Alfa Romeo renunță la planurile sale de electrificare
Alfa Romeo a anunțat că renunță la planurile sale de electrificare. Marca italiană își propusese să devină pur electrică începând din 2027.
Lista mărcilor care își amână planurile de electrificare completă continuă să crească. Acum a venit rândul celor de la Alfa Romeo să anunțe revizuirea acestor planuri. Inițial, marca italiană și-a propus să devină pur electrică din 2027 pe piața din Statele Unite.
Anunțul revizuirii planurilor de electrificare a fost făcut de către Chris Feuell, șeful filialei nord-americane a Alfa Romeo. El a declarat că o gamă pur electrică este prea restrictivă pentru dealeri.
„Avem 110 dealeri în rețeaua noastră din Statele Unite și ar fi foarte dificil pentru ei să supraviețuiască numai cu o gamă de modele pur electrice”, a declarat Feuell.
Deși renunțarea la electrificarea totală pe piața nord-americană este o certitudine, nu este încă clar dacă Alfa Romeo își va revizui planurile și pentru Europa și China. În orice caz, constructorul torinez se va concentra acum asupra lansării de noi modele cu motoare pur termice pe benzină și chiar hibride cu încărcare la priză. Desigur, asta nu înseamnă că Alfa Romeo va renunța la viitoare modele electrice.
Mai târziu în acest an, Alfa Romeo va prezenta noua generație Stelvio, bazată pe platforma STLA Large. Anul viitor va fi lansată și o generație nouă pentru Giulia.
via Motor1
-
., luni, 27.01.2025 14:24
Adio Alfa
-
Gindrovel, luni, 27.01.2025 14:57
@celor doi bezmetici aflati deasupra Propun sa interzicem comercializarea de masini cu combustie interna de maine, iar subventia la cumpararea de masini electrice sa fie cuprinsa intre 40 000 - 50 000 Euro. Astfel, identific doua beneficii: 1)- voi doi va pierdeti "locul de munca" pe acest site 2)- Terra o sa duduie de sanatate
-
alex_cu_a_mic, luni, 27.01.2025 15:14
@Marian Sefii Alfa sigur n-au citit ce se scrie pe AM dar sigur au aflat de la dealerii din US ce anume se cere si ce se vinde. Astfel ca la ~9% marketshare pentru BEV si o crestere de doar ~10% in 2024 (crestere sustinuta de campanii agresive cu preturi la lesinguri nemaivazute) si cu aproape jumate din toate BEVurile vandute in US fiind Tesla, nu e de mirare ca au decis ca e mai bine "sa amane nunta si sa se mai cunoasca". Electrificarea e buna dar trebuie facuta cu mintea limpede nu cu impresii culese de la influencheri de pe tic tube. Oricum, am impresia ca si producatorii de masinute cu telecomanda incep renunta la planurile de electrificare completa ca doar astia au mai ramas "pă baterie".
-
@Gindrovel, luni, 27.01.2025 16:21
eu propun sa interzicem circulatia tacanitoarelor in orase, cu exceptia celor de servicii publice: transport in comun, urgenta, interventii utilitati, aprovizionare si cu aprobare temporara, pentru vehiculele de constructii. s-a terminat deci cu dus piticii la scoala sau bombariderul la birou cu dizelul. s-a terminat pt nevasta-ta la cosmetica sau la starbacs cu suv dizal. doar in extraurban sa mai ai voie cu tacanitoarea si ca exceptii de la regula, pe traseele urbane cuprinse intre locul de resedinta/parcare si : - iesirile din oras - ateliere service, itp, rar - ai dreptul la 4 deplasari lunare in urban, cand se presupune ca faci o cumparatura mai consistenta (totul monitorizat de un sistem de camere LPR, pt a preveni si amenda orice abuz). in plus, mai propun ca TOATE masinile parcate, indiferent de tipul propulsiei, sa dispara de la vedere in mediul urban. spatiul urban este un bun mult prea valoros pentru comunitate pentru a fi ocupat gratuit sau la preturi derizorii de niste cutii de tabla inestetice. orasul trebuie redat oamenilor, nu sa fie ca in prezent permanent sub asediul masinilor. absolut TOATE masinile trebuie sa isi gaseasca un loc de parcare public sau privat in afara strazilor si ascuns vederii, in termen de maxim 5 ani. cele care nu reusesc, se radiaza din circulatie automat. din acest moment inmatricularea oricarei masini sa fie conditionata de dovada unui loc de parcare in afara carosabilului, fie in proprietate, fie inchiriat, iar incercarea de fraudare se va sanctiona pe loc cu confiscarea irevocabila a vehiculului. civilizarea trebuie facuta prin impunere de reguli stricte, clar definite si amenzi, apoi intarita permanent prin control.
