Amânare pe termen nelimitat: Genesis, brandul premium Hyundai, va sosi în Europa după 2019: "Nu avem încă o gamă potrivită de modele"
Hyundai a decis să amâne lansarea în Europa a brandului său de lux Genesis pentru după 2019 din cauza faptului că nu are o gamă de modele şi motorizări potrivită.
După modelul celor de la Toyota, Hyundai a dezvoltat un brand premium Genesis cu care speră să atragă numărul din ce în ce mai mari de clienţi care doresc să achiziţioneze maşini de lux.
Lansat iniţial în Statele Unite, brandul Genesis va fi disponibil şi pe pieţele din China, Orientul Mijlociu şi Coreea de Sud, însă europenii vor fi nevoiţi să aştepte cel puţin până la sfârşitul deceniului. Constructorul sud-coreean a decis să amâne pe termen nelimitat lansarea brandului în Europa.
"Este o provocare să lansezi un brand premium în Europa, iar provocarea este şi mai mare dacă nu ai produsele de care ai nevoie pentru acea piaţă. Europa nu va vedea Genesis înainte de 2019", spune Thomas Schmid, COO-ul Hyundai Europa.
Hyundai a luat această decizie ca urmare a faptului că cele două modele actuale din gamă, G90 şi G80, nu sunt suficiente pentru a atrage atenţia europenilor. Hyundai vrea să aştepte lansarea unor modele noi, inclusiv SUV-uri de mici dimensiuni, şi a unei game variate de motorizări, întrucât pentru moment singura propulsie disponibilă este cea pe benzină.
"Motivul principal este că avem nevoie de sisteme de propulsie diferite. Fără o gamă variată de propulsieii şi fără SUV-uri nu vedem momentul potrivit să o facem pentru că vrem să avem succes, iar asta înseamnă să fim profitabili", a adăugat Schmid.
Brandul Genesis va avea cel puţin 6 modele până în 2020, dintre care 5 vor sosi în cele din urmă şi în Europa, iar printre ele se numără şi două SUV-uri de mici dimensiuni. De altfel, şi brandul-mamă Hyundai va lansa un SUV de mici dimensiuni poziţionat sub Tucson care va ajunge în Europa în cel mult doi ani.
Via Automotive News
Pai cum sa fie potrivit pt Europa ( mama manariilor auto pe stand, care tine frau manipularii Hitleriste ) cand sindromul de turma, are efecte pozitive asupra consumatorilor europeni. Eu prefera ceva non-euro, care in fisa tehnica scrie Euro 6 si consum de ''un litru''. VW inca foloseste catalizatoare fara filtru de particule, dar care pe stand arata Euro++++++. Am avut placerea sa conduc Genesis G90, inchiriata in vacanta in Colorado Springs. Era cea mai ieftina masina full-size pt inchiriat. Fabuloasa din toate punctele de vedere. Cum zic si americanii, in traducere libera : ''Fabuloasa limuzina Coreana de Sud bifeaza primul atac impotriava clasei premium europene''