Alfa Romeo Giulietta a adunat 22.000 de comenzi în două luni
Compactul Alfa Romeo a reuşit să însumeze 22.000 de comenzi în doar două luni de la lansarea pe piaţă. Giulietta s-a vândut în 5229 de unităţi numai în Italia.
Alfa Romeo a dat lovitura cu noul Giulietta. Modelul compact, cu pretenţii premium, dar destinat a fura din clienţii lui Volkswagen Golf şi Ford Focus, câştigă tot mai mulţi adepţi în Europa. În doar două luni de la lansare, includem aici perioada 31 mai-31 iulie, modelul subsidiarului italian a totalizat 22.000 de comenzi, o cifră care, bineînţeles, a depăşit aşteptările oficialilor.
Se pare că presupusul "copil bolnav" al lui Marchionne se pune pe picioare şi în Italia, acolo unde Giulietta a ajuns în garajul a fix 5229 de clienţi. Numai în primul weekend dedicat testării modelului compact, aşa numita operaţiune "porţi deschise" au fost înregistrate 2700 de comenzi.
Noul Alfa Romeo Giulietta a fost lansat oficial în primăvara acestui an, în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Dezvoltat pe platforma lui Bravo, Giulietta şi-a propus să relanseze brandul italian şi să bifeze rezultate comerciale mai bune decât predecesorul său, 147.
via | autoblog
-
alfa, miercuri, 18.08.2010 18:15frumos
Nu poate decat sa ma bucure ca acesta firma exceptionala are succes cu acest model superb si asta din simplu motiv ca VW sa nu fie "nevoit" sa cumpere acesta bijuterie s-o "ajute" in viitor.
-
amdrei, miercuri, 18.08.2010 21:02Alfa
e si normal .. la cum arata si la ce motoare are. Bravo Alfa
-
schumi, miercuri, 18.08.2010 21:34...
Sper din toamna sa vad si in Romania cat mai multe. Eventual, de la volanul uneia :D.
-
CelFaraNume, miercuri, 18.08.2010 22:12
Seat Leon arata de 1000 ori mai bine! Decat sa imi dati vot rosu(cuvantul fricosului) mai bine haideti sa discutam pe tema asta!
-
andrei, miercuri, 18.08.2010 22:28ce zici tu straine?
imi place seat leonu... da nu se compara cu Alfa. Giulieta e mult peste
-
@CelFaraNume, miercuri, 18.08.2010 22:54
leon mi se pare frumos doar la exterior...dar interiorul mi se pare cel mai urat,alaturi de cel de la golf,din clasa compacta.au fost in lipsa de idei cand au desenat bordul ala,pe cand alfa,frumoasa si la interior si la exterior.mie mi se pare ce-a mai reusita masina d.p.d.v al design-ului alaturi de lancia delta
-
Octav, joi, 19.08.2010 00:11Giulietta
Am avut ocazia sa vad ruland acest model si pot sa spun ca masina este foarte silentioasa. Pe unde am mai intalnit masina aceasta expusa, erau destui care sa faca poze sau sa admire noul model al celor de la Alfa. Masina arata chiar bine si dupa cate am auzit si citit, are un mers rafinat, peste ce ofera alte modele. Cred ca reprezinta un examen de maturitate al celor de la Alfa si este firesc, avand in vedere ce au reusit cu acest model, sa stranga deja multe comenzi. Sper sa vedem cat mai curand acest model si la noi, ar aduce o nota de exotism in peisajul auto. Astept cu bucurie si interes momentul in care Auto Italia va pune la dispozitie acest model pentru test drive :)
-
dmd, joi, 19.08.2010 09:06Alfa
Frumoasa masina dar pacat ca in Romania nu sunt apreciate la adevarata lor valoare.
-
ALEX, joi, 19.08.2010 10:13
Tot Mini este mai cu personalitate. Oricum si Giulieta este foarte frumoasa.
-
ztele, joi, 19.08.2010 10:27@ALEX
Mini ii intra in portbagaj Giuliettei, ce relevanta are?
-
cris.g, joi, 19.08.2010 10:49Giulietta NU este pe platforma lui Bravo!
Giulietta NU este pe platforma lui Bravo! Fiat Bravo este dezvoltat pe platforma lui Stilo, in timp de Giulietta este dezvoltata pe noua platforma compacta a grupului Fiat-Chrysler, denumita C-Evo.
