilă pe 1.000 de reprezentanțe. Mai mult, Duster, Sandero, Spring și Jogger vor primi noua siglă cu ocazia Salonului Auto de la Munchen, din luna septembrie.
În vara anului trecut, Dacia și-a prezentat noua identitate de marcă, cu logo și emblemă diferite de tot ce am văzut până acum de la producătorul român deținut de Renault. Primul inspiră "robustețe și stabilitate", iar emblema este constituită din literele D și C unite asemenea componentelor unui lanț.
Tot atunci, Dacia a adoptat o schemă de culori, care are în centru nuanța verde-kaki. Gama este completată de o serie de culori secundare, precum kaki închis, culoarea teracotei, nuanța nisipului, portocaliu și verde închis.
În luna iulie, noua identitate a fost preluată de toate canalele de publicitate ale mărcii. Primul showroom "transformat", cel puțin la exterior, a fost deschis în Melun (Franța), în ianuarie 2022.
Până la finalul anului, Dacia vrea ca 1.000 de showroom-uri să preia noua identitate vizuală, atât la exterior cât și la interior.
Totodată, Dacia anunță că noua emblemă va fi vizibilă pe modelele Duster, Sandero, Spring și Jogger în luna septembrie, cu ocazia Salonului Auto de la Munchen.
via Dacia
DC-ul fără vreun sens (De Ce, Dacia? :-)) e fix imaginea unui... cromozom X - ex.: https://www.mlo-online.com/molecular/dna-rna/article/21146545/nih-researchers-generate-complete-human-x-chromosome-sequence ȘI verzuiul-kaki poate fi discutabil, dar poate simbolizează ecologia, frunza-iarba etc și nu ceva milităros ori off-road-extrem-orientat.