Alfa Romeo va introduce denumirea Veloce pentru actualele modele de performanță

Publicat vineri, 05.06.2015 14:48 de Sebastian Toma

Italienii de la Alfa Romeo pregătesc o schimbare în gamă pentru variantele Quadrifoglio Verde ale modelelor lor. Acestea ar putea primi denumirea Veloce, în timp ce QV va fi rezervată pentru versiuni și mai performante.

Alfa Romeo se pregătește de o modificare a numelor variantelor de performanță ale modelelor din gama sa, titrează olandezii de la Auto Visie. Potrivit surselor din cadrul mărcii italiene citate de olandezi, Alfa Romeo plănuiește să înlocuiască numele actualelor variante Quadrifoglio Verde cu ”Veloce”. Numele Quadrifoglio Verde va fi ulilizat în continuare de modelele italienilor, dar va rămâne rezervat variantelor mai performante decât cele care vor purta denumirea veloce. Altfel spus, italienii vor lansa noi variante Quadrifoglio Verde ale modelelor din ofertă, iar actualele variante vor fi redenumite Veloce.

Test drive Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde

Toate informațiile obținute de olandezi sugerează faptul că schimbarea de nume nu aduce nicio modificare mecanică pentru cele două modele Quadrifoglio Verde din portofoliul companiei. Asta înseamnă că Alfa Romeo Giulietta Veloce va fi echipată tot cu o motorizare 1750 Tbi de 240 CP. Există posibilitatea ca Giulietta și MiTo să rămână fără emblematicul trifoi cu patru foi, specific variantelor Quadrifoglio Verde.

Așa arată emblema Quadrifoglio Verde.

Numele Veloce nu este deloc nou pentru Alfa Romeo, iar cuvântul înseamnă ”viteză” în limba italiană. În trecut, acesta era folosit pentru a desemna cele mai sportive modele din oferta producătorului din Milano. Primul model Veloce a fost Alfa Romeo Giulia Sprint GT, urmat de 1750 GTV și 2000 GTV. Primul Quadrifoglio Verde a apărut pe o Alfa Romeo în anii '20, când pilotul Ugo Sivocci și-a pictat un trifoi cu patru foi pe monopostul său pentru a-i purta noroc.

Via Carscoops | Autovisie 

  • auto_fan, vineri, 05.06.2015 15:32

    Pai daca de alte update-uri / modele nu sunt in stare, macar sa schimbe numele, nu? Mare, mare pacat de aceasta marca, la fel ca si de Lancia si chiar Fiat! In loc sa le puna pe picioare, marele-mic Marchionne le-a "rezolvat" de tot.

  • fanfan, vineri, 05.06.2015 16:59

    S-a mai trezit un prost ( 'al de sus) sa comenteze...:)))

  • inexorabil, sâmbătă, 06.06.2015 01:05

    @fanfan, a aplica etichete poate orice...prost. Îţi lipseşte exact demonstraţia riguroasă în sprijinul "verdictului" tău. De ce ar fi @auto_fan aşa cum îl califici tu? A scris vreo minciună sau vreo absurditate? De ce n-ai emis şi tu o opinie ca să putem compara apoi judecăţile de valoare? Din cauza urii iraţionale şi necontenite dintre robii lui Dumnezeu se va prăbuşi lumea de astăzi în gheenă...(Anti)Omul-standard al prezentului urăşte deoarece se amăgeşte crunt că forma cea mai pură a adevărului, a dreptăţii, a binelui şi a frumosului îl blagosloveşte doar pe el însuşi, de aceea îi vine lesne să-L scoată pe Dumnezeu din sufletul lui meschin şi să se proclame pe el însuşi dumnezeu, socotindu-se fiinţă de sine stătătoare (autonomă), omniscientă, omnipotentă, ideală şi alte prăpăstii ale duhului infatuat, fără să realizeze că este sclavul aceluia care a cutezat, înaintea facerii lumii, să creadă că poate fi asemenea cu Creatorul său... On topic: mi-e tare milă de zbaterile Alfei într-o epocă sălbatică a profitului...În faţa oricui îl văd în rromanika cu Alfa (sau cu Lancia sau cu Maserati; din păcate, Ferrari încape ici-colo şi pe mâini...interlope, în spiritul neamului parvenit şi snob care ţine morţiş să frapeze masele, adică "duşmanii", cu puterea "emanată" de banul nemuncit şi nelimitat) mă înclin cu respect şi fervoare...În această lună ar trebui să asistăm la lansarea oficială a mult aşteptatului urmaş al lui 159, de altfel un model foarte plăcut ochiului, la fel cum va fi şi Giulia... Una peste alta, aş vrea şi ar fi firesc ca Lancia să fie reanimată...Stau drept ca să mă întreb şi mai drept: cumva (i)responsabilii FCA se tem că o ipotetică situaţie în care Lancia s-ar plasa pe acelaşi nivel de activitate cu Alfa Romeo ar duce la..."canibalizare" ? Privind prin prisma tradiţiei, ambele mărci sunt fenomenale, cu un mic plus tehnologic de partea Lanciei. Oare un cunoscător al universului auto şi cu intenţie de cumpărare ar putea să aleagă una în detrimentul celeilalte? Sau ar cugeta aşa: "La Alfa există un model sport în gamă, pe când la Lancia nu" ? Mă rog, în viaţă unele întrebări sunt prea "nesimţite" şi de aceea "nu merită" răspuns...