-
Firestarter, joi, 19.08.2010 13:10500 000 unitati pana in 2015
22000 unitati in doua luni in conditiile in care Giulietta nu este inca disponibila pe toate pietele in care Alfa Romeo este reprezentata. O cadenta de vanzari la o medie de 10 000 de unitati pe luna pana in 2015 ar ajuta Alfa Romeo chiar sa depaseasca target-ul propus de 500 000. Cum Brera, Spider si GT ies de pe piata, urmate in 2011 si de 159 este foarte posibil ca pana la jumatatea anului viitor sa se depaseasca 150 000 unitati vandute sub modelul Giulietta. Este o cifra foarte buna raportata la numarul redus de piete pe care Alfa Romeo este prezenta. In 2011 vor aparea Alfa Giulia (inlocuitorul lui 159) si modelele Sprint si Spider, toate trei bazate pe platforma C-Evo. Apropos de asta @Automarket: Giulietta nu este construita pe platforma Fiat Bravo!!! In alta ordine de idei, dupa cum spuneam si in comentariile pentru alte subiecte despre Alfa. Aceasta marca isi va vedea linistita de drum sub umbrela FIAT iar cei de la VW ar trebui sa isi puna pofta in cui ;)
-
denon, joi, 19.08.2010 14:07Alfa merita sa fie sus
Nu poate decat sa ma bucure aceasta stire,Alfa merita sa fie sus,cat despre cine compara marca Alfa Romeo sau daca ramane la Fiat nu cred ca are asa mare importanta atata timp cat cel care detine marca Alfa Romeo face ceea ce trebuie.Daca Fiat o tine la fel cu celelalte modele Alfa care vor aparea in viitor ca si cu Giulietta atunci e un lucru bun.
-
george, joi, 19.08.2010 15:00AM MAI VAZUT SUCCESURI DIN ASTEA
Majoritatea modelelor noi se bucura de succes in momentul lansarii dupa care se desumfla. Unul dintre cele mai relevante din acest punct de vedere a fost Insight care in prima luna de comercializare a fost #1 in Japonia. Dupa care s-a dus in jos. Ca sa nu mai spunem ca vanzarile bune nu inseamna neaparat succes. Daca pretul de vanzare nu acopera cheltuielile de productie, atunci vanzarile mari inseamna pierderi mari/faliment. Prin urmare, inainte de a decreta ca Alfa a scapat de balaurul VW si alte bazaconii din astea, hai sa ne uitam pe cifrele de vanzari si mai ales pe cifrele de profit in urmatoarele 6 - 8 luni. Si mai vedem dupa, daca o mai fi ceva de vazut.
-
Firestarter, joi, 19.08.2010 15:18@george
Cheltuielile de productie vor fi acoperite doar atunci cand platforma C-Evo va fi baza pentru viitoarele modele ale aliantei FIAT-Chrysler. Profitul pentru urmatoarele 6-8 luni este irelevant pentru evolutia modelului Giulietta si implicit a noilor modele ale aliantei. Astfel de investitii ajung sa aduca profit dupa minim 2 ani de la lansare. Oricum, povestea cu VW in continuare cred ca este o simpla campanie de PR negativ pentru a scadea increderea in Fiat Group. Giulietta fura in fiecare zi clienti ai VW Group iar asta nu le pica bine. In urmatorii 2 ani Alfa Romeo va intra pe pietele din China si SUA unde poate avea un mare succes. Asta este de fapt amenintarea reala de care se teme VW. FIAT Group poate fi un adversar redutabil chiar daca economic este inferior celor de la VW. Sa nu uitam ca tehnologiile FIAT sunt totusi superioare celor VW la multe capitole si reprezinta un atuu puternic in castigarea de noi clienti.
-
george, joi, 19.08.2010 15:38HAI SA NU VORBIM AVIOANE
@ Firestarter Tehnologiile Fiat sunt superioare celor VW?!?!?! In ce film ai vazut asta? Normal ar fi sa nu mai discut nimic cu tine dupa asemenea perla. Dar te creditez cu buna-vointa si te intreb ce va face grupul FIAT cu banii pe care probabil Alfa ii va genera peste 2/3/4/5 ani cand ei au nevoie de bani multi ACUM? Te mai intreb ce o sa faca FIAT cu Alfa daca dupa 3 luni Giulietta se va vinde slab (lucru foarte posibil dat fiind ca entuziasmul se dilueaza destul de usor)? Pietele din China si SUA...Hmmm...Ei si-au luat bataie pe piata italiana de le-a sunat apa in cap si vrei sa zici ca vor face minuni pe niste piete unde concurenta face macel?
