Amânare pe termen nelimitat: Genesis, brandul premium Hyundai, va sosi în Europa după 2019: "Nu avem încă o gamă potrivită de modele"

Publicat duminică, 12.06.2016 10:00 de Daniel Popescu

Hyundai a decis să amâne lansarea în Europa a brandului său de lux Genesis pentru după 2019 din cauza faptului că nu are o gamă de modele şi motorizări potrivită.

După modelul celor de la Toyota, Hyundai a dezvoltat un brand premium Genesis cu care speră să atragă numărul din ce în ce mai mari de clienţi care doresc să achiziţioneze maşini de lux.

Lansat iniţial în Statele Unite, brandul Genesis va fi disponibil şi pe pieţele din China, Orientul Mijlociu şi Coreea de Sud, însă europenii vor fi nevoiţi să aştepte cel puţin până la sfârşitul deceniului. Constructorul sud-coreean a decis să amâne pe termen nelimitat lansarea brandului în Europa.

"Este o provocare să lansezi un brand premium în Europa, iar provocarea este şi mai mare dacă nu ai produsele de care ai nevoie pentru acea piaţă. Europa nu va vedea Genesis înainte de 2019", spune Thomas Schmid, COO-ul Hyundai Europa.

Hyundai a luat această decizie ca urmare a faptului că cele două modele actuale din gamă, G90 şi G80, nu sunt suficiente pentru a atrage atenţia europenilor. Hyundai vrea să aştepte lansarea unor modele noi, inclusiv SUV-uri de mici dimensiuni, şi a unei game variate de motorizări, întrucât pentru moment singura propulsie disponibilă este cea pe benzină.

"Motivul principal este că avem nevoie de sisteme de propulsie diferite. Fără o gamă variată de propulsieii şi fără SUV-uri nu vedem momentul potrivit să o facem pentru că vrem să avem succes, iar asta înseamnă să fim profitabili", a adăugat Schmid.

Brandul Genesis va avea cel puţin 6 modele până în 2020, dintre care 5 vor sosi în cele din urmă şi în Europa, iar printre ele se numără şi două SUV-uri de mici dimensiuni. De altfel, şi brandul-mamă Hyundai va lansa un SUV de mici dimensiuni poziţionat sub Tucson care va ajunge în Europa în cel mult doi ani.

Via Automotive News

  • Sergiu.Andrei, duminică, 12.06.2016 12:49

    Pai cum sa fie potrivit pt Europa ( mama manariilor auto pe stand, care tine frau manipularii Hitleriste ) cand sindromul de turma, are efecte pozitive asupra consumatorilor europeni. Eu prefera ceva non-euro, care in fisa tehnica scrie Euro 6 si consum de ''un litru''. VW inca foloseste catalizatoare fara filtru de particule, dar care pe stand arata Euro++++++. Am avut placerea sa conduc Genesis G90, inchiriata in vacanta in Colorado Springs. Era cea mai ieftina masina full-size pt inchiriat. Fabuloasa din toate punctele de vedere. Cum zic si americanii, in traducere libera : ''Fabuloasa limuzina Coreana de Sud bifeaza primul atac impotriava clasei premium europene''

  • hans, duminică, 12.06.2016 15:00

    Pana la urma de ce sa se faca de ras precum Lexus fortand modele si motoare gandite pentru SUA pe o piata care nu le vrea.

  • Automedia, duminică, 12.06.2016 15:47

    @Automarket Eu nu inteleg de ce trebuie sa fie neaparat "modelul celor de la Toyota" cand pe piata exista marci premium precum Infiniti (Nissan), Acura (Honda), Lincon (Ford), Cadillac (GMC), Alpine (Renault) etc. Ontopic: consider ca se confirma ambitiile nerealiste. Grupul coreean H-K ia o imbucatura prea mare pentru ceea ce poate in realitate. S-ar putea sa se inece.

  • picklhaube, duminică, 12.06.2016 17:24

    Masina premium asiatica!Ce va nu e in regula in propozitia asta!

  • Ip sau Ipeu, duminică, 12.06.2016 18:39

    Sergiulica, ziceai ca n-ai bani de smartphone si abonament 4g+...Acum iar o dai in alte balarii... Mare, mare antreprenor ce esti lol!

  • dan, duminică, 12.06.2016 20:37

    Masina arata destul de bine atat la exterior cat si la interior. Chiar daca va veni cu preturi extrem de atragatoare, personal nu cred ca va avea succes la aceasta clasa.Cel puti nu la noi.