  • $, duminică, 07.06.2015 10:56

    Ce vrajeala...bai inoxerabil, pun pariu ca nu ai avut niciodata o Alfa sau Lancia, cred ca nici nu ai condus asa ceva. ...si ai tupeul sa-ti dai cu parerea?!!!

  • inexorabil, duminică, 07.06.2015 13:23

    De unde ştii tu, băi clarvăzătorule, ce-am condus (de obicei sau ocazional) sau ce-am cumpărat eu şi ce nu? După "principiul" tău, nimeni de aici n-ar trebui să se pronunţe despre maşinile pe care nu le are sau nu le va avea niciodată în proprietate (poate tu eşti o scârnăvie de tâlhar politico-masonic care, ca toţi ceilalţi de aceeaşi factură josnică, a furat până la refuz şi tocmai de-aia noi, "fraierii" de bună credinţă, de-abia ne putem procura mijloacele elementare de trai, darămite şi maşini şi încă de calitate superioară!). Bolnavii de ură viscerală de teapa ta, care încă mizează pe clişeul ăsta stupid --- " nu comenta despre ceea ce cred eu că n-ai"--- populează masiv netul, dar nimeni nu se încumetă să le bareze calea. Mă îndoiesc că în viitorul antihristic al omenirii voi avea parte de o conjunctură favorabilă; totuşi, dacă, din întâmplare (carevasăzică, "prin absurd"), ţara asta denaturată va încăpea vreodată pe mâinile mele, atunci îi voi condamna la muncă silnică (să zică mersi că nu-i voi transforma în făină proteică) pe toţi închinătorii la idolul Răutate (odată şi-odată, trebuie să devină şi dânsul incriminabil penal!), fără să clipesc. Ar fi un gest normal, drept, creştinesc, în ciuda aparenţelor. Şi le-aş da şi lor o utilitate! De fapt, în mod sigur o să-i "vânez" oricum, cu sau fără Putere politică...Şi i-aş recunoaşte chiar şi dacă ar simula cumsecădenia...Ochii sunt oglinda sufletului şi de aceea nu-i pot înşela niciodată pe scrutători. Prin urmare, S-ule şi alţii asemenea, ţineţi aproape ca să vă pot înhăţa pe toţi laolaltă! Nu mă cunoaşteţi, pui de vipere!! Nu, nu-i o promisiune, ci chiar o ameninţare!!! Acum să curgă în capul meu epitete negative de fel şi chip, absolut "justificate", plus "fişe de evaluare psihiatrică"...Nu mă vor afecta câtuşi de puţin, deoarece sunt mai rece decât fierul iarna şi mai consecvent decât boul.

  • $$$, duminică, 07.06.2015 13:53

    Mai Inox, intelege ca nu ai nici o treaba cu ceea ce inseamna masinile italiene , in principal si nici cu industria auto, in general. Drept urmare, succes la 'presedentie' ...dar mai intai, cauta-ti doaga care iti lipseste:))

  • shumi, luni, 08.06.2015 08:25

    Mai este putin pana pe 24 Iunie...

  • auto_fan, luni, 08.06.2015 11:15

    - O marca Lancia care nu mai comercializeaza decat un singur model si doar in Italia; - o marca Fiat care nu mai are nicio masina in clasele super-mini, compact, family, ci doar tz-spe variante ale aceluiasi 500, un panda si un rebut d-al americanilor rebrand-uit; - o Alfa Romeo care ofera 2 modele + unul de nisa (4C) si se zbate de mai bine de 6 ani sa vina cu un inlocuitor pentru 159. Si desi nu mi-a fost adresat direct reprosul -> DA, eu am avut masina italiana, in 2008 am cumparat un Fiat Bravo NOU, pe care l-am vandut dupa 3,5 ani (desi avea 5 ani garantie) si 22 !!! de intrari in service. Si acum, "mari cunoscatori" ce sunteti voi, si evident posesori, astep sa-mi povestiti cum "pasiunea" este peste toate, si cum schimbarea unor denumiri o sa ajute marcile / marca respectiva cu... orice! PS: nici macar n-ati inteles mesajul initial, ati sarit direct "la bataie", ca deh, pentru o discutie logica bazata pe argumente nu va ajuta neuronii se pare - problema e ca, cel putin Alfa, ar fi putut fi un foarte puternic concurent si o alternativa excelenta macar pentru VW, daca nu chiar pentru tripleta germana de lux, DAR prea-istetul Macaronarione (-> asta se numeste "ironie", apropo, nu typo) schimba denumiri, in loc sa faca ceva din marcile astea, si e mare pacat, asta am vrut sa spun. Note to myself: De fapt, nici nu stiu de ce ma mai obosesc sa raspund la astfel de comentarii...

  • inexorabil, miercuri, 10.06.2015 00:13

    Câtă "otravă" zace în unii...cică să nu dai cu ei de pământ! O să-i "vânez", într-adevăr, dar nu în sens clasic, ca şi cum ai pleca după sălbăticiuni cu puşca şi cu câinele. Nici nu le trece prin dovleacul cela putred modalitatea... Ce demonstraţie "persuasivă": eşti prost fiindcă te ştampilez eu aşa şi gata! În viziunea lui (sau a lor, căci sunt mulţi: legiune) axiomatică, eu nici măcar roţile nu mă pricep să le schimb. Dar radioul ştiu să-l deschid? Poate mă învaţă $$$cabrosu'. Constat zilnic, în traficul palpabil, câţi "omniscienţi" , "superiori" şi "infailibili" precum sarsailă de mai sus "îşi fac numărul"...De-aia naţia română a scos atâţia campioni de răsunet în ramurile motorsportului. M-hm!