-
Firestarter, joi, 19.08.2010 16:25@george
Incerc sa inteleg de ce in general lumea nu poate purta polemici constructive fara sa foloseasca un ton tendentios. Probabil e vorba de bun simt in final... ma rog. Tehnologiile FIAT Group sunt dezvoltate de divizii ale acestuia prin contributia inginerilor de la marcile care vor deveni beneficiare. Mai pe scurt, Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Lancia, Abarth si Fiat lucreaza impreuna pentru a dezvolta platforme tehnice. FPT (Fiat Power Train) inoveaza de ceva vreme motoarele termice prin tehnologii precum Common Rail sau Multiair care ulterior sunt preluate si de alte marci. O alta compania Fiat Group este Teksid care produce componente pentru motoare termice chiar si pentru marci germane de automobile. Nu intru in detalii insa am responsabilitatea afirmatiilor mele si nu le fac doar pentru a empatiza cu marca Alfa Romeo. Vis a vis de bani... familia Agnelli care detine Fiat Group, este una din cele mai bogate din lume si joaca un rol decisiv in economia Italiei. De asemenea stabilesc influente importante si la nivelul economiei europene din moment ce operatiunile Fiat Group, prin toate companiile detinute, sunt imprastiate pe tot continentul. Fluctuatii in vanzari vor fi mereu dar nu inseamna ca astfel de oameni vor renunta atat de usor doar datorita unor circumstante temporare. De acord cu orice afirmatie care releva faptul ca VW este un grup mai puternic si mai bine conturat decat este FIAT. Insa, pana la vanzarea unei marci strategice precum Alfa Romeo este un drum foarte lung. Alianta cu Chrysler deschide piata SUA pentru Alfa Romeo. Va fi un succes? Nu stiu... depinde doar de marketing. Din punct de vedere tehnologic pot raspunde usor pretentiilor celor de peste ocean. In China insa este o alta poveste fata de SUA. Piata asiatica este in continuare emergenta im privinta culturii de consum. Chinezii abia de cativa ani, pe fondul cresterii economice, si-au deschis apetitul pentru produsele europene. Vanzarile VW sunt sustinute in mare masura de profiturile obtinute in china insa marcile Fiat Group au mai mult caracter si pot face deveni destul de usor interesante pentru acest tip de cumparatori. Sa nu uitam ca vorbim despre o piata care inca isi cauta referintele in privinta standardelor de calitate. PS. Sunt de acord sa continuam orice polemica atata timp cat va fi constructiva, argumentata si civilizata.
-
edi80, joi, 19.08.2010 16:35Firestarter sutn fanul tau!!
am si eu o intrebare vw de unde au motoarele??
-
george, joi, 19.08.2010 17:33LOTS OF WISHFUL THINKING
@ Firestarter Eu inteleg ca esti pasionat de Fiat & Co. dar iti recomand sa lasi pasiunea deoparte pentru ca spui enormitati. De aceea am folosit “un ton tendentios”. Daca faceai niste erori de bun simt si le exprimai mai decent, era OK. Dar cand spui “SA NU UITAM ca tehnologiile FIAT sunt TOTUSI superioare celor VW…”, eu incep sa fluier in biserica. Hai sa incercam sa nu uitam totusi pe ce lume suntem, bine? Chiar si daca ar fi inventat ei chestiile de care povestesti tu acolo, tot n-ar fi fost suficient ca sa spui ca sunt peste VW. Common Rail-ul nu a fost inventat de Fiat. Fiat doar s-a aruncat ca schiopu-n carje intr-o anumita etapa de dezvoltare a acestei tehnologii. Si, conform traditiei FIAT, si-a luat-o peste ceafa. Au luat-o altii la tabacit si lor le-a iesit. La fel s-ar putea intampla si cu Multiair-ul pe care, la fel, nu FIAT l-a inventat. FIAT doar l-a dezvoltat si s-a aruncat cu capu` inainte intr-o chestie destul de riscanta cu beneficii discutabile. BTW, chestia asta imi aduce aminte de GDI-ul lui Mitsubishu`… Faptul ca o subsidiara a lui FIAT produce componente pentru nemti nu spune nimic. Sunt firme romanesti care produc pentru Mercedes si asta nu le face rezervoare de tehnologie. Motivul principal al aliantei cu Chrysler este banu`. FIAT si-a bagat capu`-n taietor pentru banii dati lui Chrysler de guvernul bolsevic. Chestie foarte riscanta dealtfel. Cat ar fi Agnelli de bogat (ca persoana) nu poate sa sustina din averea personala niste pierderi masive si s-ar putea sa zica “yummy” la banu` lui VW… Cat despre piata din SUA, iti recomand sa te mai interesezi. Sa vezi si tu care sunt exigentele si conditiile de piata de acolo… Marcile FIAT Grup “au mai mult caracter”?!?!?! Ce-i cu gugumania asta? Daca au asa de mult caracter, de ce se vand asa de prost in EU, cea mai rafinata piata din lume? Lancia e ca si desfiintata iar Alfa dezamageste chiar si in Italia… Si, ca sa fie tacamu` complet, se baga in ciorba si un habarnist agramat cu o intrebare naroada...
