9ff a facut minuni cu 911 Turbo: 910 CP si 910 Nm!
Trebuie sa fii nebun ca sa ti se para ca Porsche 911 Turbo nu iti da destula putere? Raspuns: nu. Trebuie sa fii 9ff.
Tunerii germani de la 9ff vor cu tot dinadinsul sa iasa in evidenta si sa nu ramana in umbra. Si pentru ca Porsche 911 Turbo (atat in versiune coupe cat si cabrio) este modelul perfect pentru experimentele germane, acesta a fost luat la modificat.
Rezultatul este raspunsul perfect la intrebarea "Cat poti scoate din motorul de 3.6 litri (480 CP) de serie existent pe modelul Porsche?" . In primul rand, 9ff i-au adaugat motorului doua turbine preparate "in the house", un filtru de aer performant, injectoare marite, cilindri modificati, un sistem de evacuare bazat pe circuite din otel inoxidabil si catalizatoare sport. Dupa ce i-au ridicat cilindreea la 4.0 litri, au dezvoltat doua versiuni ale acestuia: una de 780 de cai (pe care au montat-o pe varianta 911 Turbo Cabrio) si una de 910 cai si 910 Nm (pe care au asezat-o sub capota couepe-ului). 9ff intra astfel in cartile de istorie prin dezvoltarea celui mai rapid cabriolet existent in lume (381 km/h viteza maxima).
In ceea ce priveste coupe-ul, tunerii germani nu bat recorduri, insa ajung la cifre ametitoare: 3.1 secunde pentru 0-100 km/h si 392 km/h viteza maxima.
La final, pentru ca toate aceste elemente de clasa trebuiau acoperite intr-un fel sau altul, 911 Turbo a primit o capota din carbon, o grila frontala modificata special pentru o cat mai mica rezistenta la inaintare, un pachet aerodinamic special si un pachet de frane superperformant. Cina poate fi servita!
381 km/h viteza maxima la cabrio ? N-am pe ce sa ma bazez, dar intuitiv cred ca aerodinamica se va opune din rasputeri atingerii acestei viteze. La ce turbioane se vor forma dupa parbriz...