Adio, dar rămân cu tine: CEO-ul Suzuki şi-a dat demisia, dar va rămâne preşedintele constructorului japonez

Publicat miercuri, 08.06.2016 15:45 de Daniel Popescu

Osamu Suzuki a anunţat că demisionează din postul de CEO-ul al Suzuki din cauza scandalului generat de testele necorespunzătoare pentru consum, însă va rămâne în funcţia de preşedinte.

Suzuki a anunţat luna trecută că a efectuat teste necorespunzătoare pentru consumul de carburant în cazul mai multor modele comercializate în Japonia, iar efectele încep să fie resimţite şi în cadrul structurii de management.

CEO-ul Osamu Suzuki a anunţat că va demisiona din funcţie, însă în acelaşi timp îşi va păstra postul de preşedinte. Născut sub numele de familie Matsuda, Osamu Suzuki s-a căsătorit cu nepoata lui Michio Suzuki, fondatorul constructorului japonez, şi a preluat numele de familie al acestuia, ocupând diverse funcţii în cadrul Suzuki începând din 1958.

Aceasta nu este însă singura schimbare din departamentul de conducere, întrucât vicepreşedintele executiv Osamu Honda a anunţat că se va retrage din funcţie. Cele două schimbări vor intra în vigoare în 29 iunie şi trebuie aprobate formal şi de acţionarii companiei, care se vor întâlni pentru a supune la vot acest lucru.

Până atunci, Suzuki lucrează la un program de instruire pentru că inginerii să efectueze testele de consum în mod corespunzător.

Via Automotive News

  • zarnesteanu, miercuri, 08.06.2016 17:07

    O alba-neagra cu ameteala de sake.

  • Andy, miercuri, 08.06.2016 22:39

    Ar trebui sa ramana la motociclete, care-s excelente. Masinile sunt un surogat. Altii le fac mai bine ca ei.

  • @andy, miercuri, 08.06.2016 23:19

    esti total pe langa baiete!! suzuki adopta stilul toyota de acu 8-10 ani: masini simple, fiabile si practice la preturi foarte foarte bune, cu echipari foarte generoase chiar de la baza. Ce ar trebui sa faca ca sa fie masina buna? sa-i mai puna o roata pe mijloc sa aibe cu totul 5 roti?! :))

  • ingerulol, joi, 09.06.2016 00:12

    @Andy - am Swift 1.2 . Face toti banii , motorul e fasnet - face suta in 11 secunde , iar masina deja are 100k km si nu scartaie , nu bate , nu troncane . Ce ne facem ? Aaa ... am uitat sa zic ca masina ajunge pana la 7200 rpm in sprint , iar motorul suna fantastic . Altii le fac mai bine ? Cine VW ?

  • Andy, joi, 09.06.2016 01:36

    11 secunde? Zau? http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/noul-swift-5-usi/noul-swift-1-2-glx-mt-5-usi/performante/ Credeam ca doar Mascarescu abereaza, insa se pare ca-s mai multi. Suzuki a avut Samurai, o masinuta excelenta pentru off-road. Am condus asa ceva. Jimny l-a inlocuit, insa in afara de dotari legate de confort, e o masina de soft-road. Vitara-ul nou e un mare fiasco dpdv al materialelor folosite. E la acelasi nivel cu Duster. HR-V-ul si CX-3 ii dau clase la toate capitolele. Oricum toate 3 sunt pentru soft-road si oras/autostrada. Swift e ok, insa fata de Mazda 2 sau Jazz...acelasi lucru. Si Clio sau Fiesta sunt peste ca motorizari si dotari.

  • @andy, joi, 09.06.2016 11:22

    m-am lamurit; n-are sens.... n-ai inteles nimic!

  • @andy, sâmbătă, 11.06.2016 11:05

    dar pretul l-ai comparat cu cx-3? Vitara 4x4 benzina 15300 Euro si are toate dotarile normale.