Apple Store Concept va inspira viitoarele showroom-uri Tesla
Tesla intenţionează să îşi extindă gama de showroom-uri în Europa cu ajutorul omului care a stat în spatele lanţului Apple Store Concept.
Pentru a forţa pătrunderea pe piaţa europeană, Tesla apelează la ajutorul celui care a stat în spatele celebrelor showroom-uri Apple Store, George Blankenship. Constructorul american îşi propune extinderea reţelei de dealeri la nivel mondial, folosindu-se de reţeta de succes a omului care a ajutat pe Bătrânul Continent şi firme ca GAP sau Microsoft.
Noul vicepreşedinte de design Tesla este de părere că brandul trebuie să abandoneze retailul auto clasic şi să se orienteze către o formă de expansiune mai modernă, potrivită pentru sedanul Model S, aşteptat în următorii ani.
"Intenţia noastră este aceea de a transfera brandul de la marginea oraşului în centrul acestuia, acolo unde oamenii pot intra în număr mare în showroom. În perioade de vârf am putea vedea aproape de 50 de ori mai mulţi oameni în showroom, doar prin alegerea unei locaţii potrivite. Problema noastră este că, momentan, oamenii obişnuiţi nu sunt familiarizaţi cu Tesla. Instalându-ne în zone centrale putem arăta tuturor că există o maşină electrică de vânzare în acest moment pe piaţă, lucru care ar ajuta mult imaginea brandului", a concluzionat Blankenship.
Tesla are în acest moment nouă showroom-uri în Europa. Cea mai nouă locaţie de vânzări va fi însă deschisă în Tokyo, luna aceasta. Reţeaua de distribuţie actuală a reuşit să livreze 1300 de modele Roadster, din 2008 şi până în prezent, în peste 30 de ţări. Planurile constructorului american sunt însă mai ambiţioase, viitorul Model S fiind aşteptat să totalizeze 20.000 de exemplare pe an, începând cu 2012.
via | autocar