Alfa Romeo cere daune 20 de milioane de euro televiziunii Rai Due

Publicat vineri, 17.12.2010 15:15 de Mircea Meșter

Alfa Romeo susţine că un test comparativ realizat de emisiunea italiană Annozero a fost măsuluit astfel încât MiTo să iasă pe ultimul loc. Daunele cerute sunt imense: 20 de milioane de euro.

Avocaţii Grupului Fiat cheamă în instanţă o emisiune de televiziune pe care o acuză că ar fi măsluit rezultatele unui comparativ între Alfa Romeo MiTo pe de o parte şi Citroen DS3 şi Mini Cooper S pe de altă parte. Avocaţii constructorului italian le cer producătorilor emisiunii Annozero, difuzată pe postul de televiziune Rai Due, daune în valoare de 20 de milioane de euro.

Motivul nemulţumirilor este reprezentat, conform oficialilor italieni, de faptul că exemplarul MiTo utilizat în respectivul comparativ avea cilindree inferioară celor ale modelelor concurente (1.4 versus 1.6 litri), deşi prezentatorii emisiunii au susţinut că cele trei modele sunt identice la capitolul date tehnice. De asemenea, conform avocaţilor Fiat, Alfa MiTo ar fi câştigat testul care a constat într-un tur de circuit, dar prezentatorii emisiunii au aruncat modelul italian pe ultima poziţie.

"Afirmaţiile, testul şi rezultatele acestuia sunt denigratorii şi lezează imaginea şi onoarea societăţii noastre, a produselor noastre şi a tuturor colaboratorilor noştri", se arată în comunicatul Fiat Group.

VIDEO: TESTUL ACUZAT DE ALFA ROMEO

  • tomita, vineri, 17.12.2010 19:53

    lol, manipulare de prostime. cate teste se fac. ce e mediatizarea asta inutila mito e pe platforma de punto si opel corsa. suficient spus. niciunele din surate nu sunt o revelatie in sportivitate. punto abarh si corsa opc sunt sub nivelul concurentei la hot hatch. deci nici mito nu are un start prea bun. pe cand mini a tot fost rafinat, ds3r are si el in spate o xp bogata de la citro.

  • schumi, sâmbătă, 18.12.2010 00:02
    @tomita,etc.

    M-ati omorat cu platformele astea. Da'ce are mah platforma lui Punto. Mai lasati drive-testele cu masini Lego si duceti-va sa faceti drive-test cu masini adevarate. Dupa aia dati-va cu parerea.