Alfa Romeo devine marcă electrică din 2024
Alfa Romeo va deveni marcă electrică, tranziția urmând să înceapă în 2024, potrivit planurilor șefilor de la Stellantis.
Cu vânzări modeste în ultimii ani și cu un viitor pus sub semnul întrebării de unii analiști, Alfa Romeo se pregătește să “renască” sub bagheta lui Carlos Tavares, șeful Stellantis.
Grupul a prezentat o strategie complexă ce prevede schimbări majore la fiecare dintre brandurile sale, printre care și constructorul italian.
După modelul Opel, care va deveni marcă 100% electrică până în 2028, un tratament similar va fi aplicat și celor de la Alfa Romeo.
“Din 2024, Alfa devine Alfa e-Romeo,” a fost anunțul scurt și la obiect al grupului Stellantis. Deocamdată, oficialii companiei nu au oferit detalii concrete privind viitoarele modele ale italienilor.
Este cert, însă, că Alfa Romeo va folosi una dintre cele patru platforme Stellantis, care promit autonomii între 500 și 800 de kilometri pentru vehiculele electrice.
Până la gama de electrice, Alfa Romeo trebuie să prezinte SUV-ul Tonale, a cărui lansare oficială a fost amânată după ce Carlos Tavares s-ar fi declarat nemulțumit de performanțele modelului.
Via Stellantis
-
Calfa Romica, vineri, 09.07.2021 15:40
Tot inainte cu incredere spre iminentul faliment!
-
@Andrei, vineri, 09.07.2021 15:45
Exact,cine nu iubeste electricele e saracan vai steaua lui. Tu si edique tot la vila cu 5 etaje stati? Tot piscina olimpica aveti sau ati astupat-o sa va faceti garaj pentru cele 30 de Tesle?
-
nume, vineri, 09.07.2021 15:54
O sa fie Alfa Romeo "marcă electrică" din 2024 asa cum Golf-ul eTSI e acum masina electrica.
-
Mihai, vineri, 09.07.2021 17:38
Pai si tu brustus? Romanii ce sa mai aleaga? Opel devine marca electrica, Alfa, Renault, pai si romanilor le raman doar germane? A, stai asa ca oricum ei nu stiu altceva... Romanii nu trebuie decat sa se bucure: va dati seama din cate rable diesel vor putea alege? Ce jafuri s-au importat pana acum din Germania, dar sa vedeti de acum selectie, ca aia trec la electrice si arunca gunoaiele in estul Europei, ca de obicei. Ei nu isi mai permit gunoaie ca ii rupe uniunea cu amenzi.
-
@fanel, vineri, 09.07.2021 18:36
Toti romanii cu care am vorbit pana acum mi-au spus ca-si cumpara masini second rable diesel ca asa vor,unu' nu si-ar dori o masina noua euro 6,toti isi permit inclusiv Bentley dar nu vor sa-si ia altceva in afara de jafuri.Asta in afara de mine,o sa-mi tin rabla sa-ti dau cu placere nox si fum negru la semafor pana-ti scuipi plamanii!
-
Seriff, vineri, 09.07.2021 18:45
Ce imi place mie ca toti saracii care nu au iesit niciodata din tara au impresia ca toate masinile diesel vechi sunt in Romania, duceti-va frate in Marseille de exemplu, sa imi ziceti si mie ce masini vedeti pe strada, daca vedeti doar TESLA si ID4, eu maine dau foc la diesel, dar daca vedeti Golf 3, Clio din 2002, Focus din 2001, Passat 2002 si tot asa sa dati voi foc la electrocasnice
-
Edikkk, vineri, 09.07.2021 18:52
Cât aş fi de pro electrice, nu voi acuza pe nimeni că îşi cumpără SH diesel, dacă nu are bani de una electrică sau nouă. Nu are sens. Peste tot în lume, SUA inclusiv, piaţa SH are jur de 80% din total maşini vândute. Pe mine mă interesează doar să ştim şi apreciem, avantajele tehnologice ale celor electrice şi CÂND O FI CAZUL şi BANII or permite, să se facă tranziţia la electrice. Pretenţiile mele apoi, de obligatoriu electrice, sunt pentru cei care au posibilitatea să cumpere nouă, de 40-60.000 şi nu îşi cumpără electrică ci îşi cumpără una uzată moral de nouă.... Hai, numai bine.
