A doua zi de teste de la Barcelona: Vettel rămâne cel mai rapid, Hamilton a avut defecțiuni tehnice la motor
Sebastian Vettel a încheiat pe prima poziție a doua zi de teste de pe circuitul de la Barcelona, în timp ce Lewis Hamilton s-a retras prematur la boxe în urma unei defecțiuni tehnice la motorul Mercedes.
A doua zi de teste din cadrul celei de-a două sesiuni de pe circuitul de la Barcelona a decurs fără incidente majore, iar timpul stabilit de Sebastian Vettel în cursul dimineții a rămas cel mai bun de pe parcursul întregii zile.
Germanul a avut o zi productivă la volanul monopostului Ferrari, mai ales că a parcurs 144 de tururi, fiind învins la acest capitol doar de Nicholas Latifi de la Williams cu 158 de tururi.
Alpha Tauri s-a remarcat prin Pierre Gasly, care a urcat pe poziția a doua a clasamentului la numai două zecimi de secundă în spatele lui Vettel, Lance Stroll a încheiat pe patru pentru Racing Point în fața lui Latifi.
Max Verstappen a finalizat sesiunea pe poziția a șasea pentru Red Bull și a fost urmat de Valtteri Bottas.
Pentru sesiunea de după-amiază, finlandezul i-a cedat locul în cockpit lui Lewis Hamilton, care a reușit însă să parcurgă doar 14 tururi înainte de a opri monopostul la ieșirea din virajul 5.
Ulterior, echipa germana a confirmat o defecțiune tehnică la unitatea de propulsie, iar Hamilton nu a mai avut timp să revină pe circuit. "Am experimentat o anomalie la presiunea uleiului, astfel că motorul s-a oprit ca măsură de precauție. Vom investiga această problemă", a menționat echipa.
Până la această defecțiune, Mercedes a parcurs cel mai mare număr de tururi în teste, în ciuda faptului că germanii au avut săptămâna trecută și o defecțiune tehnică la sistemul MGU-H.
Testele de la Barcelona se încheie vineri, iar prima cursă a sezonului este programată în Australia în 15 martie.
ma-ncearca un sentiment cel putin straniu dar cat cuprinde de onest la adresa celor de la Benz in ultima zi de teste : compasiunea !!! dupa ce si-n aceasta dimineata W11 ne-o rasfatat la ora 9:15 CET cu un nor gros de fum negru in zona posterioara si ma declar prea lucid si versat intr-ale marelui circ incat sa accept ca-i vorba despre o banala depigmentare savarsita din cauza agendei foarte incarcate taman in cockpit de catre "ilustrul" virtuos al volanului cu nr 44 iar afirmatiile lui Andy Cowell-AMG din urma cu vreo doua saptamani prind din ce in ce mai mult contur pentru mine fiindca acele "few little issues" certifica cel mai elocvent pe pista de la la Montmelo exasperarea Benz in a se situa cat mai aproape de parametrii intimidanti ai motorului ferrari , reperul propulsoarelor in F1