-
Fast_and_Curious, luni, 27.01.2025 17:21
@@Gindrovel - uite unde era comunistul de servici. Si cam ce ai vrea sa se mai intample? Doar o paine / familie / zi? 25 litri combustibil / luna / familie? Curent electric disponibil doar intre orele 06:00 - 22:00? 1 litru ulei floarea soarelui / luna / familie? 1 kg zahar / luna / familie? circulatia masinilor alternativ in weekenduri: intr-un weekend masinile cu numere pare, intr-un weekend masinile cu numere impare? ... ... mai vrei? Cam asa era Romania inainte de 1990! Eu unul nu vreau sa ma intorc in perioada asta. Propunerile tale ma duc cu gandul exact spre vremurile in care absolut totul era controlat.
-
Gindrovel, luni, 27.01.2025 17:26
@descreieratule Pentru tine, propun ca subventia la achizitia propriei tale masini electrice sa fie de 1 000 000 Euro. Nu, nicidecum n-am exagerat, un milion Euro. Iti achizitionezi o masina electrica de cca. 100000 Euro, iar restul sumei ii dramuiesti pentru tratamente psihiatrice ample. Se vede si de pe Marte ca ai mare nevoie de ajutor de specialitate. P.S. Daca psihiatrii constata ca-ti urmezi intocmai tratamentul, mai stii, poate te lasa la volanul EV-ului sa poti parcurge pana la 1 000 000 000 kilometri (un miliard de km.) prin curtea spitalului de țicniți.
-
civilizarea, luni, 27.01.2025 18:43
se va intampla, fie ca vreti, fie ca nu. dupa ce se va intampla si vor aparea si beneficiile pentru societate si implicit pentru fiecare individ, o sa va cam placa. e de prost gust sa incerci o paralela cu ce-a fost in comunism, acolo n-au existat beneficii decat pentru cei asupritori. in lumea de astazi, e nevoie de libertate deplina pentru fiecare individ, insa cu responsabilitati atasate, astfel incat fiecare sa se intinda doar cat ii e plapuma. dar va inteleg emotia: asa a fost intotdeauna, civilizarea unei societati nu a pornit niciodata de la plebea fara viziune, ci de la mintile cele mai sclipitoare. ps: multumesc oricum de "complimente"
Dutz, luni, 27.01.2025 19:26Bravo… Georgescule!!! Luminat-ule!!! Dupa ce te deconectezi de la comunicarea cu divinitatea da un semn sa știm ce ați mai stabilit ;)
-
dan_grc, luni, 27.01.2025 21:47
Alfa de abia mai vinde termice, fix doar electrice în doi ani le mai trebuia . Exemplarul de mai sus s-a cristalizat în conștiință .
Citeste si
-
INDUSTRIE | marţi, 28 ianuarieA venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024În 2024, a treia generație Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în țări ca România, Germania, Marea Britanie, Franța, Polonia, Spania, Austria, Italia, Lituania, Estonia și Irlanda. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 27 ianuarieJaguar Land Rover va investi peste 77 de milioane de euro pentru a satisface cererea de culori personalizateCei de la Jaguar Land Rover vor investi 77.4 milioane de euro pentru a satisface cererea de culori personalizate pentru modelele lor de lux. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 26 ianuarieBMW se alătură producătorilor chinezi în contestarea tarifelor UE pentru vehicule electrice fabricate în ChinaBMW a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) împotriva tarifelor impuse de UE pentru vehiculele electrice produse în China. Producătorii chinezi de vehicule electrice BYD, Geely și SAIC au depus, de asemenea, contestații împotriva tarifelor de import la aceeași instanță. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 25 ianuarieGrupul Volkswagen ar putea plăti o amendă de 1.5 miliarde de euro pentru depășirea emisiilorÎn 2025, Uniunea Europeană va reduce țintele de emisii de CO2 cu aproximativ 15% față de anul 2021. Din această cauză, Volkswagen ar putea fi nevoită să plătească o amendă de 1.5 miliarde de euro pentru depășirea emisiilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | sâmbătă, 25 ianuarieMitsubishi ar putea refuza să se alăture planului de fuziune Honda-NissanMitsubishi ia în considerare posibilitatea de a nu se alătura fuziunii dintre Nissan și Honda și să rămână în continuare un producător auto independent. Citeste tot
Foarte smart, pesemne ca sunt si ei la zi cu ce se mai comenteaza pe aici si daca este evident ca lumea vrea diesel, ei le da diesel. Doar ca sa fie nitel atenti, e clienti la greu, doar ca dupa 15 ani cand masina valoreaza in jur de 5000 de euro. Succesuri!