-
Edikkk, vineri, 09.07.2021 18:54
Alfa Romeo full electrică.... aaaa.... şi frumoasă şi fiabilă !! O să fie frumos! Plus ceva sunet ca la Porsche e-tron, să îţi alegi zgomot fake motor, care e super fun Nice!
-
@Seriff, vineri, 09.07.2021 19:34
De la ACEA citire: https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/ "Lithuania, Estonia and Romania have the oldest fleets, with vehicles older than 16 years. " In traducere, tu care ai iesit mult din tara, nota 4, stai jos si mai invata. Si ca tine sunt multi cu troace, dar fudui. Adica nu iau ei Dacia noua, ca e mai bun si dotat un BMW sau vreun Passat vechi de 15 ani.
-
@@Seriff, vineri, 09.07.2021 21:46
Unde ai pui ca probabil nici nu au numărat Daciile 1310, ca alea nu se încadrează în definiția automobilului.
-
alex_cu_a_mic, sâmbătă, 10.07.2021 00:18
@ @seriff Varsta aia e determinata in mare parte de sistemul de taxare permisiv. Cu alte cuvinte nu e scump sa pastrezi o masina veche. In familia mea extinsa la fiecare 2 masini folosite mai este o masina veche nefolosita dar inregistrata. Si cate-or mai fi pe numele unor romani plecati in lumea larga. Cunosc si cazuri de astea. A fost recent o stire (evident cretina) cum ca vreo 25-30% din soferi circula fara asigurare si ITP. Nu, cele 25-30% din totalul parcului auto fara asigurare si ITP sunt defapt masinile nefolosite dar neradiate. Evident sunt si idioti care merg fara itp si asuigurare dar procentul este mic.
-
Seriff, sâmbătă, 10.07.2021 01:07
Pentru desteptul care mi-a dat link cu articolul, daca tu crezi propaganda aia bravo tie, eu iti spun sa te duci maine in Spania, Franta sau in Germania si sa imi zici daca vezi doar masini din 2021 pe strada, o sa vezi ca nu sunt, asta e doar o vrajeala ca sa se taxeze masinile vechi, sunt masini vechi peste tot in lume nu doar in Ro, daca tu altceva in afara de Ferentari nu sti si nu ai vazut, e problema ta.
-
Seriff, sâmbătă, 10.07.2021 01:10
Plus ca iar compari mere cu pere, la pretul de DACIE noua, poti sa iti iei o masina rulata mai dotata veche de 5-6 ani, nu zice nimeni sa iti iei Passat vechi de 15 de ani, ala oricum nu costa cat o Dacie noua, e o comparatie stupida, compari mere cu pere.
-
LUCCI LUCIANO, sâmbătă, 10.07.2021 11:31
Toata lumea auto anunta faptul ca , intre 4 si 15 ani(VAG), vor deveni in totalitate producatori de masini electrice. Zici ca sunt astia de la UE care ne baga pe gat povestea cu poponarii in numele democratiei. Cică....Cum istoria este ciclica, sincer, imi fac griji si pt existenta exclusiva a masinilor electrice dar si in legatura cu anormalii. Ultima data le-a fost taiat elanul tot de un european convins... era austriac. Se pare ca au uitat. Iar cu electricele......Sa vedem ziua cand Asia si Africa vor merge pe electrice si mai vorbim. America tace pe acest subiect si dau cu spoiala aducand in fata un F150 pe curent.....Cred ca vor mai trece 50 de ani pana ce vom vedea la stiri masina fermierului american sau a teroristului arab, pe curent. Apropo de anormali, este interesant faptul ca homosexualii din Parl European au satit de CUR in sus cand Ungaria a promulgat o lege antipedofilue!!! E logicl, pt ca, de fapt, anormalii cu asta se ocupa, cu babarditul minorilir si vor si ei legal, carne de tun....in mod democratic.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
Pentru trollii anti electrice care nu vor întârzia sa ne plictisească cu aceleași "argumente" obosite: stați cuminți ca voi oricum nu va permiteți nici cu motor termic.