Abarth 500 primeşte un pachet de 331 CP de la Pogea Racing
Tunerii de la Pogea Racing au dezvoltat un pachet impresionant de modificări pentru Abarth 500. Totul a început cu eliminarea banchetei spate şi a mers până la modificarea motorului până la pragul de 331 CP.
Abarth 500 a primit un nou pachet de tuning, realizat de cei de la Pogea Racing. Acesta anunţă o reducere de 71 de kilograme a masei totale şi creşterea puterii la 331 CP. Secretul pachetului care costă 12.500 de euro este folosirea extensivă a fibrei de carbon. Pentru un preţ total de 43.500 de euro, cei de la Pogea Racing îţi dau un model care are două locuri şi poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.1 secunde şi să atingă o viteză maximă de 262 km/h. Toate aceste lucruri se întâmplă în contextul în care motorizarea 1.4 turbo din dotarea lui Abarth 500 rămâne la aceeaşi cilindree.
Specificaţiile anunţă puterea maximă livrată la 5.750 rotaţii pe minut şi un cuplu maxim de 411 Nm la 3.450 rpm. Cei de la Pogea Racing nu au publicat lista lungă de modificări necesare atingerii nivelului de putere specificat, dar au menţionat montarea unui intercooler mai mare, a unei pompe adiţionale de carburant, schimbarea turbosuflantei, modificarea galeriilor de admisie şi de evacuare şi montarea unui set de pistoane forjate şi de injectoare de performanţă. În orice caz, la nivel mecanic, modelul beneficiază de o suspensie sport KW, sistem de frânare cu şase pistonaşe şi cu discuri de frână perforate. Jantele din dotarea acestui model care era destinat iniţial mediului urban sunt OZ Racing Superturismo GT de 17 inch diametru, echipate cu anvelope Toyo Proxes T1-R.
La nivel estetic, caroseria are o nouă bară de protecţie frontală cu splitter aerodinamic, o capotă cu fante de aerisire din fibră de carbon şi o bară de protecţie spate cu difuzor integrat. La nivelul interiorului, remarcăm un set de scaune scoică ale căror spătare sunt realizate din fibră de carbon şi sunt vopsite în culoarea caroseriei. Habitaclul mai prezintă câteva accente în culoarea caroseriei şi are acum doar două locuri, pentru a reduce cât posibil masa totală a modelului.
Via WCF
la 140 km/h deja se dezasambleaza buburuza asta :))))))))) , asta pe langa faptul ca o ia vantul pe autostrada :))))