Alfa Romeo Giulia: primele imagini neoficiale cu interiorul noului model italian

Publicat joi, 16.07.2015 15:02 de Dragoș Băltățeanu

Noul model Alfa Romeo Giulia a fost dezvăluit de curând, dar producătorul italian a preferat să păstreze secretul asupra interiorului. Un set neoficial de imagini cu interiorul variantei Quadrifoglio Verde au apărut, însă, pe internet.

Atunci când Alfa Romeo a prezentat oficial primele imagini cu noul model Giulia, interiorul modelului a rămas un secret. Ulterior, presa din Olanda a publicat o imagine cu planșa de bord a noului model, dar până când producătorul italian ne va prezenta un set de imagini oficiale va trebui să ne mulțumim cu un set de poze publicate pe o pagină de Facebook gestionată de pasionații mărcii Alfa Romeo.

Prima imagine cu interiorul modelului Giulia a fost publicată în presa olandeză.

În imaginile neoficiale publicate putem observa interiorul variantei Giulia QV, cea mai puternică versiune a modelului italian. Se pare că imaginile au fost surpinse în cadrul prezentării oficiale a noului model de pe 24 iunie. Se pot observa câteva detalii interesante ca volanul sport legat în piele și alcantara. Pe volan există și un buton pentru pornirea și oprirea motorului, dar și inserții din fibră de carbon. 

Se mai pot observa inserții de aluminiu și fibră de carbon răspândite în interiorul modelului Alfa Giulia QV, cele mai întinse suprafețe de fibră fiind partea din spate a scaunelor sport. Imaginile dezvăluie un interior cu accente sportive și rămâne de văzut și dacă calitatea materialelor se va ridica la înălțimea așteptărilor.

Via carscoops / facebook

  • Sam93, joi, 16.07.2015 15:15

    Absolut superb interiorul. Iubesc si faptul ca are cutie manuala. Numai Afla si Cadillac vad ca inca incurajeaza utilizarea cutiilor manuale pe masinile lor de performanta. Asteptarea pentru acest model a fost lunga, dar cu desavarsire a meritat.

  • MuresMures, joi, 16.07.2015 15:47

    ok.. frumos ...sexy ...tot ce vrei...dar totusi as dori sa vad cum arata versiunea de om obisuit adica ala de 20 - 25k euro.....

  • cristi, joi, 16.07.2015 17:42

    volan ala BMW parca seamana NU

  • lkogbi, joi, 16.07.2015 18:10

    fante rotunde /fante dreptunghiulare WTF is that :|

  • sneaker, joi, 16.07.2015 19:36

    @MuresMures glumești, nu? Cu 20-25k cam greu să te gândești la clasa medie premium, de ex. cel mai ieftin Seria 3, benzinar cu 3(!) cilindri, e aproape 32.000. http://www.bmw.ro/ro/ro/general/carconfigurator/content_h5vco.html

  • MuresMures, joi, 16.07.2015 20:24

    @sneaker deci asta trebuie sa se bata de exemplu cu Mercedes C classe vrei sa zici ? .... parerea mea ca are cam 0 sanse

  • ferr1, joi, 16.07.2015 21:19

    Dacă ești cocălar care crede că „nemții fac cele mai bune mașini” e posibil să nu iei în considerare Alfa Giulia, care e o bună soluție la orice BMW Serie 3, A4, Mercedes C class sau Jaguar XE. Cu siguranță mașina o să aibă mult succes, dar nu și în România, o țară plină de cocălari.

  • Andy, vineri, 17.07.2015 00:51

    @ferr1 Generalizezi. Din pacate cu tot design-ul Alfa, firma italiana are vanzari foarte mici la nivel mondial in timp ce in cazul trioului german situatia e inversa (BMW depaseste si multe marci de volum ca vanzari). Si vanzarile nu si le fac in Romania unde vand putin iar majoritatea sunt la second... Alfa are nevoie de un miracol asa cum s-a intamplat cu Volvo sau Jaguar. Probabil ca tot un investitor chinez sau indian ar propulsa firma acolo unde ii e locul. Valabil si pentru Lancia care e si mai in galeata. Domnul cu fuziunile care apare ciclic prin articolele AM a avut in cap numai Fiat 500, iar in momentul de fata Jeep si Ram tin FCA pe linia de plutire. Sa vedem ce succes va avea Aegea in Europa si in Asia...

  • McLaren_Honda, vineri, 17.07.2015 07:57

    Bai ferr tu esti prost de bubui, cand o sa iti poti cumpara vreodata o alfa noua atunci sa o apreciezi, de departe e cea mai frumoasa si sexy masina dar servisarile si fiabilitatea sunt groaznic de proaste, ti-o spun pe propria piele si ca unul care uraste masinile nemtesti dar le apreciaza ca atare trebuie sa stii ca nu o sa se compare niciodata alfa cu bmw audi mercedes.

  • gigi, vineri, 17.07.2015 09:31

    Frumos, dar totuși pare de 2010-2011, nu are ceasul digitale, are cutie manulă (da, știu e hip cu manuel, e mișto să aesteci mămăliga, ești bărbat adevărat doar cu manuală... zic cei ce nu au mers niciodată pe un dual shift cu padele). Adică mi se pare frumoasă și ănăuntru și afară, dar nu pot să zic că e mcăar un element de interior care să poți zice ”da tată, e alfa, e originală și e doar la modelul ăsta așa”. Giulia precedentă avea astfel de detalii.

  • schumi, vineri, 17.07.2015 11:18

    Sper ca volanul sa arate la fel si pe modelele de sub QV.

  • hmm, vineri, 17.07.2015 15:21

    Zici ca-i un second-hand de acum 8 ani pus in vanzare de un samsar in targ. Plastice stralucuitoare, siliconate, ceasuri analogice clasice, transmisie manuala (cu o nuca superba, ce-i drept) ... daca o vand cu 18.000 euro o iau ! Mai mult nu face.

  • lorinczi.thomas, sâmbătă, 18.07.2015 10:16

    Un singur lucru am de zis: Mazda 6 Daca gurile de ventilatie sunt luate 1:1 de la Mazda 6, restul interiorului parca e luat de la Mazda Takeri (conceptul Mazdei 6) si facut mai pe gustul muritorilor de rand .

  • @hmm, sâmbătă, 18.07.2015 13:47

    Stimate designer de interioare auto, care va pricepeti la toate: "plasitcele" si "silicoanele" la care va referiti sunt fibra de carbon adevarata...cam ceea ce imita foliile made in vietnam din BMW-ul dumneavoastra 316 i din mileniul 2. Dar nu face nimic, cand veti avea 75 000 de euro sa va luati o Alfa de 510 cai, o sa va dati seama la ce ma refer. P.s.: comentariul e valabil si pentru ceilalti "cunoscatori" care isi dau seama de calitatea fabricatiei din poze.