AMS a creat un pachet special pentru Mitsubishi Lancer EVO X
Un tuner american a creat un pachet de modificari pentru Mitsubishi Lancer EVO X. Modelul este abia la primul stadiu de dezvoltare, tunerii de la AMS promitand introducerea unor versiuni mai puternice.
Tunerii de la AMS au creat un nou pachet de tuning pentru Mitsubishi Lancer EVO X. Creatorii celui mai puternic Lancer EVO VIII nu au mai facut un model de 1.130 CP, ci au realizat o versiune pentru circuit a lui Lancer EVO X. Modelul poate fi condus atat pe strada, cat si pe pista de concurs, deoarece are un rollcage complet dar isi pastreaza si elementele necesare circulatiei pe drumurile publice.
Elementele de caroserie cum ar fi capacul portbagajului, capota motorului si spoilerele au fost inlocuite cu piese din fibra de carbon, care au o masa extrem de scazuta. Bara din fata a primit un splitter din carbon, creat de Voltex, pe cand capacul portbagajului a primit un spoiler APR, care poate fi reglat dupa bunul plac al proprietarului. Aripile au fost taiate usor la interior, iar bosajele au fost umflate subtil, pentru a elimina riscul de a freca anvelopele cu marginile aripilor.
Modelul a fost echipat cu un set de jante Enkei RPF-01, care au o dimensiune de 18 inch si o latime de 10.5 inch. Anvelopele folosite provin de la Dunlop si sunt modelul Direzza, iar dimensiunea acestora este de 275/35. Pentru a putea struni mai bine puterea lui Mitsubishi Lancer EVO X, AMS a echipat acest model cu un set de etrieri cu sase pistonase, provenite de la Stoptech. Suspensia acestui model a fost si ea schimbata complet, AMS instaland un kit de suspensie sport, care ofera un comportament mult mai agresiv.
Motorul 4B11 al lui Lancer EVO X a fost modificat amanuntit de tunerii de la AMS, acestia pastrand doar blocul motor standard, alaturi de vibrochenul si pistoanele din fabrica. Turbina a fost schimbata cu o unitate de la Forced Performance, iar injectoarele si rampa de injectie au fost inlocuite cu elemente mai performante. Intercoolerul a fost schimbat cu un model cu dimensiuni mai mari si a primit un kit de cold air intake. Pentru a beneficia la maxim de aceste modificari, tunerii de la AMS au reprogramat unitatea ECU si au reusit sa obtina 385 CP din acest motor. AMS Performance promite inca doua pachete de tuning pentru acest motor, care vor oferi o crestere si mai mare de putere.
Via | Speedhunters
Mecanica pura..fara brizbrizuri...bun asa