-
Eu, joi, 19.08.2010 18:33
Alfa Romeo Giulietta foarte misto masina asta, dar eu o vad ca si concurenta pentru VW Scirocco. Daca Alfa care era concurent pt BMW mai sta mult la Fiat ajunge sa se bata cu Skoda. Cine face comparati intre VW si Fiat din toate punctele de vedere : tehnologie, designerii,buget .. etc e ca si cum ar compara Real Madrid cu Unirea Urziceni. ( au sanse sa ii bata unirea urziceni dar per total asta e diferenta)
-
george, vineri, 20.08.2010 09:26O PROSTIE E TOT O PROSTIE
indiferent cat de cult si de elegant este livrata... @ ala de mai sus Omu` asta care...hmmm..."m-a umilit"...are o oarecare cultura in domeniu spre deosebire de unii cretini care spun tampenii fara sa aiba habar pe ce lume sunt. Dar printre lucrurile pe care le spune el cu atata emfaza si aroganta ("sa nu uitam totusi") sunt camuflate si multe prostii. Pe care unii distrusi nu le vad nici macar atunci cand sunt argumentate convingator si punctual... Din nefericire, rumanii sunt caracterizati de o superficialitate dublata de o credulitate din asta gretoasa: cand il aud pe unu` vorbind ingrijit si folosind o terminologie culta, il crediteaza automat cu inteligenta. Lucru profund gresit de cele mai multe ori, avand in vedere ca in scoala romaneasca inainteaza cu destul de multa usurinta si baieti si fete cu IQ redus dar cu o memorie foarte buna. Iar unii dintre baietii si fetele astea, cand se vad cu o diploma in mana, se simt brusc datori sa lumineze prostimea inconjuratoare.
-
ztele, vineri, 20.08.2010 09:53:)
In general, cam asta e linia pe care merge orice discutie de aici legata de Alfa Romeo. 1. Daca e de rau, apar 2-3 urlatori sa ne zica ce aproape e Alfa de VW (desi nimeni altcineva, nicaieri nu discuta asa ceva). 2. Daca e de bine, sigur e subiectivist redactorul, sigur VW are tehnologii superioare, etc. Mai este si inca un urlator de-asta care la orice stire posteaza prompt cum se vinde golful in italia. Asta de 4 luni incoace, si la ORICE stire legata de marcile italiene. Ce m****i mei ma intereseaza pe mine cum se vinde golful sau ce tehnologii are vw?? Ma bucur ca Giulietta e primita si se vinde bine, in rest fiecare cu treaba lui.
-
..., duminică, 22.08.2010 12:55@GEORGE
DIN NEFERICIRE REPREZINTI PERFECT CEEA CE CRITICI
-
Rio, marţi, 24.08.2010 11:20
Alfa Romeo incepe sa faca o figura foarte frumoasa pe piata auto. Adevarul este ca dintotdeauna au avut un design care i-a scos in fata. Recent au inceput sa vina si cu tehnologii inovatoare si daca se vor dovedi si fiabile "on the long run" ar putea chiar sa ajunga in varf. @George Iar o iei pe aratura. Tehnologia Multiair a fost dezvoltata EXCLUSIV de Fiat Group DE LA 0! BMW incearca si ei sa dezvolte ceva asemanator cu Valvetronic, dar pana acum nu le-a iesit figura. De asemenea ei au fost cei ce au dezvoltat si tehnologia CommonRail moderna (unde injectia combustibilului este controlata de ECU, nu mecanica) folosita prima data pe Alfa Romeo 156 1.9JTD. Daca stai putin sa analizezi grupul VW o sa vezi ca sunt putine tehnologii pe care ei le-au dezvoltat, mai ales cand vine vorba de tehnologii fiabile. Iar la design, desi e o chestie de privitor, Alfa este cu zeci de ani inaintea VW. Giulieta este o masina foarte reusita si daca grupul Fiat va profita de ceea ce a facut (C-Evo si MultiAir) va scapa usor de mamutul VW. Poate pe viitor o sa auzim ca VW vrea sa cumpere Dacia. :))
-
marius, miercuri, 22.09.2010 14:22giulietta
Alfa Romeo nu trebuie comparata cu "masina poporului". WW nu fabrica masini din sectorul premium, ci ieftine si urate sa le ia omul de rand. AR intra in aceeasi clasa cu BMW si Audi. Nu poti compara Golf 6 cu Giulietta pt ca te bufneste rasul. Nici ca pret, nici ca tehnologie si nici ca aspect. Concurentii directi ai Giuliettei sunt seria 1 de la BMW si Audi A3. @ George - se vede ca esti posesor de golf, dar cred ca iti dai seama si singur ca nu se poate compara vreun model de la WW cu unul de la AR in aceeasi clasa.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
tare stire..se pare ca are succes!! bv alfa..