ABT a pregătit pachete de performanță pentru Audi A6 Allroad: versiune pe benzină cu 408 CP și variante diesel cu până la 384 CP
Tunerul ABT Sportsline propune o serie de îmbunătățiri pentru actualul Audi A6 Allroad. Versiunea pe benzină 55 TFSI va livra acum 408 CP, în timp ce varianta diesel 50 TDI promite 330 CP.
Casa de tuning ABT Sportsline a pregătit trei pachete de performanță pentru noul Audi A6 Allroad. Firma germană a luat în vizor versiunile 55 TFSI, 50 TDI și 55 TDI.
Audi A6 Allroad 55 TFSI este echipat cu motorul pe benzină de 3.0 litri care dezvoltă 340 CP la 5.000 rpm și 500 Nm începând cu 1.370 rpm. Mulțumită unității ABT Engine Control, propulsorul livrează acum 408 cai putere și 550 Nm.
Versiunea 50 TDI este echipată cu un motor diesel de 3.0 litri care oferă 286 CP și 620 Nm între 2.250 și 3.000 rpm. Prin instalarea pachetului propus de tunerul german, resursele cresc până 330 CP și 670 Nm.
Cea mai puternică motorizare diesel oferită de Audi pe A6 Allroad are tot 3.0 litri și dezvoltă 349 de cai putere și 700 Nm între 2.500 și 3.100 rpm. Cu ajutorul kit-ului dezvoltat de ABT, motorul diesel va livra 384 de cai putere și 760 Nm.
Pentru moment, reprezentanții casei de tuning nu oferă și informații cu privire la vitezele de top sau timpii necesari pentru sprintul 0-100 km/h.
Conform ABT Sportsline, sistemul de evacuare va putea fi echipat cu ABT Sound Control, iar jantele standard vor putea fi înlocuite cu unele de 20 sau 21 de inch din seriile FR sau GR.
Niciodată n-am înţeles de ce ar fi nevoie de tuneri “neoficiali”, din moment ce există divizii de înaltă performanţă asociate Triadei. Eu, unul, mă voi limita întotdeauna la specificaţiile “din fabrică”, inclusiv dacă tânjesc după valenţe sport. A, în cazul dragsterului sau al unor ambiţii de circuit, da, să se apeleze la tuning, dar, dacă vizează drumurile publice, o asemenea atitudine n-ar face decât să sporească dificultatea pilotajului, indiferent de nivelul de experienţă şi cu implicaţii invariabil periculoase…Plus că, la noi, starea în general deplorabilă a carosabilului nu încurajează mizarea pe asemenea monştri “potenţaţi”. Rezumând, pe viitoarele mele maşini se va putea citi “S” sau “RS”, dar sub nicio formă “ABT”.