  • Scorpionul.negru, duminică, 12.06.2016 21:31

    @Sergiu.Andrei Madalescule.....trebuia sa inchiriezi si un S class au seria 7 ca sa o compari sa vezi ca prostia aia e doar o masina normala ceva mai bine finisata. In rest nu e nimic de ea.... vin degeaba si in 2019 cu ea. Nu o vrea nimeni la noi. Lumea nu e cretina sa renunte la o bunatate de S seria 7 sau A8 in detrimentul unei masini apropiate ca pret dar mediocra.

  • Sergiu.Andrei, duminică, 12.06.2016 23:21

    @hans Ai dreptate . Decat sa se faca de ras precum Lexus care ocupa locul unu in ratingul JD Power atat ca fiabilitate dar si calitate interioara, mai bine nu. Domnul cu tine fiule ! @Scorpionul.negru Ti-am mai zi. Nu sunt @Madalescu si nici @QAR7 sau cine o mai fii. Daca eram , domnul @Mircea m-ar fii penalizat cu blocarea contului. Probabil a vazut si dumnealui faptul ca nu am absolut nici o legatura cu @Qar7 sau @WJH sau care or mai fi. Revinind la tema. Din pacate seria 7 nu il avea disponibil pt acest serviciu . S-ul l-am condus in RO prin test drive la Pipera, si o pot demontra prin mail ( asa cum am zis, putem discuta mai multe acolo ). Nu este nimic ''wow'' la masina aia , pana si ''aluminiul'' e un plastic care-l imita destul de bine. Genesis G90 este una dintre cele mai silentioase din clasa , m-am uitat pe talon. Performantele sunt mai mult decat normale pt o astfel de masina 430CP 5.0L . Mai multe detalii prin email, altfel risc sa fiu ''offtopic'' . PS: De altfel pot demostra si experienta cu cele inchiriate. Din fericire am poze cand incercam sa surprind din interiorul masini locatiile unde am calatorit.

  • Sergiu.Andrei, duminică, 12.06.2016 23:24

    PS: De fapt pasagera......Nu sunt cocalar sa stau cu telefonul la volan.

  • Scorpionul.negru, luni, 13.06.2016 00:26

    @Sergiu.Andrei Daca nu esti Madalescu, de ce scrii si ai aceeasi mentalitate cu a lui ? Nu e nici o diferenta intre voi. La fel era si el.....nu conteaza ca esti sau nu madalescu. Eu nu te vad nu te stiu nici pe tine nici pe el si nici unu de aici nu ne stim. vedem doar un nume fictiv si ideiile scrise pe al ale fiecaruia. Dar te asigur va s-ul ala e de 2 ori peste cotoarba asta de ii imita si pe cei de la Audi si BMW si Benz. O copie ieftina ...de fapt scumpa care nu se merita !

  • mmm, luni, 13.06.2016 08:39

    Europa a incetat sa mai fie buricul pamantului, intr-un singur oras mare din Saudi sunt mai multe genesisuri decat s-ar putea vinde vreodata in toata europa. in conditiile in care in acelas oras am vazut un singur passat si sa nu va imaginati ca acolo nu sunt masini. Cred ca lucrul acesta ar trebui sa dea de gandit. Poate ar fi bine sa mai cumparam si cate-un Peugeot sau Alfa, nu de altceva dar o piata in care concureaza Golful cu Octavia duce in mod inevitabil la plafonare.

  • hans, luni, 13.06.2016 08:49

    Ontopic: eu cunosc oameni pe care Hyundai ii face fericiti si vreau ca ei sa reuseasca si sa faca masini bune in continuare tocmai de asta e important sa-si cizeleze masinile la standarde europene inainte sa incerce marea cu sarea intr-o liga unde se pot pierde bani buni Offtopic: Lexus in 2015, cel mai bun an al lor in Europa, a vandut cat Alfa-Romeo, care nici macar nu avea o masina de vanzare. De obicei era in urma Jaguar, Range Rover chiar si Maserati i-a batut de cateva ori. Vanzari care nici nu cuteaza sa se compare cu "trio-ul german". Lexus suge bani de la Toyota an de an. Da Lexus nu este un exemplu de urmat daca vrei o afacere de succes. @respectivul daca nu te-ai uita doar la poze cu buline pe jdpower si ai aprofunda problema fiabilitatii ai constata ca BMW, Audi si Mercedes desi se defecteaza 2-3 ori mai des decat Lexus au preturi si timpi de servisare anuale aproape identice.