Alfa Romeo Giulietta, tunată de Novitec Rosso
Dacă vrei o Alfa Romeo Giulietta şi nu te-au convins motoarele italienilor, Novitec Rosso aduce îmbunătăţiri la nivelul întregii game de unităţi propuse de Fiat. Schimbările estetice subtile vin ca un bonus.
Tunerul italian Novitec Rosso a prezentat propria versiune a lui Alfa Romeo Giulietta, modelul care a demonstrat că poate readuce Alfa Romeo pe linia de plutire în Europa.
Considerat unul dintre cele mai reuşite modele compacte la capitolul design, Giulietta le-a demonstrat şi tunerilor că modificările substanţiale nu-şi au rostul la nivel estetic. Astfel, Giulietta nu devine o lucrare radical schimbată, singurele adăugiri regăsindu-se la nivelul spoilerului frontal puţin schimbat, al pracgurilor laterale, al deflectorului de aer posterior şi al terminaţiilor sistemului de evacuare. Jantele de 20 de inch sunt de asemenea noi, vin fie în culoare gri, fie în negru şi fac echipă bună cu suspensia coborâtă.
Pentru că nu au prea avut de lucru la exterior, tunerii de la Novitec Rosso s-au ocupat îndeaproape de motoarele pe care le prezintă Giulietta, modificându-le pe aproape toate. Astfel, cel mai slab motor pe benzină din gamă este 1.4 T-Jet 16v, care ajunge de la 120 la 141 de cai putere. Unitatea 1.4 MultiAir de 170 de cai putere atinge acum 195 de cai, iar "regele" gamei de serie, motorul 1.8 T de 235 de cai putere, ajunge în versiunea Novitec Rosso la 261 de cai şi 386 Nm. Nici fanii diesel-urilor nu au fost uitaţi, tunerii italieni pregătindu-le o variantă mult îmbunătăţită a motorului Multijet de 2.0 litri. Acesta trece de la 170 la 195 de cai putere, dovedind că unitatea italiană are un potenţial imens când vine vorba de modificări tehnice de acest tip.
via | Motorward
masina cu suflet ( sau inima) fata de seria 1 a3 focus golf